kamil26076 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam Co moge zrobic zeby moja Honda NS1 szybciej jechala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Sprzedać Honde Nsr75, a kupić Nsr125. Ewentualnie wydać 2000zł na cylinder, tłok, gaźnik, układ wydechowy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam Co moge zrobic zeby moja Honda NS1 szybciej jechala? Zmienic zebatke przy silniku na wieksza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Troche bys może to sprecyzował ile Ci idzie a ile chcesz żeby jechała, popierwsze wydech inny gaźnik większy większy cylinder ale to troche duze koszty są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil26076 Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Teraz mi jedzie 115km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunny Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 podkręcić licznik :icon_mrgreen: Nie ma sensu katować tak małego silniczka tuningiem itp. Cóż Ci da te 5-10km/h skoro żywotność silnika spadnie? albo większa V-max będzie okupiona spadkiem przyspieszenia? Najlepsze rozwiązanie: kasa którą masz wpakować w tuningowanie ns-1 dołóż do tego co otrzymasz za jej sprzedanie i kup większy sprzęt :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) Bunny: :icon_rolleyes: 1000% się zdadzam. Edit: A może dodam jeszcze o tym co piszecie z zębatkami. Wszyscy piszecie ze założyć na prędkość i juz jest zajebi... Jak to powiedział pewien napoleoński generał pod Waterloo "A gówno!" tak się składa, że mam ns-1 i jak założycie na predkość zebatki np 17/35 to szybciej jechać będziecie z górki bo poprostym na 6 was nie uciagnie, bo poprostu silnik nie wyrobi. Dlatego przed kombinowaniem z przełożeniem trzeba by podnieść moc silnika realnie a nie tylko tak na scieme poprzez przełożenia. Dlatego:-kit Atheny 125 cm (cylek, tłok) Mbx/Mtx- 680zł-cały układ wydechowy Gianelli- 126 Euro-gaźnik w zależności od średnicy różne ceny Dałbyś tyle, żeby zwiększyć v-max'a tej Hondy choć wiesz, że nie będziesz nią jeździł dłużej niż 3 sezony max :cool: . Edytowane 6 Lutego 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 jak juz to nie 125 tylko 110 ccm. szatan zestaw. moj skonczyl sie na pierwszym kilometrze... ale to wylacznie moja wina. guma na jedynce i dwojce z gazu. jaki masz gaznik, jakie przelozenie... z twoim podejsciem to lepiej oddaj moto do mechanika, albo niech ktos kto ma wieksze pojecie niech powie nam co tam siedzi w srodku i wtedy pomozemy. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.