Pawelmlody Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam, w niedziele kupiłem moje marzenie KAWASAKI KLX 250 1994R. Motor ma niezłego kopa, mam nadzieje, że go opanuje (powoli oswajam). 1 gleba już zaliczona:) ale to przez opony które musze jak najszybciej wymienić i tu pojawia się pierwsze pytanie jaki max. rozmiar opony do tyłu mi wejdzie?? 2 pytanie co ile musze zmieniać filter oleju czy też powietrza (czy można je czyścić, w jaki sposób?) Dodam że ostatnia wymiana była 10.9.2007r (motor był żadko uzywany chłop jeździł z dziećmi czasem po lesie...) W moto nie mam licznika więc jak mierzyć czas między wymianami?? Co w takich motorach się jeszcze wymienia ( pierwszy 4-pak:)) Acha jeszcze jedno musze odrobine go wyciszyć (w jaki sposób?) bo sąsiedzi z kosami zaczynają mnie gonić:clap: Odpalanie już opanowałem=) Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 oj tak KLX 250 to naprawde fajny sprzecik. Wielkie gratulacje. Co to chwalenia - to nie ten dział :buttrock: Co do pytan: nie mam serwisowki do KLX-a. poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Obstawiam, że 140 wejdzie raczej bez problemu a czy więcej to nie wiem bo taką kostke ciężko dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 140 wejdzie ale max do klxa to 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 W moto nie mam licznika więc jak mierzyć czas między wymianami?? Co w takich motorach się jeszcze wymienia ( pierwszy 4-pak Kup licznik rowerowy,przedłuz linke i będzie ok.Lub licznik elektroniczny np KOSO -sam montowałem niedawno i u mnie się sprawdza. Co do wymian to pamiętaj o regulacji zaworów ,wymianach filtra powietrza i jego smarowaniu i czyszczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A jaka wersja tego KLX`a? Pokaż foty.Pzdr, Maciek P.S.Gratuluję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Fotki macie tutaj: http://polskajazda.pl/Motocykle/Kawasaki/KLX,250/23188 Mam licznik orginalny, ale w worku postaram się go założyć. I jak już założe to co ile km czeba to wszystko czyścić. Jakby był ktoś tak miły wytłumaczyć mi o tych filtrach, zaworach, gdzie w pobliżu Krzeszowic 20km od Kraka na północ można to regulować:) bo w sprawach 4-paków jestem zielony...Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) TU masz dużo informacji na temat modelu 250 i 300 myslę że jako użytkownikowi przyda ci się ta strona. Ps. Jak byś gdzieś dorwał servisówke czy manuala daj znać :icon_rolleyes: Edytowane 5 Lutego 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Dzięki Kamsel, jak coś znajde napewno dam znać... Pozdro czekam na dalszą pomoc panowie...:icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arv Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) Ps. Jak byś gdzieś dorwał servisówke czy manuala daj znać :icon_rolleyes: Hehe, manual do KLX'a 250/300 dostępny jedynie na zamówienie u oficjalnego importera Kawasaki. Przeszukałem fora, linki, podlinki, ftp'y, stronki, zapytałem na liście dyskusyjnej planetklx, allegro, ebay (tam też zapytałem kolesia od manuali czy miał/może mieć).. nie ma! Nikt nie ma! W Kawasaki powiedzieli, że manual mogą ściągnąć "service manual" do KLX250 + supplement do KLX300R, cena 312 zł + 29 zł. o! :icon_rolleyes: A nawiasem: Paweł, czy Twój KLX pali bezproblemowo? Nawet jeżeli moto jest zupełnie zimne, jak uruchamiasz motocykl? Ah, ja jeżdże KLX300R - pierwsze moto, mam od 1 grudnia, zatem nie mam doświadczenia narazie, ale podoba mi się :icon_rolleyes: Gratuluję zakupu,pozdrawiam. Edytowane 5 Lutego 2008 przez Arv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Moj jak był zimny palił bardzo dobrze, gorzej na ciepło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A nawiasem: Paweł, czy Twój KLX pali bezproblemowo? Nawet jeżeli moto jest zupełnie zimne, jak uruchamiasz motocykl? Ja mojego z rana musze kopnąć 5 razy na włączonym ssaniu i na manetce odkręconej do końca, na opcji "off". Następnie na "on" kopie bez gazu na samym ssaniu i moto pyrka. pozdro czyli manuala trudno będzie dostać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 porównując dr 350 a klx 250/300 co wypada lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 porównując dr 350 a klx 250/300 co wypada lepiej?Miałem DR i KLXa 250 którym latało mi sie sporo lepiej niż drką a 300 to juz wogle bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 (edytowane) Ja mojego z rana musze kopnąć 5 razy na włączonym ssaniu i na manetce odkręconej do końca, na opcji "off". Następnie na "on" kopie bez gazu na samym ssaniu i moto pyrka. pozdro czyli manuala trudno będzie dostać... Ha! Przepis na odpalenie na zimno wydaje mi się dziwnie znajomy :buttrock: (ostatnio komuś polecałem)U mnie się sprawdzał w chłodne dni . . . dopóki gaźnika nie zamieniłem na Mikuni z pompką przyśpieszającą..... Co do moto - ja jeżdżę na KLX 300r z 1997r, opona tył max 110 - tak wg specyfikacji fabrycznej i raczej się sprawdza - zależy też od rodzaju bieżnika, u mnie przy 120 Mitas C-10 kostki boczne ocierają przy mocnejszym dobiciu o puszkę wydechu.Co do wymian oleju to pewnie zaraz różne opinie usłyszysz, więc powiem po prostu jak to jest u mnie - olej i filtr zmieniam średnio co 500 - 700 km - śmigam ciężkim terenie. Filtr powietrza staram się czyścić raz w miesiącu - to też zależy w jakich warunkach się jeździ (sucho/ mokro/piach itd), przy zabrudzeniu można się spodziewać kłopotów z odpaleniem itd.Co do sposobu czyszczenia filtra powietrza to pewnie na forum gdzieś było, ale po krótce to wygląda tak:- pranie w benzynie (pozwala usunąć olej, którym był filtr nasączony)- pranie w wodzie z proszkiem do prania albo czymś podobnym - uwaga gorąca woda nie wskazana!!! - może rozpuścić klej (jeśli filtr jest sklejany z części)- suszenie- nasączenie olejem do filtrów. Smarowanie łańcucha obowiązkowo co wypad. Edytowane 14 Lutego 2008 przez jaruso13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.