tomasz90skomra Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam mam problem potrzebuje się dowiedzieć czy to w ogóle wykonalne, a jeżeli już to jak przeprowadzić taką operację z układem dozownikowo-pompowym w silniku z tematu? Przy pompce oleju są dwie śróby trzymające ją na dole i 3 śróby na jej "wieczku" ale żadna nie wygląda na taką którą się odkręca w celu odpowietrzania :crossy: tak jak np. w nsr 125. Użytkownicy któregoś z tych moto pisać i to bez zachamowań ;) . P.S. Temat mógł już być jednakże w chwili obecnej nie działa mi wyszukiwajka na forum jakiś error, także proszę się w razie czego nie boruchać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 One nie mają funkcji odpowietrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Na początku też tak myślałem dopuki nie przeczytałem serwisówki do Nsr 75 FII, która to ma ten sam układ i ten sam silnik, no może troche się różni kształt zbiorniczka oleju ale no i przeczytać tam można dokładnie: "CAUTION: If air is present in the tube from the oil tank to the oil pump, do not start the engine. The motorcycle must be taken to your dealer for inspection and BLEEDING of the oil system. Failure to do this will result in serious engine damage." Z tego wynika że po dostaniu się powietrza do układu np po zdjęciu wężyka zbiornik-pompa bądz całkowitym skończeniem się oleju wewnątrz zbiorniczka, należy motor dać do odpowietrzenia do dealera. I w ogóle co tam piszą ze jak nie to może być nie miło (Engine damage!!!). Tak ja to rozumiem. Szkoda tylko że nie napisali jak to zrobić :crossy: Więc kurcze na darmo by chyba nie pisali ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Jeżeli masz zapowietrzony układ, to zlej caly olej z układu i zalej na nowo, później weź wsadź w przewód strzykawkę i odprowadź powietrze, aż dojdzie do strzykawki olej. Ja bym tak kombinował. Edytowane 31 Stycznia 2008 przez wicek15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 oj nie wicek w ten sposób to napewno nie zrobie, np w nsr 125 polega to na tym ze tam jest taka sóbka ją sie luzuje i czeka az olej wyciekający nie będzie miał juz bombelków, później zakrecić. Uruchomić i przytrzymać na 2000 z tym ze ręką trzymać pąpke na maksie i wtedy powierze z rurek też wylata i jest spoko. Ale w moim przypadku nie wyjaśnili:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Zrob normalna mieszanke w baku. Odczep rurke od dozownika i odpal moto i probuj to jakos odpowietrzyc az bedzie ciagle olej sie lal i powietrze ucieknie. Potem zaczep rurke i smigaj znowu z dozownikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 dwie szkoly; wykrecasz dozownik, podlaczasz pod zbiornik z olejem i krecisz palcami az zacznie leciec plyn lub tak jak ja zrobilem- mieszanka do baku, wezyk sciagasz, odpalasz i czekasz az sam olej zacznie leciec. uwierz, ze dlugo to nie trwa. w kazdym badz razie NS1 nie ma odpowietrzenia jak wiekszosc motocykli z dozownikiem. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Ok w takim razie nie bede się tym przejmował, ThX za wasze posty :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.