Skocz do zawartości

Honda NS-1| Nsr 75| Nsr 50| Mtx/Mbx 50/80


tomasz90skomra
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem potrzebuje się dowiedzieć czy to w ogóle wykonalne, a jeżeli już to jak przeprowadzić taką operację z układem dozownikowo-pompowym w silniku z tematu? Przy pompce oleju są dwie śróby trzymające ją na dole i 3 śróby na jej "wieczku" ale żadna nie wygląda na taką którą się odkręca w celu odpowietrzania :crossy: tak jak np. w nsr 125.

 

Użytkownicy któregoś z tych moto pisać i to bez zachamowań ;) .

 

P.S. Temat mógł już być jednakże w chwili obecnej nie działa mi wyszukiwajka na forum jakiś error, także proszę się w razie czego nie boruchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku też tak myślałem dopuki nie przeczytałem serwisówki do Nsr 75 FII, która to ma ten sam układ i ten sam silnik, no może troche się różni kształt zbiorniczka oleju ale no i przeczytać tam można dokładnie:

 

 

"CAUTION: If air is present in the tube from the oil tank to the oil pump, do not start the engine. The motorcycle must be taken to your dealer for inspection and BLEEDING of the oil system. Failure to do this will result in serious engine damage."

 

Z tego wynika że po dostaniu się powietrza do układu np po zdjęciu wężyka zbiornik-pompa bądz całkowitym skończeniem się oleju wewnątrz zbiorniczka, należy motor dać do odpowietrzenia do dealera. I w ogóle co tam piszą ze jak nie to może być nie miło (Engine damage!!!). Tak ja to rozumiem. Szkoda tylko że nie napisali jak to zrobić :crossy:

 

Więc kurcze na darmo by chyba nie pisali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz zapowietrzony układ, to zlej caly olej z układu i zalej na nowo, później weź wsadź w przewód strzykawkę i odprowadź powietrze, aż dojdzie do strzykawki olej. Ja bym tak kombinował.

Edytowane przez wicek15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj nie wicek w ten sposób to napewno nie zrobie, np w nsr 125 polega to na tym ze tam jest taka sóbka ją sie luzuje i czeka az olej wyciekający nie będzie miał juz bombelków, później zakrecić. Uruchomić i przytrzymać na 2000 z tym ze ręką trzymać pąpke na maksie i wtedy powierze z rurek też wylata i jest spoko.

 

Ale w moim przypadku nie wyjaśnili

:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwie szkoly;

 

wykrecasz dozownik, podlaczasz pod zbiornik z olejem i krecisz palcami az zacznie leciec plyn

 

lub

 

tak jak ja zrobilem- mieszanka do baku, wezyk sciagasz, odpalasz i czekasz az sam olej zacznie leciec. uwierz, ze dlugo to nie trwa.

 

w kazdym badz razie NS1 nie ma odpowietrzenia jak wiekszosc motocykli z dozownikiem.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...