PiotrekRR Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Czeka mnie zakup Busa tylko i wylacznie do przewozu motocykli.Chodzi mi o jak najwieksza pake, oczywiscie bezawaryjniosc, dynamika czy dodatkowe wyposazenie nie sa zbyt istotne.Co polecicie? Moim faforytem jest Tranzit 95-98r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 (edytowane) Witam!Co do transita przeraziła mnie wszechobecna rdza. O ile technicznie te vany są całkiem OK (silnik skrzynia) to może być problem z mostem i zawieszeniem. Najlepszy silnik 2,5D (muł,głośny ale jedzie)Ja do tych celów wycelowałem w Transportera. Na 2 bike w zupełności wystarczy. Inny komfort, bezawaryjność i dużo części, długowieczne silniki. Ale zakup jest droższy...Faworytami były jeszcze Vito i sprinter ale ceny też odpowiednio większe.... Edytowane 30 Stycznia 2008 przez ruthi7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebu Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Nie myślałeś o Toyocie Hiace czytałem w AŚ że to dobre, lecz niedoceniane samochody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 koles ma starego VW LT 2.5 D i wciska tam 3 duze enduraki. A jak do przewozu jednego to powinien wystarczyc Nissan Vanette Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baqu Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Jak dla mnie najdłuższa wersja volkswagena o silniku 2.5TD to dość ciekawa propozycja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Najważniejsze to do jakich pieniędzy ma być ten samochód :buttrock: .Ze wszystkich to najlepszym samochodem dostawczym będzie T4 2.5 TDI nie do zajeżdżenia samochód a na dodatek całkiem dobrze jedzie nawet w wersji 88KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 wiecej jak 10tys nie dam. np: http://moto.allegro.pl/item308971652_maxi_..._z_niemiec.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Ja też polecam T4. w wersji LONG na pewno się nada.Sam nie dawno takiego kupiłem i jestem zadowolony.Dałem za niego 11 tyś i trochę musiałem porobić,ale częsci tanie i łatwo dostępne. POLECAM. Co do ogłoszenia z linka; 220 tyś to ja mam w vectrze z 98 którą latam w koło komina.A w tym ogłoszeniu to jeszcze jedynki z przodu brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Toyota Hiace rocznik np.1998, w wersji standard paka(nie long), wejdzie w nią motor gabarytu do Honda ST1300, wiem bo woziłem, auto w podstawowej wersji 2,4D bez turbo niezbyt dynamiczne ale nie do zajechania, Transita bym nawet nie prównywał do tego bo to przepaść (jeśli chodzi o awaryjność), a T4 wypada kiepsko. Spalanie w granicach 10l/100km. Krótko mówiąc dobra Toyota robiona jeszcze w Japonii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 wiecej jak 10tys nie dam. np: http://moto.allegro.pl/item308971652_maxi_..._z_niemiec.html jak dla mnie padlina.... bus do moto? ile motocykli chcesz na raz wozić? jak często i jak daleko? mam t4 longa i dwa motocykle wchodzą bez problemu, może z kombinowaniem i trzeci by wszedł.moja t4 2.5LPG zapiernicza całkiem nieźle, na autostradzie spokojnie można trzymać 120-140km/h i spalanie gazu od 12 do 15l/100km. ale komfort w porównaniu do tego iveco z allegro nieporównywalnie wyższy.poza tym t4 to bezawaryjność. transity to przede wszystkim rdza, wszędzie ruda wyłazi (mówimy o tanich autach, a nie o nowym transicie).toyoty nie znam, ale gabarytowo jest węższa od t4 i chyba tańsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Moim skromnym zdaniem T4 są za mocno wycenione co do walorów które oferują, niedocenione, wspomniane wcześniej, HIACE i VANETTE są najlepszymi propozycjami dla nie handlarza. Importer motocykli wybierze coś w budzie MAXI i będzie to SPRINTER na 2,9TD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Nie zapominaj jednak, że wysoka cena i mała utrata wartości, która teraz jest wadą, przy sprzedaży będzie zaletą. Oczywiście potwierdzam niezawodność japończyków.Miałem do czynienia z MAZDĄ E 2200 i przy przebiegu ponad 400 tyś. km nic się nie działo.Jednak wybór jest mniejszy i trudniej sprzedać.FORDA sobie odpuść. To gówno w ogóle nie ma trakcji (ganiam takim w pracy do dolomitach, tragedia :icon_mrgreen: ) Oczywiście za taką kasę szału nie będzie. Ja zanim kupiłem swoją t4 zjeździłem trochę km oglądając paździerze. Ale wkońcu trafiłem. Warto było cierpliwie szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 o właśnie kolega ma rację, miałem transita euroline i był ogromny problem z trakcją, lekki tył i napędzana tylna oś, latem trudno było wyjechać z mokrej trawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 jak niektórzy piszą, że t4 to niezawodność to wiadomo, że Hiace nie mieli, fakt T4 nie wypada źle, ale z Hiace przegrywa totalnie w kwesti bezawaryjności, Toyota ma swoje wady, jest dość spartańska i wcale nie tańsza w zakupie jak T4, ale rozsądnie kupiona odwdzięczy się bezawaryjnością i małą utratą wartości, napęd na tył spowoduje, że dobrze na zime dociążyć na stałe pake (najlepiej koło 200kg np. blachą na płask w tylniej części lub płytami chodnikowymi, nie jest to wymagane, ale trakcja dzięki temu jest rewelacyjna jak na busa) no i jak tył napęd to jest też plus, bardzo mały promień zawracania - super łatwe i precyzyjne manewrowanie przez brak przegubów napędowych z przodu co w efekcie daje lepszy kąt skrętu Jedno jest pewne co do czego się wiele osób tu zgadza, kupisz Transita to ci będzie ciakła zewsząd rdza, choć pewnie to się da najtaniej kupić powiedz to jakich warunków potrzebujesz autko - trasa? ,miasto? często rzadko? ile ma tego wejść sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Przede wszytskim trasa ok 2000tys km raz na miesiac. Miejsce na dwa motocykle mnie zadowoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.