Skocz do zawartości

Bus do przewozu motocykli.


PiotrekRR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Co do transita przeraziła mnie wszechobecna rdza. O ile technicznie te vany są całkiem OK (silnik skrzynia) to może być problem z mostem i zawieszeniem. Najlepszy silnik 2,5D (muł,głośny ale jedzie)

Ja do tych celów wycelowałem w Transportera. Na 2 bike w zupełności wystarczy. Inny komfort, bezawaryjność i dużo części, długowieczne silniki. Ale zakup jest droższy...

Faworytami były jeszcze Vito i sprinter ale ceny też odpowiednio większe....

Edytowane przez ruthi7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles ma starego VW LT 2.5 D i wciska tam 3 duze enduraki. A jak do przewozu jednego to powinien wystarczyc Nissan Vanette

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też polecam T4. w wersji LONG na pewno się nada.

Sam nie dawno takiego kupiłem i jestem zadowolony.Dałem za niego 11 tyś i trochę musiałem porobić,

ale częsci tanie i łatwo dostępne. POLECAM.

 

Co do ogłoszenia z linka; 220 tyś to ja mam w vectrze z 98 którą latam w koło komina.

A w tym ogłoszeniu to jeszcze jedynki z przodu brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota Hiace rocznik np.1998, w wersji standard paka(nie long), wejdzie w nią motor gabarytu do Honda ST1300, wiem bo woziłem, auto w podstawowej wersji 2,4D bez turbo niezbyt dynamiczne ale nie do zajechania, Transita bym nawet nie prównywał do tego bo to przepaść (jeśli chodzi o awaryjność), a T4 wypada kiepsko. Spalanie w granicach 10l/100km. Krótko mówiąc dobra Toyota robiona jeszcze w Japonii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jak dla mnie padlina....

 

bus do moto? ile motocykli chcesz na raz wozić? jak często i jak daleko?

 

mam t4 longa i dwa motocykle wchodzą bez problemu, może z kombinowaniem i trzeci by wszedł.

moja t4 2.5LPG zapiernicza całkiem nieźle, na autostradzie spokojnie można trzymać 120-140km/h i spalanie gazu od 12 do 15l/100km. ale komfort w porównaniu do tego iveco z allegro nieporównywalnie wyższy.

poza tym t4 to bezawaryjność.

transity to przede wszystkim rdza, wszędzie ruda wyłazi (mówimy o tanich autach, a nie o nowym transicie).

toyoty nie znam, ale gabarytowo jest węższa od t4 i chyba tańsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem T4 są za mocno wycenione co do walorów które oferują, niedocenione, wspomniane wcześniej, HIACE i VANETTE są najlepszymi propozycjami dla nie handlarza. Importer motocykli wybierze coś w budzie MAXI i będzie to SPRINTER na 2,9TD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominaj jednak, że wysoka cena i mała utrata wartości, która teraz jest wadą, przy sprzedaży będzie zaletą. Oczywiście potwierdzam niezawodność japończyków.Miałem do czynienia z MAZDĄ E 2200 i przy przebiegu ponad 400 tyś. km nic się nie działo.

Jednak wybór jest mniejszy i trudniej sprzedać.

FORDA sobie odpuść. To gówno w ogóle nie ma trakcji (ganiam takim w pracy do dolomitach, tragedia :icon_mrgreen: )

 

Oczywiście za taką kasę szału nie będzie. Ja zanim kupiłem swoją t4 zjeździłem trochę km oglądając paździerze. Ale wkońcu trafiłem. Warto było cierpliwie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak niektórzy piszą, że t4 to niezawodność to wiadomo, że Hiace nie mieli, fakt T4 nie wypada źle, ale z Hiace przegrywa totalnie w kwesti bezawaryjności, Toyota ma swoje wady, jest dość spartańska i wcale nie tańsza w zakupie jak T4, ale rozsądnie kupiona odwdzięczy się bezawaryjnością i małą utratą wartości, napęd na tył spowoduje, że dobrze na zime dociążyć na stałe pake (najlepiej koło 200kg np. blachą na płask w tylniej części lub płytami chodnikowymi, nie jest to wymagane, ale trakcja dzięki temu jest rewelacyjna jak na busa) no i jak tył napęd to jest też plus, bardzo mały promień zawracania - super łatwe i precyzyjne manewrowanie przez brak przegubów napędowych z przodu co w efekcie daje lepszy kąt skrętu

 

Jedno jest pewne co do czego się wiele osób tu zgadza, kupisz Transita to ci będzie ciakła zewsząd rdza, choć pewnie to się da najtaniej kupić

 

powiedz to jakich warunków potrzebujesz autko - trasa? ,miasto? często rzadko? ile ma tego wejść sprzętu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...