Skocz do zawartości

zębatki napędu, Kawasaki Zephyr 750


BenZephyr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

to cuś chyba źle słyszałeś. Co ma liczba zębów do obrotów silnika? Idąc dalej - do spalania?

no to żeby prościej wytłumaczyć filologowi mechanikę - kup rower z przerzutkami i zaobserwuj wpływ zmiany przerzutki na ilośc wkładanej energi - a wpływ tego dziwnego zjawiska - na szybkość jazdy... :icon_mrgreen:

---

UCIO - to żart oczywiście :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zmienić. Do Zephyra są przednie i tylne zebatki (większe i mniejsze). Ale jaki efekt to przyniesie musisz sam sprawdzić. Jak zmniejszysz przełozenie to spalanie spadnie, ale jak zmniejszysz za bardzo to może wzrosnąc przy dużej prędkosci no i oczywiście pogorszysz przyspieszenia i elastyczność, zwłaszcza na ostatnim biegu. Ja mam zmienione w Diversion 600 więc radze na początek jeden ząb więcej na przedniej zębatce, możesz dwa mniej na tylnej, ale tylna jest droższa.

 

 

pochwal sie jakie efekty osiagnales zmieniajac zdawcza?

 

ile masz obrotow przy 90km/h jadac na 6 biegu, jakie przy 120?

jak z dynamika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...