Szafir Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam, to cuś chyba źle słyszałeś. Co ma liczba zębów do obrotów silnika? Idąc dalej - do spalania?no to żeby prościej wytłumaczyć filologowi mechanikę - kup rower z przerzutkami i zaobserwuj wpływ zmiany przerzutki na ilośc wkładanej energi - a wpływ tego dziwnego zjawiska - na szybkość jazdy... :icon_mrgreen: ---UCIO - to żart oczywiście :icon_mrgreen: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Można zmienić. Do Zephyra są przednie i tylne zebatki (większe i mniejsze). Ale jaki efekt to przyniesie musisz sam sprawdzić. Jak zmniejszysz przełozenie to spalanie spadnie, ale jak zmniejszysz za bardzo to może wzrosnąc przy dużej prędkosci no i oczywiście pogorszysz przyspieszenia i elastyczność, zwłaszcza na ostatnim biegu. Ja mam zmienione w Diversion 600 więc radze na początek jeden ząb więcej na przedniej zębatce, możesz dwa mniej na tylnej, ale tylna jest droższa. pochwal sie jakie efekty osiagnales zmieniajac zdawcza? ile masz obrotow przy 90km/h jadac na 6 biegu, jakie przy 120?jak z dynamika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucio Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 UCIO - to żart oczywiście :) Ale tak właśnie mi trza było wytłumaczyć :) Dziękiucio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.