kornik Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Witam serdecznie. Mam pytanko odnośnie GPZ 1100, jak sprawdzic czy moto jest zdławione, i jeśli jest to jak uwolnic moc. Czy dławili te modele poprzez gażniki? Z góry dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 wystarczy przegonić po dobrej drodze na 6 biegu... jak poleci ponad 200 licznikowe to na pewno nie jest zdławione :D :D co do blokad to mogą być kryzy na króćcach, mniejsze dysze, moduł zapłonowy, wałki rozrządu i wiele innych rzeczy... ps: nie rozumiem po co Japońce kastrowali moto z poj. ponad 1 ltr... czy amatorzy sięgają po takie motocykle? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 przepisy to jest powód dławienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Dławiona 100 konna leci 230 licznikowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 No to raczej dławiona bo tyle leci. dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.