Gawron Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 A wiec sprawa ma sie tak koszyk 1000zł jedna tarczka cierna 115 zl X8 przekałdka 60zł X9 totalnie sie nie opłaca no tak jak pisałem ceny kosmiczne. A wiec sprawa ma sie tak koszyk 1000zł jedna tarczka cierna 115 zl X8 przekałdka 60zł X9 totalnie sie nie opłaca wsumie to tarczki bedą jecze wmiare chyba pokombinuje troszke ze sprezynami i olejem :smile: :lapad: jakos sobie trzba radzic i powoli chyba bedzie trzeba zaczac myslec o nowym silniku jakis nowy model 250 ccm Wie ktos gdze cos takiego mozna by znalesc taki silnik z osprzetem :evil::D:Dhttp://www.allegro.pl/item304368094_ktm_si..._380_cm_3_.html :flesje: to byłby najszybszy gokard na świecie :lalag: Ciężko będzie kupić jakiś kompletny silniczek bo będziesz musiał zapłacić zaniego własnie ok 3000zł lub więcej. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 kup silnik od gs500 chlodzenie powietrzem 50 koni tylko ze jest wiekszy. Taniej wyjdzie niz zrobienie tego silnika co masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix_ Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 a powiem ci ze juz sie rozgladałem za takim rozbitym motoo gs500 albo er-5 tylko patrzac na wage tego ciekawe ile taki sielnik wazy a moze kaszyk sprzegła by pasowal z innego moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 (edytowane) nie no jak juz wsadzać nowy silnik to przydało by ise zeby to było coś do czego będą części a nie jakiś kolejny archaizm bo wydasz na niego pewnie z 2000zł i zaraz znów coś padnie i będzie ta sama sytuacja. Moze od jakiegoś japończyka 125 albo coś takiego.http://moto.allegro.pl/item301869690_kawas...125_silnik.html Edytowane 29 Stycznia 2008 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 W GS nie tylko sprzęgło to drogi interes... wogole jak ci cos padnie w tym to tylko plakac do nich poprostu nie ma czesci(tłok pasuje chyba od SX 98) a tak to tragedia(wiem bo mialem takiego) lepiej bedzie kupic silnik od jakiegos japońca 125 albo 250 najlepiej to juz bedzie konkretnei zamiatalo a czesci dostaniesz wszedzie :clap: Albo od EGS 380 co Gawron podal link :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix_ Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 no tak dlatego sie zastanawiam nad jakims silnikiem ale nie krosowym tylko od normalnej szosówki mam na mysli GS 500 albo Kawasaki er5 normalny 4 sow tylko ciezar moze mnie zaskoczyc niewiem ile taki moze wazycz silniki krosowe sa dośc lekkie :biggrin: :wink: od takiej szosówki niewiem nie potrzbauje ultra lekkich sprzetów bo nie jezdze zawodowo tylko hobbystycznie :D a z pozatym takie pytanie czy czesci do nowych krosów sa takie drogie czy poprostu ktm jest taki drogi bo jak bylem to goscu brał zebatki do skrzyni na 3 i 4 bieg kazda kosztowala okolo 700-800 zł lol w silniku szosowym chyba czesci sie mniej zuzywaja:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix_ Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 no tak dlatego sie zastanawiam nad jakims silnikiem ale nie krosowym tylko od normalnej szosówki mam na mysli GS 500 albo Kawasaki er5 normalny 4 sow tylko ciezar moze mnie zaskoczyc niewiem ile taki moze wazycz silniki krosowe sa dośc lekkie :biggrin: :wink: od takiej szosówki niewiem nie potrzbauje ultra lekkich sprzetów bo nie jezdze zawodowo tylko hobbystycznie :D a z pozatym takie pytanie czy czesci do nowych krosów sa takie drogie czy poprostu ktm jest taki drogi bo jak bylem to goscu brał zebatki do skrzyni na 3 i 4 bieg kazda kosztowala okolo 700-800 zł lol w silniku szosowym chyba czesci sie mniej zuzywaja:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 a z pozatym takie pytanie czy czesci do nowych krosów sa takie drogie czy poprostu ktm jest taki drogi bo jak bylem to goscu brał zebatki do skrzyni na 3 i 4 bieg kazda kosztowala okolo 700-800 zł lol w silniku szosowym chyba czesci sie mniej zuzywaja:DCeny części do wiekszości crossówek są dość wyrównane. No takie elementy które nie są traktowane jako części eksploatacyjne i nie wymienia sie ich sezonowo czyli jakieś trybki, wodziki, dekielki zawsze są drogie. No a w silniku motocykla szosowego części zdecydowanie mniej sie zużywają. Motocykl szosowy pod względem eksploatacyjnym można spokojnie traktować jak zwykłe auto. Natomiast silnik corssówki jak auto WRC. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.