Skocz do zawartości

TZR 80 a Rs 80


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze byl podobny temat i czytalem go coby nie bylo ze nie szykalem :flesje: Interesuje mine ktore moto jest mniej awaryjne drozsze w utrzymaniu jka z dostepnoscoia czesci jakie spalanie bo slyszalem ze ok 6l ogolnie kto posiadal ktoresz tych motot niech sie wypowie bo ma dylemat znaczy chcialbym kupic i rzyznam sie ze bardzije mi sie podoba aprilka i chyba tansza bo kasy nie mam i czy motot wlasnie aprilka za 3 tys z rocznika 93 jest cena normalna i ogolnie jakie roczniki w jakich cenach.Bylbym wdzieczny za odpowiedzi :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze byl podobny temat i czytalem go coby nie bylo ze nie szykalem :icon_question: Interesuje mine ktore moto jest mniej awaryjne drozsze w utrzymaniu jka z dostepnoscoia czesci jakie spalanie bo slyszalem ze ok 6l ogolnie kto posiadal ktoresz tych motot niech sie wypowie bo ma dylemat znaczy chcialbym kupic i rzyznam sie ze bardzije mi sie podoba aprilka i chyba tansza bo kasy nie mam i czy motot wlasnie aprilka za 3 tys z rocznika 93 jest cena normalna i ogolnie jakie roczniki w jakich cenach.Bylbym wdzieczny za odpowiedzi :bigrazz:

 

Tu troche, ale o 50

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=84770&hl=

 

Tutaj porownanie wlasnie tych 80 o, ktorych piszesz:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=65284&hl=

 

Tutaj o RG 80:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=37493&hl=

 

Troche o TZR 80:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=40727&hl=

 

Co do ostatniego pytania to albo allegro

http://www.allegro.pl/search.php?string=Rs+80&category=5557

albo inne serwisy czy gazety.

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dzieki RaY jednak chyba Ns1 bo jak gadalem z gosciem co mial aprilke walsnie 80 to mowil ze osiagi dobrze ale bardzo awaryjna a na Tzr mnie eni satc zreszta tereaz to meni ena nic nei stac musze sprzedac sprzedac swoj motor.No ale do sedna jak to jest z odplaniem bo NS1 nie am rozruszniak to jak z kopa sie dopala??no bo to tak troche wiocha scigac i kopac no ale juz to jak z odpalaniem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim nie ma czegoś takiego jak RS 80. Jest RS 50 po tuningu na 80 cm3. Yamaha TZR 80 ma seryjnie zamontowany cylinder 80 cm3. A różnica między 50 po tuningu na 80 a seryjnym 80 to jak niebo a ziemia. :) Oczywiście z plusem dla seryjnej osiemdziesiątki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie umie ns1 odpalic to nikt nie zauwazy ze to na kopa.

 

TZR zawsze mialy rozrusznik.

 

kubas, gdzie tak bardzo Ci sie spieszy?

 

pzdr:)

 

DZieki za odpowiedzi ale o co Ci chodzi gdzie mi sie spieszy ze za mlody jestem??Ja juz troche pojedzilem na enduro (DT 50) i teraz chce sprobowac scigacza a nie bede kupowal TZR 50 labo jakiejs innej 50.Zreszta narazie musze sprzedac swoje moto i pozniej sie bede martwil ale na wiosne chialbym cos kupic, na poczatku padlo na aprilie RS80 ale wlasnie gadalem z jej bylym wlascicielemi mowi ze aprilie ogolnie psuja sie teraz juz zosatje tylko NS1 i TZR80 zrsezta narazie musze sprzedac swojego kasy dozbierac.O wlasnie a co sadzicie o tej http://moto.allegro.pl/item298897940_yamah...am_sprawdz.html Niby tania ale jakos mi sie nie che wierzyc zeby koles ja od tak sobie na streeta przerobil pewnie dzwona jakiegos zaliczyla znaczy wg mnie.Bo ja wlasnie brde mial gdzies tyle kasy ok3,5 i co mozna znacyz jakie roczniki w dobrym stanie kupic za ta kase?? Zanczy wiecie ja nigdy na scigaczu nie jezdzilem i nie wiem jak to bedzie ale mysle ze dalbym rade

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież sportowe manetki i bardziej opływowe lusterka dodają te 5-10 koni :)

:P

 

Widze ze Ty masz TZr 80 i mam pytanie do wlascicieli i nie tylko.Jednak chyba kupie TZR 80 i chcialbym wiedizec wsyztko tym moto.Jak orginalnie byl malowany co sie najczesciej psuje na co patrzec przy kupnie tego motocykla itp informacje mile widzane aha dla jasnosci to tak roczniki od 95 do 98 bo na lepsze mnie nie stac;p;p

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że masz takie problemy jak ja niedawno (zanim kupiłem TZR) no więc chciałbym Ci udzielic kilku porad (niekoniecznie mogę mieć rację) Więc zaczynam.

 

Po pierwsze i podstawowe BIERZ ZE SOBĄ MECHANIKA!!! Tej zasady trzymaj się zawsze i wszędzie to nie zginiesz:) Ale nie ma to byc mechanik samochodowy tylko taki, który ma jakieś doświadczenie w dwusuwach, najlepiej motocyklowy.

 

Po drugie zanim kupisz porządnie się zastanów! Nie ulegaj pierwszemu wrażeniu, nie napalaj się na sprzęta, jak nie ten to inny.

 

Przejdę do kwestii technicznych.

Na początku chwyć dłonią silnik. Mimo owiewek da się to zrobić. Po co? Otóż bardzo niemiłe jest gdy ktoś przed Twoim przyjazdem zadałby sobie trud rozgrzania silnika. Jeśli będzie rozgrzany nie zobaczysz na poczekaniu jak pali gdy jest zimny, a także moga się ukryc różne inne buble. Po drugie wypatruj wszelkich najmniejszych pęknięć na owiewkach. Niekoniecznie wszystkie są podejrzane, ale takie w "strategicznych" miejscach, jak choćby mocowania śrub są warte uwagi. Weź ze sobą zestaw kluczy. Imbusy też. Zażądaj zaglądnięcia pod zbiornik paliwa. Otóż jest on zamocowany na rurce przeciętej w połowie, która powinna być w linii prostej. Jeśli jest jakiś odchył, moto mogło mieć przygodę. Patrz uważnie na spasowanie wszystkich większych części motorka. Patrz jak leży bak na ramie, czy nie jest przesunięty w którąś stronę (nawet pół centymetra różnicy to duża różnica). Patrz z wszystkich stron z daleka, wypatruj krzywych części. Dokładnie przyjrzyj sie stelażowi zegarów i lampy!!! Jak już odpalisz potwora to dodaj mu gwałtownie gazu, parę razy, tak błyskawicznie i patrz na kolor dymu. Niebieskawy=dobrze, białoniebieski=mogą być problemy, gęsty biały=samo zło. Spórz z przodu na chłodnicę, czy nie ma czasem pozaginanych żeberek. Sprawdź naciąg łańcucha, czy jest nasmarowany, sprawdź koniecznie stan tarcz hamulcowych. Obejrz stan oleju w silniku (na korpusie jest taki mały wizjer). Sprawdź stan opon. Posłuchaj silnika, pogazuj, sprawdź czy ma muła. Koniecznie przed podpisaniem SPRAWDź NUMERY RAMY I CZY JEST TABLICZKA ZNAMIONOWA!!! Jej brak oznacza kłopoty w przyszłości. Radziłbym nie sugerować się przebiegiem. Jeśli mały to albo moto mało śmigane albo cofany. Jeśli duży to albo uczciwy człowiek albo tylko ktoś chce zrobić takie wrażenie, albo nawet moto-wrak, zakatowane.Jeśli chce na przykład 5000 za rok 97 (i adekwatnie do rocznika wyższa lub niższa cena) to staraj się utargować te 300-400 zeta. A to na paliwo, a to na olej, a to na opony bo stare itp... Nie jedź sam po moto szczególnie jak masz daleko. Jeśli coś się rozkrzaczy w połowie długiej drogi to masz bracie problem.

Co do malowań to nie jestem pewien ale:

Czarno pomarańczowe owiewki, niebieska czacha

biało czerwone owiewki, jw niebieska czacha. Niewiem czy jakieś jeszcze były, jeśli tak to trudno, nieznam :banghead:

 

Oczywiście powyższe instrukcje można, ba powinno się wykorzystać przy kupnie każdego podobnego sprzęcicha.

 

Kurcze ale wypracowanko strzeliłem :bigrazz: . Mam nadzieję, że na coś się przydałem. :cool:

 

Pozdrawiam

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...