KONAR.VFR Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Mam taki problem.Jeśli moto stoi to nic się nie dzieje,natomiast jeśli trochę pośmigam po 15min po zgaszeniu silnika pod motorem zbiera sie mała plamka płynu.Dosłownie wielkości 1pln:-)Zdjąłem boczki,ale pomimo uważnych oględzin nie mogę wykryć żadnego wycieku.Czy ktoś się może orientuje tak poza wszystkim jaka jest żywotność pompy wody w VFR 800Fi?Druga sprawa to pytanie czy może ktoś z was oddawał moto do serwisu celem wymiany płynów tj.chłodzący.olej,hamulcowy i wie ile to może mniej więcej kosztować?(robocizna-oczywiście nie w Hondzie,bo tam to potrafią puścić z torbami:-)Podobno straszą niektórzy że w obsłudze VFR wszystko jest droższe niż normalnie w każdym innym moto?Prawda?Może ktoś kogoś poleci z Warszawy lub okolic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 bardzo polecam www.vfr-oc.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 jak sam widzisz /zauważasz dopiero po jeździe pojawia sie wyciek. radzę pozdejmować plastiki osłaniające węże i zapalić motor. niech chodzi i sie rozgrzeje. jeśli nie widac wycieku pare przegazówek , wtedy zwiększa sie ciśnienie w układzie, i jakoś wąż może być sparciały. Wtedy zlokalizujesz wyciek. (może być też chłodnica i wiele innychmiejsc, które zauważysz jak będzie lecieć.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 niezleznie od ww. sprawdz poziom płynu wzbiorniczku wyrównawczym. Jesli jest o pełny to moze wykapywać przez odpowietrzenie. Jesli zb. wyr. jest pelny, zlej z niego ciut plynu zaznacz poziom, przejedz sie (niekoniecznie delikatnie), wystudź silnik a potem ponownie sprawdz poziom plynu. Jesli zwrosl, to prawdopodobnie uszczelka pod glowica. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 W moto zazwyczaj sama pompa nie ma nic do rzeczy a bardziej uszczelka pod deklem pompy.Jeśli chodzi o wyciek to chyba nie ma tam aż tak wiele miejsc do sprawdzenia. Głównie połączenia węzy z chłodnicą i termostatem oraz termostatu z blokiem i dalej zostaje pokrywa pompy. Może spindalać też płyn przez uszczelke pod głowicą ale to już mniej prawdopodobne.Co do cen, to ja tylko słyszałem że części do VFR są dość drogie ale z racji żywotności nie często się je wymienia. Skoro masz sprzęt to wypadało by przełamać pierwsze lody z mechaniką a wymiana oleju czy płynu w chłodnicy to doskonała okazja na początek.O hamulcowym nie wspomne, bo z odpowietrzaniem może być problem. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Może ci z pod głowicy cieknie tylko jest taki motyw że jak postawisz a wiadomo blok gorący to ci wyparowywóje i nie widzisz gdzie to jest. Dodam, że ślad po wyparowanym coolancie ciężko wylukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.