kondziureq Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 (edytowane) Witam jestem posiadaczem Rieju SMX (model wręcz identyczny jak derbi senda) z 2001 roku interesuje mnie czy opłaca sie kombinowac z przełożeniem nie wiem czy to orginalne ale mam w nim z tyłu 52z a z przody CHYBA 13 jeszcze to sprawdze... jaka zamiana byłaby najkorzystniejsza?? i jeszcze jedno... kupiłem moto i nawet nie wiedziałem ze w nim jest magneto ducatti (tuningowe czy orgynalnie?) Edytowane 19 Stycznia 2008 przez kondziureq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Magneto orYginalne, zmiany przełożeń dokonuje się, aby dostosować osiągi pojazdu do własnych potrzeb, proponuje zastanowić się, co chcesz osiągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 moto jedzie tak 85-90, dochodzi do 9-9,5 tyś obrotów a, że poprostu musze wymienic zębatki interesuje mnie jaka zamiana była by najlepsza czy da sie wiecej z niego "wydusic" lub zeby miał lepsze przyspieszenie a taki sam v-max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 moto jedzie tak 85-90, dochodzi do 9-9,5 tyś obrotów a, że poprostu musze wymienic zębatki interesuje mnie jaka zamiana była by najlepsza czy da sie wiecej z niego "wydusic" lub zeby miał lepsze przyspieszenie a taki sam v-max No nie tak sie nie da kombinujac z zebatkami tracisz na jednym a zyskujesz na drugim zwiekszajac v-max zmniejszasz przyspieszenia takze zdecyduj sie czy chcesz zeby lepiej przyspieszac czy zeby wiecej jechal.Ja osobiscie nic bym nie grzebal no ale Twoja sprawa i Twoje moto rob jak uwazasz :lapad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 zeby miał lepsze przyspieszenie a taki sam v-max Na zmianie zębatek tak jak juz kolega wyżej napisał możesz uzyskać jedno ceną drugiego Jak masz dobre przyspieszenie to zmień na małą zębatek z tylu i dzięki temu będziesz miał lepszy vmax Ja na twoim miejscu właśnie na vmax położył bym nacisk bo z tego co słyszałem przyspieszenia mają dobre Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 a jakie są oryginalne przełożenia?? przyspieszenie jest nawet ok ale na 3 juz wolniej sie rozpedza ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 a jakie są oryginalne przełożenia?? przyspieszenie jest nawet ok ale na 3 juz wolniej sie rozpedza ;/ No wybacz ale to chyba logiczne ze na 3 sie wolniej rozpedza przeciez nie bedzie tak samo prazyspieszal na 1 i tak samo na 5. Co do orginalnych przelozen to Ci nie powiem w serwisoce sobie sprawdz acha i co wkoncu zdecydowales sie czy chesz zeby przyspieszal czy v-max?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 jesycye nie wasnie :P hmmm chzba zostawie jak jest a na przyspiesyenie czy reakcje moto moge gaz boxa kupic nie? :flesje: a na v-max wydech hihi jeszcze nie wiem zastanowie sie... na v-max moge dzsze wymienic króciec a na przyspieszenie tylko gaz box? teraz to juz nie mam pojecia prosze o rade :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 krociec i gaz box bez wiekszych przerobek silnika sa gowno warte, najwiecej daje w nietuningowanym moto zmiana wydechu i dobre dostrojenie silnika pod wydech - dysze i filtr. a jak chcesz w miare spory efekt to mozesz dysze zmienic na o 10 wieksza i wyregulowac dobrze gaznik. ja jezdzilem na 12 x 53 przez pewien czas i non stop wkurzaly mnie za wysokie obroty - na tloczne miasto sie nadaje bo moto ma zrywa do wyprzedzania, ale dojechac 10 km do kumpla to padaka... teraz 14 x 53 :flesje: 60-70 i idealnie :cool: vmax na 12x53 = 70-75 km/h, na 14 powyzej 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 "(...) na 14 powyzej 100"14-53 z? tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam jestem posiadaczem Rieju SMX (model wręcz identyczny jak derbi senda) z 2001 roku interesuje mnie czy opłaca sie kombinowac z przełożeniem nie wiem czy to orginalne ale mam w nim z tyłu 52z a z przody CHYBA 13 jeszcze to sprawdze... jaka zamiana byłaby najkorzystniejsza?? i jeszcze jedno... kupiłem moto i nawet nie wiedziałem ze w nim jest magneto ducatti (tuningowe czy orgynalnie?) Ja mam 10/51 i moto przy 80km/h dosłownie wyje. V-max to ok 80-85.Idzie utrzymać przelotową 60-70km/h. Jak chcesz wymienić napęd to zastanów się co chcesz osiągnąć. Jak przyspieszenie to mniejsza z przodu, większa z tyłu, jak prędkość max to większa z przodu, mniejsza z tyłu. Ja bym proponował 10/51. A co do magneta to chyba każda minarelka takie magneto ma, bo ja też mam. jesycye nie wasnie j.gif hmmm chzba zostawie jak jest a na przyspiesyenie czy reakcje moto moge gaz boxa kupic nie? icon_smile.gif a na v-max wydech hihi jeszcze nie wiem zastanowie sie... na v-max moge dzsze wymienic króciec a na przyspieszenie tylko gaz box? teraz to juz nie mam pojecia prosze o rade smile.gif gasbox gówno daje! Nie kupuj tego. To tylko polepsza delikatnie reakcje na gaz. On na przyspieszeniu nic nie daje.Tak samo króciec. Bez jakiegokolwiek tuningu nic nie daje. Zmień sobie dysze w gaźniku na większe o 10 - powinno troche pomóc. Jak chcesz się bawić to kup gaźnik Dellorto 19 lub 21 mm, jakiś cylinder 70ccm, albo 50ccm sportowy. Ale to już wyższa szkoła jazdy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jak chcesz wymienić napęd to zastanów się co chcesz osiągnąć. Jak przyspieszenie to mniejsza z przodu, większa z tyłu, jak prędkość max to większa z przodu, mniejsza z tyłu. to to ja wiem :biggrin: chyba zastosuje 14/52 zyskam na przyspieszeniu a mysle ze v-max duzo nie strace gdy wymienie dysze :eek: a jakie dysze jak mam dellorto phbn 16 chyba... (a moze 17,5)? jak to sprawdzic? czym sie róznią? czy to moze to samo :)? pisze gdzies na gaźniku jaki to model? jak tak to zaraz do garazu lece :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 (edytowane) Dziś Niedziela!!! :biggrin:jak zwykle znajda sie ludzie i... ludzie :) sprawdzic jaki model a nie pracowac (remontowac) zreszta nawet jakby to nie Twoja sprawa :D a nie wiem co to miało byc to "dziś niedziela" chyba o to chodziło :) :eek: Edytowane 20 Stycznia 2008 przez kondziureq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 (edytowane) Oj kurde zarcik miałbyć, ale jestem na tyle litościwy że se ściągłem serwisówke do sendy xtreme Sm z 2003roku, ale nawet nie wiem czy to ten twój motor bo poprostu nie napisałeś!!! To tak jak byś napisał chce serwisówke do CBR. Ale no masz tam pisze ze ma być przełozenie oryginalne: 70z lub 53z z tyłu13z lub 14z z przodu To które mają być zależy od modelu a nie napisałeś a ja jasnowidzem nie jestem także nie wiem nawet czy to ten model także napisz coś konkretnego a nie jakieś pierdoły, że chcesz kombinować z przełożeniami a nawet nie znasz nazwy modelu prawidłowej i przełożenia standardowegoNie moge tego rozkmninić Łap: http://www.rcscooter.net/manuales_taller/D...eme_SM_2003.pdf Edit: A tak w ogóle to masz inny adres i sobie wybierz która to ta senda miała być :http://www.scooterhulp.com/instructieboekj...nda-manual.html Edytowane 20 Stycznia 2008 przez tomasz90skomra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam jestem posiadaczem Rieju SMX (model wręcz identyczny jak derbi senda) z 2001 roku interesuje mnie czy opłaca sie kombinowac z przełożeniem nie wiem czy to orginalne ale mam w nim z tyłu 52z a z przody CHYBA 13 jeszcze to sprawdze... jaka zamiana byłaby najkorzystniejsza??(...)Oj kurde zarcik miałbyć, ale jestem na tyle litościwy że se ściągłem serwisówke do sendy xtreme Sm z 2003roku, ale nawet nie wiem czy to ten twój motor bo poprostu nie napisałeś!!! (...)To które mają być zależy od modelu a nie napisałeś a ja jasnowidzem nie jestem także nie wiem nawet czy to ten model także napisz coś konkretnego a nie jakieś pierdoły, że chcesz kombinować z przełożeniami a nawet nie znasz nazwy modelu prawidłowej i przełożenia standardowego1 pierwsze zdanie juz mówi o modelu motoru :)2 pisze konkretnie o korzystną zmianę :)3 model znam i napisałem tylko trzeba umieć czytać, przełożenia standardowego nie znam bo nie wiem czy mój uzywany moto był tuningowany itp. a serwisówki nie mam.Nie moge tego rozkmninić jak wyżej umiejętność czytania kluczem do sukcesu pozdrawiam i przepraszam jesli cos jest niezrozumiałego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi