Yosarian Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Dlatego zachęcam do kupna B12 :D ...... .... z plastikami Niby chwalą te Bandity chwalą, a co jeden to sprzedaje :biggrin: Z plastikami czy naturalami, jeden ch*j :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Co do strzelania ..... to nie wiem co masz za problem .... mi pięknie strzela .... wystarczy odjąć gazu :biggrin: Co do serwisu ..... to serwisuje go co 6000 km tak jak producent zaleca :biggrin: Co do sprzedaży to gdybym nie miał problemów w Firmie pewnie bym dalej nim śmigał :bigrazz: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Co do strzelania ..... to nie wiem co masz za problem .... mi pięknie strzela .... wystarczy odjąć gazu :biggrin: Co do serwisu ..... to serwisuje go co 6000 km tak jak producent zaleca :biggrin: Co do sprzedaży to gdybym nie miał problemów w Firmie pewnie bym dalej nim śmigał :bigrazz: Jak się go przeciągnie na obrotach dla penery i odejmie to strzela, fakt. Ale przy normalnej jeździe rzadko się to zdarza, poza mocnym hamowaniem silnikiem. Aczkolwiek może za bardzo go pod tym względem porównuje do singla, który napieprza non stop. Obligatoryjna wymiana oleju co 6tys.km nie jest wadą, jednakże napisałem o tym, bo motocykle o podobnym charakterze, bodajże CBF-a mają go co 12tys. Ja też bym go zostawił, gdyby nie fakt ze po sprzedaży KTMa chciałbym coś bardziej szarpiącego, ryczącego, jakąś V2 :wink: Z plusów zapomniałem dodać centralnej stopki, ułatwia smarowanie i naciąg łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Bez przeciągania i mocnego hamowania silnikiem mi pięknie strzela na Leo Vincie :buttrock: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Niby chwalą te Bandity chwalą, a co jeden to sprzedaje :biggrin: Z plastikami czy naturalami, jeden ch*j :icon_mrgreen: Gdzie wyczytałeś, że chcę sprzedać moją LOKOMOTYWĘ???? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 dzieki za odpowiedzi! Coraz wiecej wiem o tym sprzeciku i powoli sie do niego przekonuje(FZS do tej pory nie mial u mnie konkurencji w furach uniwersalnych o poj >=1000ccm) mam 189cm, 93kg i lubie to poczucie ze moge odjechac "z nadgarstka" na kazdym biegu z kazdych obrotow wiec gabaryty i piec 1,25 beda mi odpowiadac. od 2007r podobno zawiasy sa tez bardziej sztywne wiec wszystko wydaje sie ok. Podzwonilem nawet troche po ogloszeniach...niestety okazalo sie ze moj faworyt (mam zdjecia uszkodzen przed naprawa i nie byly powazne) po przewrotce mial prostowana lage. Myslicie ze jesli nie wyczuje sciagania i bicia to wszystko bedzie ok czy raczej i tak lepiej bedzie wymienic? bo co do geometrii i zawiasow chcialbym miec pewnosc. pzrd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaster83 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 okazalo sie ze moj faworyt (mam zdjecia uszkodzen przed naprawa i nie byly powazne) po przewrotce mial prostowana lage. Myslicie ze jesli nie wyczuje sciagania i bicia to wszystko bedzie ok czy raczej i tak lepiej bedzie wymienic? bo co do geometrii i zawiasow chcialbym miec pewnosc. pzrd Jesli laga nie byla za mocno skrzywiona, jej prostowanie zostalo zrobione fachowo i moto jedzie prosto, to wszystko powinno byc ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Myslicie ze jesli nie wyczuje sciagania i bicia to wszystko bedzie ok czy raczej i tak lepiej bedzie wymienic? bo co do geometrii i zawiasow chcialbym miec pewnosc. pzrd ja bym wymienił i zapomniał o sprawie. krzywych lag się nie prostuje i już :bigrazz: pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A tak w ogóle czemu pchać sie w sprzęt po jakiś "ekscesach" skoro można mieć moto bezusterkowo-wypadkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 A tak w ogóle czemu pchać sie w sprzęt po jakiś "ekscesach" skoro można mieć moto bezusterkowo-wypadkowe. Bo taniej ..... a potem drugie tyle trzeba wsadzić w prostowanie, spawanie, klejenie itd. :banghead: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 A tak w ogóle czemu pchać sie w sprzęt po jakiś "ekscesach" skoro można mieć moto bezusterkowo-wypadkowe. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1374915 nie jestem expertem jesli chodzi o B12,5 i patrzac na zdjecia moglbym sie przywalic tylko do ciezarka przy rollgazie bo reszta wygladala ladnie, reszty dowiedzialem sie przez telefon. To zle ze szukam i dowiaduje sie w roznych miejscach? nie mam cisnienia-najwyzej pozapieprzam jeszcze sezon fazerkiem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Napisów na błotniku przednim, białych, oryginalnych nie ma, więc pewnie był klejony i malowany błotnik jak i cały przód (inny odcień czarnego). Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Gdzie wyczytałeś, że chcę sprzedać moją LOKOMOTYWĘ???? :biggrin: A nie chcesz? :biggrin: Wszystko (prawie) staje się na sprzedaż jak ktoś da dobrą cenę :icon_razz: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1374915 Kapa lewa szpachlowana i malowana, na zdjęciach wygląda na to, że jest cała obła i brakuje tego jakby "splanowania" na środku. 20k za ten motocykl to dużo zważywszy, że trzeba go jeszcze zarejestrować. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 A nie chcesz? :biggrin: Wszystko (prawie) staje się na sprzedaż jak ktoś da dobrą cenę :icon_razz: Kapa lewa szpachlowana i malowana, na zdjęciach wygląda na to, że jest cała obła i brakuje tego jakby "splanowania" na środku. 20k za ten motocykl to dużo zważywszy, że trzeba go jeszcze zarejestrować. pzdr lezal na lewej stronie i byl malowany, dostalem zdjecia uszkodzen i przeciez nie mowie ze go kupuje:) a tym napisem na blotniku to nie jest tak ze maja go tylko te z ABS??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 A nie chcesz? :biggrin: Wszystko (prawie) staje się na sprzedaż jak ktoś da dobrą cenę :icon_razz: Kapa lewa szpachlowana i malowana, na zdjęciach wygląda na to, że jest cała obła i brakuje tego jakby "splanowania" na środku. 20k za ten motocykl to dużo zważywszy, że trzeba go jeszcze zarejestrować. pzdr Dobrze prawisz w obydwu wątkach :icon_razz: Co do pierwszego to rzeczywiście sprzedałbnym ale tylko po otrzymaniu satysfakcjonującej mnie ceny. Znam motocykl którym jeżdżę i wiem jaka jest jego wartość :buttrock: Co do drugiego wątku to kto kupuje motocykl od handlarzy??? Im tylko na zysku zależy,reszta nie ważna. Jak się rozjebiesz to i tak będzie Twoja wina bo nie potrafisz tego czy owego. Nikt nie będzie dociekać stanu technicznego motocykla. Każdy kupuje taką zabawkę na jaką jest go stać. W kwestii zakupu motocykla napisano setki jak nie tysiące postów więc nie ma sensu pisać czym się trzeba kierować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.