Yomas Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 spokojnie ubrany jestem w miare dobrze. Planuje jeszcze zakupc zbroje w przeciagu jakis 2 m-cy max. Przy okaji chcialem zrobic tez cos z wydechem ;) Ale nie ma to byc jak kolega pisal wyzej armagedon, w kazdym razie dzieki za odzew i za porady :) Jak cos to jestem otwarty na kolejne sugestie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Mi tam nieprzeszkadza, a mam pełną przelotówke Leo Vinca .... w dłuższe trasy zatyczki i jest ok :biggrin: :buttrock: Nadmienić trzeba że owe zatyczki to nie są takie zwykłe zatyczki :icon_mrgreen: 12,5 to inna bajka ;) Nie taka znowu inna. Mój Leon wydaje z siebie całą symfonie przecudnych dźwięków :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Dobra, chodziło mi ogólnie, że duży bandyta gra dużo ładniej niż mały bandyta ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Dobra, chodziło mi ogólnie, że duży bandyta gra dużo ładniej niż mały bandyta ;) No racja. mały puszcza małe bąki a duży puszcza duże bąki :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 tja ale tłumaczycie koledze który woli czarne że białe jest lepsze bo taak :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Yomas kupuj przelot, jaki on by nie był będzie lepiej brzmiał od serii, najlepiej kup taki na jaki Cię stać...ja jeszcze zwrócił bym uwagę na rurę i wybrał dedykowana do bandziora... a to ze bandzior powinien grzmiec to sprawa oczywista jest :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Czy założenie z tyłu opony 150 zamiast 160 poprawi poręczność w bandicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Poręczność?!?!?! A co za mało poręczny jest!?!?!? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Nie jeździłem nigdy niczym innym więc nie mam porównania, ale odnoszę wrażenie, że w krytycznych sytuacjach (np. wystająca studzienka wynurzająca się spod jadącego przed nami samochodu) mógłby szybciej reagować na polecenia jeźdźca. Cały czas pamiętamy, że jestem świeżak i nie potrafię jeszcze w 100% wykorzystać możliwości tego moto :) (ba,żeby chociaż w 70%...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Bandit Mk.1 fabrycznie miał na tyle montowane 150tki. Ja takie mam i jest gites :] A szpanować mi nie trzeba szerszą ;) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 O łaaał, to mam kapcia szerszego niż zaleca producent?! To co ja tu robię - jadę na miasto się lansować :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Bandit po 2000 roku miał oponę 160/60 ale zmieniona została również felga na szerszą. Zakładając 160 na starszą felgę opona będzie bardziej "szpiczasta" a moto może zacząć się dziwnie zachowywać w przy wchodzeniu w zakręt. Lepiej zostań przy fabrycznych rozmiarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 A ja mam inne pytanie w temacie opon. Jak jest u Was z zamykaniem standardowych opon w B6? Ja mam bandziora drugiej generacji na standardowych kapciach i do zamkniecia tylu brakuje mi ok 1 cm., dalej sie nie moge zlozyc bo szlifuje podnozkami. Pytam zeby sie upewnic ze nie jezdze padlem :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Zależy od modelu opon :) Dunlop D221 zamknąłem tył a Michelin PilotRoad2ct przód. Mając z tyłu D220 brakowało mi dość dużo bo opona była bardziej okrągła. Podobnie było z seryjnymi BT56. Spokojna głowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 hmm, nie wiem co mialem w zeszlym sezonie, chyba jakies micheliny ale byly juz na tyle stare ze postanowilem zmienic. W tym sezonie bede d208 albo d209 juz nie pamietam :) na wszelki wypadek zamawiam dystanse setow podnozkow co by je troche podniesc i bede musial zrobic to samo z tlumikiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomba7 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 U mnie w B6,5 na Metzelerach Z6 tył zamknąłem ale podnóżki trochę ucierpiały. Przyznam, że bałem się że kolejne do przycierki będą gmole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.