Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie ksenon juz od zakupu bandita świecił wójowo, mała niebieska plama przed nosem i nic ciekawego. Zaczeło mnie to zastanawiać kiedy przejechalem sie z kumplem mającym w Hajce ten sam zestaw i jemu świeci zajebiście. Czary qwa czy co? Wziąłem wiec komplet kluczy, butle spirytu, kawałek szmatki i suszarke i do roboty.

Poodkrecac owiewki tak, żeby mieć dostęp do 4 śrubek od reflektora. Wyciągnąć żarówkę/żarnik i jeżeli był tam długo to padnąć na zawał po zauważeniu warstwy brudu no nim. Zmyc to spirytem.

Lampe po wyjęciu ogrzewać dookoła suszarką i rozkleić pomagając sobie nożem czy jakimś innym płaskim narzędziem. Po rozłożeniu i przeciągnięciu palcem po odbłyśniku padamy na drugi zawał i bierzemy sie za kompleksowe mycie wszystkiego, łącznie z rozkręcaniem soczewek. Należy tylko zapamiętać która soczewka byla w którym "gnieździe" i w jakim położeniu. Odblysnik w miare mozliwosci myjemy pod wpływem ciśnienia wody, ewentualnie czymś bardzo delkiatnym zeby go nie porysować.

Po tym zabiegu gwarantuje zajebiste światła, chyba nawet w przypadku halogenu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w koncu mam go w garażu jest śliczny mój b12n k2 tylko jest mały problem jestem trochę za niski do niego i mam pytanko czy da rade go obniżyć jeśli tak to jak a i jeszcze jedno jak jest zimny i chodzi na ssaniu strasznie coś w nim dzwoni i stuka tak jak zawory chyba ale jak sie zagrzeje jest ok i jeszcze jedno ile wchodzi oleju do silnika z góry dziękuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

probowałem wykonac wszystko wedlog przepisu ADAMA ale poleglem przy rozklejaniu lampy :banghead: , poprostu balem sie ze jak to zrobie to bede szukal nowej na allegro

 

 

 

Ja też sie bałem, ale jak sobie przypomniałem ile razy sie wkur***łem jadąc nocą kupe kilometrów od domu to przygrzałem to dobrze suszarką i powoli rozklejałem. Nawet jak troche w miejscu zgrzania porysujesz plastik to nic sie przeciez nie stanie bo go nie widać. Nie wiem tylko jak teraz ze szczelnością bo składałem ją również grzejąc suszarką i wydaje mi sie że jest ok, ale w razie czego mozna umyć jeszcze raz i uszczelnić czymś co bankowo nie dopuści syfu do środka.

Nie wspominam juz o efekcie wizualnym gdy lampa pięknie błyszczy na słońcu jak lustro, w przeciwienstwie do mleka ktore było wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejme jescze raz dzisiaj to wyzwanie, tylko mam pytanie czym to pozniej uszczelniales?tez miales jakis szary "klej" w lampie?

 

mam jeszcze jedno pyatnie ogolne, zauwazylem ze moja przednia os nie jestt symetryczna, znaczy sie ze lewe (stojac od przodu) podkladki sa jakeis niekompletne i po skreceniu kolo ociera mi o zacisk a jak puszcze kiere to sciaga na prawo, czy wymiar zarowno prawej jak i lewej podkladki jest taki sam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozakładajcie sobie fest gmole, a na nich zestaw oświetleniowy rodem z jakiegoś krążownika :biggrin:

Tak myślę, że te manewry z rozklejaniem lampy to " psu o dupę ". Pewnie trzeba będzie nowej szukać. Możliwe, że po pierwszym deszczu będzie akwarium na wyposażeniu moto. Nie piszę tego złośliwie, ale dajcie spokój. Może macie w kasku za ciemną szybkę ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę, że te manewry z rozklejaniem lampy to " psu o dupę ". Pewnie trzeba będzie nowej szukać. Możliwe, że po pierwszym deszczu będzie akwarium na wyposażeniu moto. Nie piszę tego złośliwie, ale dajcie spokój. Może macie w kasku za ciemną szybkę ????

 

 

popieram ... tylko zamiast o dupę napisałbym psu w dupe :biggrin:

 

 

Edytowane przez gumbej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w koncu mam go w garażu jest śliczny mój b12n k2 tylko jest mały problem jestem trochę za niski do niego i mam pytanko czy da rade go obniżyć jeśli tak to jak a i jeszcze jedno jak jest zimny i chodzi na ssaniu strasznie coś w nim dzwoni i stuka tak jak zawory chyba ale jak sie zagrzeje jest ok i jeszcze jedno ile wchodzi oleju do silnika z góry dziękuje za odpowiedz

Gratulacje kolego !! Ile masz wzrostu, że piszesz o obniżaniu sprzęta ? W olejaku zawsze coś tam sobie brzęczy a po rozgrzaniu jest ok. Ile jest na liczniku przebiegu ?? Wiesz czy to oryginalny przebieg ?? Czy kiedyś zaworki były robione ?? Miałem kiedyś małego B i tam dopiero zaworki zaczęły głośniej grać przy przebiegu 30 tyś. Nikt wcześniej ich nie dotykał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie, że koledzy Marek Bandit i gumbej nie widzieli na oczy efektywności metody opisanej przez Adama, a tak ją bombardują. A już tym bardziej, że facetowi udało się poprawić oświetlnenie jezdni.

 

Dodam od siebie, że gdy miałem GS 500E ktoś zmontował tam żarówkę 100W i odbłyśnik najzwyczajniej się zdegradował od temperatury (mniemam) oddałem klosz do naprawy w zakładzie, który "lustruje" odbłysniki starych lamp. Rozklejają wszystko, mocza w kwasach, pokrywają nowym lustrem i składają do kupy.

Zamontowałem standardową H4 55/60W i świeciło jak ta lala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...