Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ależ ja sie nie obruszam, Panowie, spokojnie, żarty :lalag:

 

No ale prawda jest taka że "olejaki" nie nadążają ............... niestety :lalag: :lalag:

Ostatnio miałem okazje śmignąć kawałeczek BMW K1200RS. Panowie jaki to muł!!!!! Karwa, moja Lokomotywa łyka tego paździerza jak motorynke :icon_razz:

Nie wiem moze ta Beemka jakaś zamulona była albo inna cholera jej dolegała ale z całymi swoimi wtryskami, kardanami i innymi bajerami do pięt mojemu Bandziorkowi nie dorasta. Mr. B12 spod dupy ucieka i nadgarstki wyciąga. Beemka dla dziadów jest :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem okazje śmignąć kawałeczek BMW K1200RS. Panowie jaki to muł!!!!! Karwa, moja Lokomotywa łyka tego paździerza jak motorynke :notworthy:

Nie wiem moze ta Beemka jakaś zamulona była albo inna cholera jej dolegała ale z całymi swoimi wtryskami, kardanami i innymi bajerami do pięt mojemu Bandziorkowi nie dorasta. Mr. B12 spod dupy ucieka i nadgarstki wyciąga. Beemka dla dziadów jest :buttrock:

Dokładnie, to sie na spacerek nadaje a nie do śmigania :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem chłopy

 

Po pierwsze: (pytanie do posiadaczy B600 po 2000 r.) Pofatygujcie się i sprawdźcie na przednim kole wypisany jego rozmiar. 3.0 czy 3.5 tam jest? (...x17 zdaje się... wpisujcie w całości te numery)

 

Po drugie: (do posiadaczy starszych B600) Czy ktoś zakładał na przód oponę 120/60/17 ? Jest jakaś różnica w prowadzeniu?

 

Chodzi o to, że do starszego bandita zalecana jest guma 110/70/17, a dopiero od 2000 roku 120/60/17. Opona 110 jest rzadziej spotykana i trudniej dostępna. Czy Suzuki zmieniła 110 na 120 tylko, żeby łatwiej były dostępne, a felga pozostała ta sama? Czy na starą felgę 120 już nie pasuje, albo gorzej się prowadzi?

 

Możliwe, że ten temat był już kiedyś poruszany, ale nie pamiętam co tam było przegadane, a co nie, więc powiedzcie co kto ma do powiedzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za oponami możesz zerknąć tu:

http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szo...028,0,0,sz.html

 

Na necie masz dużo sklepów oferujących rozmiar 110/70-17 wiec nie wiem w czym problem. Czteropak piwa i na poszukiwania po internecie :icon_mrgreen:

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za oponami możesz zerknąć tu:

http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szo...028,0,0,sz.html

 

Na necie masz dużo sklepów oferujących rozmiar 110/70-17 wiec nie wiem w czym problem. Czteropak piwa i na poszukiwania po internecie :)

 

Ale to są nowe (i drogie). U mnie w mieście jest koleś z warsztatem, co zakłada używane w dobrym stanie i w dobrej cenie. Nie ma potrzeby przepłacać. A poza tym nie o to pytałem... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to są nowe (i drogie). U mnie w mieście jest koleś z warsztatem, co zakłada używane w dobrym stanie i w dobrej cenie. Nie ma potrzeby przepłacać. A poza tym nie o to pytałem... Pozdrawiam

 

 

Opony i hamulce są najważniejsze w każdym pojeździe (no jeszcze kilka ważnych rzeczy by się znalazło).

 

Na ile cenisz swoje życie - sam sobie odpowiedz.

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to są nowe (i drogie). U mnie w mieście jest koleś z warsztatem, co zakłada używane w dobrym stanie i w dobrej cenie. Nie ma potrzeby przepłacać. A poza tym nie o to pytałem... Pozdrawiam

Po 1. Pieprzysz kolego, że 110/70 17 są mało popularnym rozmiarem

Po 2. Zapomnij o fajnym winklowaniu mając używki, leżaki, 3 letnie, przód i tył z różnych parafii.

Amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, to sie na spacerek nadaje a nie do śmigania biggrin.gif

 

dlaczego taka opinia?

przecież teoretycznie to ma sporo ponad 100 koników więc powinno iść

no i k1200rs to motocykl dla zupełnie innego klienta, niemniej pod dobrym kierowcą też może pokazać pazura

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem okazje śmignąć kawałeczek BMW K1200RS. Panowie jaki to muł!!!!! Karwa, moja Lokomotywa łyka tego paździerza jak motorynke :smile:

Nie wiem moze ta Beemka jakaś zamulona była albo inna cholera jej dolegała ale z całymi swoimi wtryskami, kardanami i innymi bajerami do pięt mojemu Bandziorkowi nie dorasta. Mr. B12 spod dupy ucieka i nadgarstki wyciąga. Beemka dla dziadów jest :eek:

Amen! widzę że wszyscy wyrażają sie o swoich b 12 tak samo. A bmw jak bmw turystyka itd..........Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z lakierem suzuki?

 

U mnie(banditk8) po przejechaniu dosłownie 500km zauważyłem,że na baku są rysy a boki maja śłady wytarcia :biggrin: Dodam,że delikatnie sie obchodzę z moto.Dla porównania cbfka po kilku tysiącach nie miała

żadnych śladów. Aż sie boje co dalej z tym lakierem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z lakierem suzuki?

 

U mnie(banditk8) po przejechaniu dosłownie 500km zauważyłem,że na baku są rysy a boki maja śłady wytarcia :icon_mrgreen: Dodam,że delikatnie sie obchodzę z moto.Dla porównania cbfka po kilku tysiącach nie miała

żadnych śladów. Aż sie boje co dalej z tym lakierem :clap:

Jak się przestaniesz z nim pier.... to przestaniesz dostrzegać rysy :eek:

A przetarcia na baku to na CBF napewny były. Jeśli teraz masz czarne moto, a poprzednie było np srebrne, już wiesz czemu tego nie zauważałeś. (Nie wiem jakie masz/miałeś kolory, ale moja teoria może mieć zastosowanie) :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z lakierem suzuki?

 

U mnie(banditk8) po przejechaniu dosłownie 500km zauważyłem,że na baku są rysy a boki maja śłady wytarcia :biggrin: Dodam,że delikatnie sie obchodzę z moto.Dla porównania cbfka po kilku tysiącach nie miała

żadnych śladów. Aż sie boje co dalej z tym lakierem :icon_mrgreen:

 

Ten problem trapi nie tylko Bandita K8 ale generalnie wszystkie roczniki. U mnie jest to samo.

Rada: naklej na boki zbiornika paliwa (tam gdzie spoczywają podczas jazdy kolana) przezroczystą folie (byle grubą, do nabycia w dobrym sklepie z artykułami papierniczymi) lub zrób przeróbkę tank pada (tak zrobiłem, przyciąłem, nakleiłem i problem z głowy, a i estetyka jest). Dodatkowo naklej folie w miejscu styku zbiornika paliwa z siodłem, oraz na ramie, w miejscach styku ze stelażem siodła.

I problem rozwiązany. Generalnie im ciemniejszy kolor lakieru, tym bardziej widoczne wszelkie zarysowania.

Mamut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...