KLAUDIUSZ Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Dzisiaj widziałem czarnego Bandita (chyba) wersja N, na ulicy :) Coś czuje że jak odbiore sprzęta to będe śmigał bo pogoda nawet spoko :) p.s. Kulka, może tak było ale teraz ma 107 Nm przy 3700 obrm :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruso Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Odebrałem Bandita ;) podeślę parę fotek wieczorkiem...Pytanie do tych co mają 650: w ramie po lewej stronie nie ma dziur na śruby od crashpadów. Jak żeście sobie z tym poradzili? Tylko nie proponujcie mi gmoli bo chce mieć jedno i drugie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Odebrałem Bandita :banghead: podeślę parę fotek wieczorkiem...Pytanie do tych co mają 650: w ramie po lewej stronie nie ma dziur na śruby od crashpadów. Jak żeście sobie z tym poradzili? Tylko nie proponujcie mi gmoli bo chce mieć jedno i drugie :rolleyes: A po co ci jedno i drugie? Nie przesadzaj, Gmole lub crashpady wystarczą :clap: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamut Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 eetam ,lece do kibla zobaczyc ;)............bylem i zobaczylem :)SM nr.08 2006 zapodaje ze: b12 ostatniej chyba juz modyfikacji ma 91Nm przy 4500 obr/min.ladny jest ale ten cyfrowy zestaw wskaznikow to juz przesada...hmmm taki ladny zestawik spie**olic :biggrin: I tu się całkowicie zgadzam. Jak można było tak spieprzyć taki piękny zestaw wskaźników (klasyczne zegary Bandita to poezja). Nowy zestaw absolutnie do mnie nie przemawia :icon_razz: Mamut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Akuz akupionie : YUSA w cenie 187 PLN/szt. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Tylko nie proponujcie mi gmoli bo chce mieć jedno i drugieMożna zapytać po co?Albo jedno albo drugie.Co do wskaźników w nowych wersjach.Pewnie dizajnerzy pomyśleli ,że teraz taki trynd w sztuce ,że muszą cyferki napieprzać jak oszalałe.Do mnie to nie przemawia.Zdecydowanie wolę tradycyjne rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redeye Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Co do gmoli i c-padów........ co lepsze do bandita n 6 k3 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) sam sie zastanawiam nad crashpadami i co myślicie o tym http://moto.allegro.pl/item165493632_crash...ed_i_inne_.html oczywiście jest to wersja ekonomiczna Edytowane 15 Lutego 2007 przez Wieprz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redeye Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 taniocha,.......... ale chyba dają rade jedyna wątpliwość to malowanie, cos mi to nie wygląda dobrze, przeciez to w miare miekkie tworzywo.......?? lakier bedzie sie łuszczył, chociaż za te cene można chyba spróbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 sam sie zastanawiam nad crashpadami i co myślicie o tym http://moto.allegro.pl/item165493632_crash...ed_i_inne_.htmloczywiście jest to wersja ekonomicznaDaj spokój chłopie.Toż to jedno wielkie nieporozumienie.Nawet za 10 zeta bym nie kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redeye Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 A możesz podać parę szczegółów, dlaczego to taka lipa??Jestem zielony w temacie i takie info to skarb nieoceniony :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 potrzebne są adaptery mocowane do ramy jak np.http://www.bandit.it/public/modules/photo/...by=titreA&show= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek... Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Zwykły bubel.Kazdy tokarz takie cos zrobi z teflonu za pare zeta.Przy wywrotce śrubki sie powyginają i silniczek i tak sie przetze.Muszą byc dodatkowe elementy mocujące na ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruso Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Kiedy skręcam kierownicę do oporu jest za mało miejsca na palce i zgniatam je między manetką a bakiem. W przypadku skrętu w lewo dochodzi też niekontrolowane użycie klaksona/u.Czy mój egzemplarz ma felerne ograniczniki czy wszyskie 650 tak mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolenweider Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 to chyba raczej ty masz jakoś dziwnie zbudowane dłonie, trudno mi sobie wyobrazic to co sie tobie dzieje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.