Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jaką motorynke chyba ci sie kolego przewidziało ;) a w avatarze mam FZR 600 kocie oczy,fakt musze zmienić ale takie fajne kolorowe....-zaraz zmienie na bandziora

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No ostatnio w Niedziele jakieś 90 km nakręcone wokół Wawy z Rebelem, nawet po lodzie śmigaliśmy Zegrzyńskim :biggrin: :buttrock:

 

p.s. Sprzęt ruszony po jakieś 3 miesiącach ..... zapalił od razu, na początku gumy "szalały" ale po rozgrzaniu "bajka" .... kocham Bandziorka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Od dłuzszego czasu chodzi mi po glowie aby zamontowac w swoim bandicie sportowy wydeszek, aby nadać mu ładniejszego brzmienia. W związku z tym chciałbym się Was poradzić. Zaznaczam, iż sfera finansowa jest w tym przypadku dla mnie bardzo ważna.

 

Wybieram pomiędzy tłumikami:

 

- uniwersalny Montii Oval - 400 zł. (u kumpla w Fazerce brzmi super!)

 

http://allegro.pl/item543363293_nowe_tlumi..._oval_cena.html

 

- tłumik Scorpiona 550-600 zł. (któryś znajdujących się w linku poniżej)

 

http://www.select-shop.pl/-c-106_108.html?...52986a30df60c42

 

Filtr powietrza:

 

- doradzono mi ponoć bardzo odbry filtr K&N do bandziorów, ale jego cena jest dość wysoka 200-230 zł. Czy stosowanie takiego filtra ma w tym przypadku sens? Zaznaczam iż nie zalezy mi na zwiększeniu mocy.

 

- Czy może postawić na zwyczajny standardowy filtr powietrza w cenie ok. 60-70 zł.

 

Regulacja:

 

 

Jak wiadomo po zmianie wydechu, konieczna wręcz jest pełna regulacja motocykla. Za pełną kilku godzinną regulację oraz synchronizację gaźników, zaworów i silnika wyceniona mnie na 350 zł. Co sądzicie na temat tej ceny? Dodam, że tak czy owak regualcja byłaby potrzebna bez względu na zmiane tłumia (z racji przejechany kilometrów od ostatniej regulacji, bo ogólnie motocykl chodzi na 5).

 

 

Czekam na wasze sugestie i na Waszą pomoc. Pozdrawiam serdecznie,

 

yomas

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ostatnio w Niedziele jakieś 90 km nakręcone wokół Wawy z Rebelem, nawet po lodzie śmigaliśmy Zegrzyńskim :biggrin: :buttrock:

 

p.s. Sprzęt ruszony po jakieś 3 miesiącach ..... zapalił od razu, na początku gumy "szalały" ale po rozgrzaniu "bajka" .... kocham Bandziorka:)

Za to mój się zbiesił. Musiałem użyć kabelków do odpalenia.

Klaudiusza Bandziorek odpalił ale już na Bankowym mu sie odechciało. Kupa ta elektronika :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yomas odpuść montii bo nie ma rury dolotowej a cięzko będzie dorobić taką która będzie wyglądać normalnie. ewentualnie z "uniwersalnych rodzimej produkcji" jest takie coś: http://allegro.pl/item544434589_sportowe_t..._japonskic.html

 

facet robi razem z dolotem na wzór LeoVince.

Jeśli chodzi o regulacje to trzeba przestroić gaźnik a czasem wymienić dysze, ale żeby zmiana wydechu była powodem regulacji zaworów :eek: to już tylko chyba naciąganie klienta

Edytowane przez Młody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie działa to forum... moj dość szeroki temat umieszczany zostaje w ogolnym topicu "Bandit", przez co prawdopodobnie zostanie przeczytany przez niewielką cześć użytkowników. Szkoda. Jest tutaj poruszanych zbyt wiele wątków w jednym mmencie i niestety funkcjonalność forum poprzez takie zarządzanie momentami wydaje sie byc do bani, ale nie wazne... moze tylko ja to zauwazylem...

 

Wracajac do mojego zapytania...

Młody

 

Raczej skusiłbym się mimo wszystko na tego scorpiona... za cholere tylko nie wiem coz tym filtrem, czy musi byc az tak drogi ?

 

Zaskoczyłes mnie w sumie z tymi zaworami... moze i masz racje.. czy jest moze ktos kto bylby w stanie wypowiedzieć się w kwestii regulacji zaworów przy wymianie tłumika na sportowy (przelotowy)? Czy taka czynność jest w ogole konieczna i czy przypadkiem nie wystarczy praca wykonana przy samych gaznikach.

 

Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam :)

Edytowane przez Yomas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewno dlatego, że nią jest :P

W związku z tym chciałbym się Was poradzić.

 

A wracając do wymiany wydechu. Skorpion nie jest wiele droższy a będzie miał homologację i jakość wykonania nieco lepszą. Gaźnik trzeba wyregulować. Dlaczego filt K&N jest taki drogi? Ponieważ jest wielokrotnego użytku - co jakiś czas czyścic, nasączasz i montujesz do moto. A wciskanie klientowi, że po wymianie wydechu trzeba regulować zawory to próba wykorzystania jego niewiedzy i chęć naciągania :) no chyba, że zawory tak czy inaczej wymagaja regulacji - w Banditach jest co 12tys. km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...