Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj widziałem czarnego Bandita (chyba) wersja N, na ulicy :) Coś czuje że jak odbiore sprzęta to będe śmigał bo pogoda nawet spoko :)

 

p.s. Kulka, może tak było ale teraz ma 107 Nm przy 3700 obrm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem Bandita ;) podeślę parę fotek wieczorkiem...

Pytanie do tych co mają 650: w ramie po lewej stronie nie ma dziur na śruby od crashpadów. Jak żeście sobie z tym poradzili?

Tylko nie proponujcie mi gmoli bo chce mieć jedno i drugie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem Bandita :banghead: podeślę parę fotek wieczorkiem...

Pytanie do tych co mają 650: w ramie po lewej stronie nie ma dziur na śruby od crashpadów. Jak żeście sobie z tym poradzili?

Tylko nie proponujcie mi gmoli bo chce mieć jedno i drugie :rolleyes:

 

A po co ci jedno i drugie? Nie przesadzaj, Gmole lub crashpady wystarczą :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eetam ,lece do kibla zobaczyc ;)......

......bylem i zobaczylem :)

SM nr.08 2006 zapodaje ze: b12 ostatniej chyba juz modyfikacji ma 91Nm przy 4500 obr/min.

ladny jest ale ten cyfrowy zestaw wskaznikow to juz przesada...hmmm taki ladny zestawik spie**olic :biggrin:

 

I tu się całkowicie zgadzam. Jak można było tak spieprzyć taki piękny zestaw wskaźników (klasyczne zegary Bandita to poezja). Nowy zestaw absolutnie do mnie nie przemawia :icon_razz:

Mamut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie proponujcie mi gmoli bo chce mieć jedno i drugie

Można zapytać po co?

Albo jedno albo drugie.

Co do wskaźników w nowych wersjach.Pewnie dizajnerzy pomyśleli ,że teraz taki trynd w sztuce ,że muszą cyferki napieprzać jak oszalałe.Do mnie to nie przemawia.Zdecydowanie wolę tradycyjne rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taniocha,.......... ale chyba dają rade

 

jedyna wątpliwość to malowanie, cos mi to nie wygląda dobrze, przeciez to w miare miekkie tworzywo.......?? lakier bedzie sie łuszczył, chociaż za te cene można chyba spróbować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy skręcam kierownicę do oporu jest za mało miejsca na palce i zgniatam je między manetką a bakiem. W przypadku skrętu w lewo dochodzi też niekontrolowane użycie klaksona/u.

Czy mój egzemplarz ma felerne ograniczniki czy wszyskie 650 tak mają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...