Brylu 1989 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 jaką motorynke chyba ci sie kolego przewidziało ;) a w avatarze mam FZR 600 kocie oczy,fakt musze zmienić ale takie fajne kolorowe....-zaraz zmienie na bandziora Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Co tu ostatnio taka cisza? Jeździ już ktoś? ja wczoraj nakręciłem pierwszą setke w tym sezonie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 No ostatnio w Niedziele jakieś 90 km nakręcone wokół Wawy z Rebelem, nawet po lodzie śmigaliśmy Zegrzyńskim :biggrin: :buttrock: p.s. Sprzęt ruszony po jakieś 3 miesiącach ..... zapalił od razu, na początku gumy "szalały" ale po rozgrzaniu "bajka" .... kocham Bandziorka:) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Ja bym w sobotę pojeździł gdyby nie praca :/ Ale myślę, że za miesiąc to już.... :) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yomas Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam serdecznie, Od dłuzszego czasu chodzi mi po glowie aby zamontowac w swoim bandicie sportowy wydeszek, aby nadać mu ładniejszego brzmienia. W związku z tym chciałbym się Was poradzić. Zaznaczam, iż sfera finansowa jest w tym przypadku dla mnie bardzo ważna. Wybieram pomiędzy tłumikami: - uniwersalny Montii Oval - 400 zł. (u kumpla w Fazerce brzmi super!) http://allegro.pl/item543363293_nowe_tlumi..._oval_cena.html - tłumik Scorpiona 550-600 zł. (któryś znajdujących się w linku poniżej) http://www.select-shop.pl/-c-106_108.html?...52986a30df60c42 Filtr powietrza: - doradzono mi ponoć bardzo odbry filtr K&N do bandziorów, ale jego cena jest dość wysoka 200-230 zł. Czy stosowanie takiego filtra ma w tym przypadku sens? Zaznaczam iż nie zalezy mi na zwiększeniu mocy. - Czy może postawić na zwyczajny standardowy filtr powietrza w cenie ok. 60-70 zł. Regulacja: Jak wiadomo po zmianie wydechu, konieczna wręcz jest pełna regulacja motocykla. Za pełną kilku godzinną regulację oraz synchronizację gaźników, zaworów i silnika wyceniona mnie na 350 zł. Co sądzicie na temat tej ceny? Dodam, że tak czy owak regualcja byłaby potrzebna bez względu na zmiane tłumia (z racji przejechany kilometrów od ostatniej regulacji, bo ogólnie motocykl chodzi na 5). Czekam na wasze sugestie i na Waszą pomoc. Pozdrawiam serdecznie, yomas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 No ostatnio w Niedziele jakieś 90 km nakręcone wokół Wawy z Rebelem, nawet po lodzie śmigaliśmy Zegrzyńskim :biggrin: :buttrock: p.s. Sprzęt ruszony po jakieś 3 miesiącach ..... zapalił od razu, na początku gumy "szalały" ale po rozgrzaniu "bajka" .... kocham Bandziorka:) Za to mój się zbiesił. Musiałem użyć kabelków do odpalenia. Klaudiusza Bandziorek odpalił ale już na Bankowym mu sie odechciało. Kupa ta elektronika :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 A co racja to racja ...... od tych nadajników Alarm mi zwariował :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) Yomas odpuść montii bo nie ma rury dolotowej a cięzko będzie dorobić taką która będzie wyglądać normalnie. ewentualnie z "uniwersalnych rodzimej produkcji" jest takie coś: http://allegro.pl/item544434589_sportowe_t..._japonskic.html facet robi razem z dolotem na wzór LeoVince. Jeśli chodzi o regulacje to trzeba przestroić gaźnik a czasem wymienić dysze, ale żeby zmiana wydechu była powodem regulacji zaworów :eek: to już tylko chyba naciąganie klienta Edytowane 12 Lutego 2009 przez Młody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Koledzy od wersji N, czy kombinowaliście z wymianą wkładu reflektora. Mam ex-anglika i zastanawiam się, czy nie da się dobrać jakiegoś zgrabnego wkładu H4 do obudowy. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yomas Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 (edytowane) Dziwnie działa to forum... moj dość szeroki temat umieszczany zostaje w ogolnym topicu "Bandit", przez co prawdopodobnie zostanie przeczytany przez niewielką cześć użytkowników. Szkoda. Jest tutaj poruszanych zbyt wiele wątków w jednym mmencie i niestety funkcjonalność forum poprzez takie zarządzanie momentami wydaje sie byc do bani, ale nie wazne... moze tylko ja to zauwazylem... Wracajac do mojego zapytania... Młody Raczej skusiłbym się mimo wszystko na tego scorpiona... za cholere tylko nie wiem coz tym filtrem, czy musi byc az tak drogi ? Zaskoczyłes mnie w sumie z tymi zaworami... moze i masz racje.. czy jest moze ktos kto bylby w stanie wypowiedzieć się w kwestii regulacji zaworów przy wymianie tłumika na sportowy (przelotowy)? Czy taka czynność jest w ogole konieczna i czy przypadkiem nie wystarczy praca wykonana przy samych gaznikach. Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam :) Edytowane 13 Lutego 2009 przez Yomas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Kolego mnie to zastanawia dlaczego masz ustawioną płeć "kobieta" :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Pewno dlatego, że nią jest :P W związku z tym chciałbym się Was poradzić. A wracając do wymiany wydechu. Skorpion nie jest wiele droższy a będzie miał homologację i jakość wykonania nieco lepszą. Gaźnik trzeba wyregulować. Dlaczego filt K&N jest taki drogi? Ponieważ jest wielokrotnego użytku - co jakiś czas czyścic, nasączasz i montujesz do moto. A wciskanie klientowi, że po wymianie wydechu trzeba regulować zawory to próba wykorzystania jego niewiedzy i chęć naciągania :) no chyba, że zawory tak czy inaczej wymagaja regulacji - w Banditach jest co 12tys. km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 To bardzo nowoczesna kobieta, jeśli pisze "chciałbym", "zauważyłem", "skusiłbym" ;) Może raczej "człowiek rodzaju żeńskiego", jak swego czasu kazała się nazywać pewna polska feministka... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Świat idzie do przodu, a my zacofani jestesmy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Tja.... Yomas :flesje:, tak się tylko przychrzaniłem ale nic do Ciebie nie mam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.