Pałlo Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Dokładnie a Wisły kijem "piotr_pl" nie zawrócisz. Ale z drógiej strony fajnie jak ktoś Ci mrógnie że "stają" :) bo w motocyklu antyradaru ani CB raczej się nie wozi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 W Goldłingu da rade :) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Zresztą, co kraj to obyczaj u nas się mryga tak, u nich siak. Właśnie tego dotyczył mój post, ale chyba nie do końca zrozumiałeś to, co napisałem. Jak się tak już dobrze przyzwyczaisz w Polsce do poganiania na drodze kogoś światłami długimi lub włączonym lewym kierunkowskazem, to pojedź np do Niemiec lub Austrii i tam poćwicz tę sztuczkę na atostradzie. Gwarantuję Ci kieszeń lżejszą o 500 euro i policję, która się nagle wzięła spod ziemi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Jak się tak już dobrze przyzwyczaisz w Polsce do poganiania na drodze kogoś światłami długimi lub włączonym lewym kierunkowskazem, to pojedź np do Niemiec lub Austrii i tam poćwicz tę sztuczkę na atostradzie.Źle mnie zrozumiałeś. Ja ludzi nie poganiam długimi i kierunkowskazami.A o mandatach nie gadaj, bo ostatnio na mnie helmut mrygał kierunkowskazem co bym się usunął. Szwaby nie są lepsi. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Źle mnie zrozumiałeś. Ja ludzi nie poganiam długimi i kierunkowskazami.A o mandatach nie gadaj, bo ostatnio na mnie helmut mrygał kierunkowskazem co bym się usunął. Szwaby nie są lepsi. Nie należę do ludzi, do których musi należeć ostatnie słowo przy wymianie poglądów :buttrock: W tym przypadku, ponieważ dyskusja odbiegła od zadanego tematu.I zawsze w przypadku, gdy ktoś nie rozumie, co czyta, lub słyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 No to fajnie Vatzeque że jesteś na bieżąco z murzynami. Światła awaryjne jak sama nazwa mówi mają związek z awarią. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 No to fajnie Vatzeque że jesteś na bieżąco z murzynami. Światła awaryjne jak sama nazwa mówi mają związek z awarią. Przecież nie twierdzę, że nie mają z nią związku. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 No kurna to żeście pojechali po bandzie...Nic nie czaję z tych schematów. Do mnie cza z takimi rzeczami łopatologicznie :buttrock:Konkretnie co mam kupić i ile to będzie kosztować :banghead: ?P.S.Spamerzy temat se załóżcie osobny w "szkole jazdy"! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 (edytowane) No kurna to żeście pojechali po bandzie...Nic nie czaję z tych schematów. Do mnie cza z takimi rzeczami łopatologicznie :lalag:Konkretnie co mam kupić i ile to będzie kosztować ;) ?P.S.Spamerzy temat se załóżcie osobny w "szkole jazdy"! :smile:Kosztowało bedzie jakies.......2.50 PLN no moze :buttrock: ciut wiecej Przeczytaj dokładnie kilka razy mój opis jak nie zrozumiesz to bedziemy jakos dalej kombinowac Mozna ,mozna :crossy: Na kierownicy masz przełącznik do którego idzie zasilanie i jest rozdzielane przez w/w przełącznik na lewą lub prawa strone, poszukaj przewodu zasilania przed przełącznikiem dolutuj dodatkowy przewód ,zainstaluj na nim dodatkowy przełącznik (do awaryjnych) omin seryjny przełacznik kierunkowskazów zrób "rozwidlenie" na koncach rozwidlenia zamontuj po jednej diodzie i podłacz jedną koncówke "rozwidlenia" do przewodu prawej strony kierunkowskazów, a drugi do lewej za przełącznikiem seryjnym.Diody muszą blokować napiecie min 30V i przepuszczac prod o natezeniu min 5A (tak wytłumaczysz to "Pani" w sklepie )Aaa zailanie do lampki kontrolnej wyprowadzasz za zamontowanym przełącznikiem awaryjnych.Powodzenia :banghead: to musisz kupicPotrzebujesz:-dodatkowy przełącznik-dwie "zwykłe" diody (nie LED)min 30V/5A-dodatkową lampke kontrolną (wersja opcjonalna) Edytowane 22 Maja 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Dzięki Niemand :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) Na kursie na prawo jazdy uczono mnie ,że gdy motocykl nie ma świateł awaryjnych a zatrzymuje się na drodzę aby udzielić pomocy poszkodowanym w wypadku trzeba go zepchnąć z drogi. Po drugie w Europie zachodniej jest zwyczaj jechania motocyklem między samochodami stojącymi w korku z włączonymi światłami awaryjnymi.Oczywiście tylko po to aby być lepiej widocznym. A po trzecie w Niemczech i innych cywilizowanych krajach jadąc autostradą i widząc przed sobą korek lub inne niebezpieczeństwo kierowca włącza awaryjne aby ostrzec tych z tyłu ,że coś się przed nim dzieję.Zastosowanie awaryjnych można mnożyć Zawsze lepiej mieć niż się wkurzać ,że się nie ma :D Edytowane 24 Maja 2006 przez rad3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 http://louis.de/_10f20f997efb3bfdd8697ffab...%2526PAGE%253D9 każdy kto chce sobie dobrać zapraszam do sklepu Louisa, teraz cena na mistrzostwa :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Witam jak podłączyć światła awaryjne w motocyklu i co do tego zabiegu będzie potrzebne? Za odpowiedzi z góry dziekuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 (edytowane) Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że trzeba będzie zmienić przerywacz kierunkowskazów (obsługujący większą moc), podłączyć podobnie jak stary do włącznika uruchamiającego wszystkie kierunkowskazy (nie rozdzielającego na prawe i lewe kierunki). Wzoruj się na istniejącej instalacji. Pozdro DODANO: schemat z painta :D http://www.wrzuta.pl/img/middle/rCepVMvp0Q/bez_tytulu Jeśli coś jest źle poprawcie mnie Edytowane 31 Grudnia 2006 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 (edytowane) przerywacz najczesciej mozna pozostawic ten sam. i nie trzeba dodatkowego. ja mam u siebie awarie na oryginalnym hondowskim przerywaczu. jedyna modyfikacja to:- zakup wylacznika dwubiegunowego (dowolny, jaki ci sie podoba)- pociagniecie 3 nowych przewodow ja u siebie wylacznik awarii wpasowalem w lewe przelaczniki, wiec kabli ciagnac nie musialem. schemat przez marcpol nie jest zly, ale sa lepsze i prostsze:D tak wyglada oryginal: L kierunki-----A----|przelacznik|--------------C----|przerywacz|-------- + 12VR kierunki-----B--- |fabryczny | A,B,C - punkty instalki, gdzie nalezy sie wpiac z wylacznikiem awarii wpinamy nowy przewod na wejsciu przelacznika kierunkow i wprowadzamy go na oba wejscia wylacznika dwubiegunowego (mostkujemy wejscia) od jednego wyjscia wylacznika prowadzimy przewod do lewych kierunkow, a z drugiego do prawych. wpiecie kabli mozna zrobic w dowolnym miejscu instalacji, najprosciej przy przelaczniku, bo tam mamy wszystkie 3 punkty blisko siebie i nie trzeba ich szukac w instalce. schemat wpiecia wylacznika: C --------/ ---- AC ------- / ---- B Edytowane 1 Stycznia 2007 przez MłodyVFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.