Skocz do zawartości

DID czy VAZ


Blondas369
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój przypadek może wyda się trochę dziwny, ponieważ zakupiłem DIDa i po ok. 5 tyś mi pękł :D Zaznaczę, że był dobrze naciągnięty, zębatki też nowe. Później kupiłem RK i byłem bardzo zadowolony, w tym sezonie też kupiłem RK do innego sprzęta, i również wszystko jak należy. Tak więc ja akurat jestem dość sceptycznie nastawiony do DIDa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz wersję szwajcarską 75kM lub niemiecką zdławioną do 37kW to wystarczy VAZ.

W przypadku wersji niedławionej powinieneś kupić łańcuch DID w najmocniejszej specyfikacji + dobre zębatki np PBR w wyk."45"

 

mam wresje 128 km czyli w gre wchofzi did a powiedz jak sprawdzaja sie zebatki sunstara oferowane z zestawie dida??

 

Ja przejezdzilem na VAZ caly sezon i po ok 10tys byl do wymiany i wygladal jak scierwo :icon_mrgreen: do singla takiego 45KM to tak ale do cebry 900 absolutnie... inne moto, inne potrzeby, inne zestawy "PanVitan" :)

 

ok dzieki za informacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:biggrin:

Myśle że takie myślenie jest podobnie niefair jak porady w stylu "wyklep ramę i szukaj frajera". Zdarza nam się kilka razy w roku odbierać telefony od klientów z pytaniem o najtańszy zestaw do supersporta, bo sprzęt idzie na sprzedaż. Sam osobiście nie wyobrażam sobie gorszej głupoty, dobrze że opony do supersportów i terenówek mają inne rozmiary, bo głupotę z najtańszym łańcuchem serwowanym do sprzedawanego motocykla mogę porównac tylko z założeniem kostki do giksera 1000 :icon_mrgreen:

 

Masz w 100 % rację ale kłopot w tym ze mało kto (zapewne również z naszego grona) chce pchać kasę w motocykl/samochód który ma zamiar sprzedać. Często oszczędza się na takich zabiegach a kasę przeznacza na zakup nowego (kolejnego) pojazdu. Tak z ręką na sercu ilu z nas przy sprzedaży przyzna się co "w trawie piszczy" ??? Jak klient coś zauważy to wtedy dopiero zaczyna się tłumaczenie, często bardzo pokrętne. :icon_mrgreen: Nowy zestaw napędowy ??? Kpl nowych opon za ~1000 pln ??? Po co, skoro wygodniej jest opuścić nowemu klientowi te 3-4 stówki i mieć kłopot z głowy. Tak myśli i postępuje niestety większość ze sprzedających.

 

A wracając do tematu łancuchów.... ja mam jedynie 76KM i nie katuje motocykla, więc w zupełności wystarcza mi łańcuch CZ :icon_razz: Ma ok 10tysięcy i jest ok.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że takie myślenie jest podobnie niefair jak porady w stylu "wyklep ramę i szukaj frajera"

 

raczej nazwa firmy naszego łańcucha ma niewielki wpływ na nasze bezpieczeństwo (no chyba że ma się wystrzelić :icon_rolleyes: )

chodziło mi raczej o bilans finansowy

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...