Skocz do zawartości

DID czy VAZ


Blondas369
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój przypadek może wyda się trochę dziwny, ponieważ zakupiłem DIDa i po ok. 5 tyś mi pękł :D Zaznaczę, że był dobrze naciągnięty, zębatki też nowe. Później kupiłem RK i byłem bardzo zadowolony, w tym sezonie też kupiłem RK do innego sprzęta, i również wszystko jak należy. Tak więc ja akurat jestem dość sceptycznie nastawiony do DIDa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Piotr Dudek napisał:

Jeżeli masz wersję szwajcarską 75kM lub niemiecką zdławioną do 37kW to wystarczy VAZ.

W przypadku wersji niedławionej powinieneś kupić łańcuch DID w najmocniejszej specyfikacji + dobre zębatki np PBR w wyk."45"

 

mam wresje 128 km czyli w gre wchofzi did a powiedz jak sprawdzaja sie zebatki sunstara oferowane z zestawie dida??

 

  YAGO napisał:

Ja przejezdzilem na VAZ caly sezon i po ok 10tys byl do wymiany i wygladal jak scierwo :icon_mrgreen: do singla takiego 45KM to tak ale do cebry 900 absolutnie... inne moto, inne potrzeby, inne zestawy "PanVitan" :)

 

ok dzieki za informacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Iwansky napisał:

:biggrin:

Myśle że takie myślenie jest podobnie niefair jak porady w stylu "wyklep ramę i szukaj frajera". Zdarza nam się kilka razy w roku odbierać telefony od klientów z pytaniem o najtańszy zestaw do supersporta, bo sprzęt idzie na sprzedaż. Sam osobiście nie wyobrażam sobie gorszej głupoty, dobrze że opony do supersportów i terenówek mają inne rozmiary, bo głupotę z najtańszym łańcuchem serwowanym do sprzedawanego motocykla mogę porównac tylko z założeniem kostki do giksera 1000 :icon_mrgreen:

 

Masz w 100 % rację ale kłopot w tym ze mało kto (zapewne również z naszego grona) chce pchać kasę w motocykl/samochód który ma zamiar sprzedać. Często oszczędza się na takich zabiegach a kasę przeznacza na zakup nowego (kolejnego) pojazdu. Tak z ręką na sercu ilu z nas przy sprzedaży przyzna się co "w trawie piszczy" ??? Jak klient coś zauważy to wtedy dopiero zaczyna się tłumaczenie, często bardzo pokrętne. :icon_mrgreen: Nowy zestaw napędowy ??? Kpl nowych opon za ~1000 pln ??? Po co, skoro wygodniej jest opuścić nowemu klientowi te 3-4 stówki i mieć kłopot z głowy. Tak myśli i postępuje niestety większość ze sprzedających.

 

A wracając do tematu łancuchów.... ja mam jedynie 76KM i nie katuje motocykla, więc w zupełności wystarcza mi łańcuch CZ :icon_razz: Ma ok 10tysięcy i jest ok.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
Myśle że takie myślenie jest podobnie niefair jak porady w stylu "wyklep ramę i szukaj frajera"

 

raczej nazwa firmy naszego łańcucha ma niewielki wpływ na nasze bezpieczeństwo (no chyba że ma się wystrzelić :icon_rolleyes: )

chodziło mi raczej o bilans finansowy

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...