Skocz do zawartości

Kupno Kawasaki GPZ 500 s


Rekomendowane odpowiedzi

jak cie interesuje piekny gpz 500 bardzo zadbany mało jeźdzony to w CHełmnie Kuj- pomorskie ojewództwo jest taki super sprzecior na sprzedaż

Kumpel ma takiego robi w rolnictwie to wiesz jak jest lato to moto stoi i tylko je czyści i serwisuje

Daj info to podeśle ci nr do tego kolesia

Moto warte obejrzenia

Pozdr

 

no i 100 km od ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

email: [email protected]

 

nr gg: 9158867

 

Jestem z Kwidzyna (100 km od Gdańska) ale studiuję w Gdańsku więc te rejony, a co to za gpz ? który rok ? pisz na prv czekam!

 

no kilka ich było ... dokładnie skąd?

 

Gpz-tów trochę jest, ale patrząc na to, że chciałbym model z rocznika najlepiej 2000 tudzież te rejony, i żeby nie był za drogi i z rejonów pomorskiego to lista sie zawęża...

 

Był z Wałcza, to w sumie znośna odległość jeszcze ale sprzątnął mi go z przed nosa "mistrz informatyk" zadzwoniłem dosłownie o jeden dzień za późno

Edytowane przez Pawka87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gpz jest z rocz 94 przejechane 36 tyś km od 5 lat u niego

Czerwony przyciemniana szyba stan ogólny bdb ksiązka serwisowa dokumentacja przeglądów serwisowych itp

przygotowany do jazdy

 

Jakby co to pdam ci nr do kolesia to se pogadacie

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gpz jest z rocz 94 przejechane 36 tyś km od 5 lat u niego

Czerwony przyciemniana szyba stan ogólny bdb ksiązka serwisowa dokumentacja przeglądów serwisowych itp

przygotowany do jazdy

 

Jakby co to pdam ci nr do kolesia to se pogadacie

Pozdro

 

 

Ehh... ja właśnie szukam modeli tych od 95 roku... szkoda :buttrock: ale dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sie zastanawiam nad GPZ500. Mam takie pytanie do wlascicieli: ile pali i jakie ma osiagi [vmax, przyspieszenie] ?

 

2. ktory z tych moto (gs500, cb500, er5, gpz500) jest najlepszy do miasta - czyli najmniej pali i najtanszy w eksploatacji ?

 

Dziekuję :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sie zastanawiam nad GPZ500. Mam takie pytanie do wlascicieli: ile pali i jakie ma osiagi [vmax, przyspieszenie] ?

 

2. ktory z tych moto (gs500, cb500, er5, gpz500) jest najlepszy do miasta - czyli najmniej pali i najtanszy w eksploatacji ?

 

Dziekuję :banghead:

 

vmax 200, 4,9 s do 100, pali 5-6,5 na 100 (zależy jak kręcisz)

GS 500 byłby najtańszy, ale ma gorsze osiągi od GPZ i CB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sie zastanawiam nad GPZ500. Mam takie pytanie do wlascicieli: ile pali i jakie ma osiagi [vmax, przyspieszenie] ?

 

2. ktory z tych moto (gs500, cb500, er5, gpz500) jest najlepszy do miasta - czyli najmniej pali i najtanszy w eksploatacji ?

 

Dziekuję :banghead:

 

Pali w zależności jak jeździsz, mnie ok 5l/100km osiągi ma najlesze z konkurencji (tj 5s do 100km i vmax ok 200km/h)

Moim zdaniem najlepszym motocyklem do miasta jest CB, a najtańszym GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vmax 200, 4,9 s do 100, pali 5-6,5 na 100 (zależy jak kręcisz)GS 500 byłby najtańszy, ale ma gorsze osiągi od GPZ i CB

Z tymi rożnicami w spalaniu u różnych osób to prawda - może ja jeżdżę jak jak stara pipa, ale nie spalił mi jeszcze więcej niż 5,5 litra na setkę :-). W pięciu mieszczę się bez problemu, nawet z pasażerem. Od GS-a jest nowocześniejszy i mocniejszy, od CB ładniejszy :-), a od ER ma lepsze hamulce. Wybór jest prosty :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sie zastanawiam nad GPZ500. Mam takie pytanie do wlascicieli: ile pali i jakie ma osiagi [vmax, przyspieszenie] ?

 

2. ktory z tych moto (gs500, cb500, er5, gpz500) jest najlepszy do miasta - czyli najmniej pali i najtanszy w eksploatacji ?

 

Dziekuję :banghead:

 

 

Wydaję mi się, że wszystkie z tych modeli spełniają w większym lub mniejszym stopniu Twoje wymagania.

 

- Gpz 500 jest po prostu najmocniejszy w tej klasie, przez co można powiedzieć, że przez 10 koni więcej niż reszta ma więcej aspiracji sportowych niżeli turystycznych aczkolwiek i przez wielu w turystyce jest także używany. (na dłuższe trasy ,szczególnie poza miasto, dużą zaletą stają się owiewki i szyba, co u konkurencji jest jedynie wyposażeniem akcesoryjnym)

 

- ER5 słabszy od poprzednika, i chyba nieco lżejszy ze względu na brak owiewek co może przemawiać, za tym, że bardziej zwinny, a i budowa oraz wygląd sprawiają, iż jest to taki typowy miejski mały motocykl ale również używany i dobrze sprawujący się w turystyce. (ja bym rzekł nawet, że gabaryty i wygląd typowy dla motocykla kobiecego )

 

- CB500 - tej bym nie polecał, bo znaleźć taką w dobrym stanie, z której się nacieszysz, jest w polskich warunkach wielce trudne, aczkolwiek jeśli masz jakąś dobra na oku, to chyba motocykl pokroju ER5, z tym, że wysokość siodła jest o wiele niższa, i jest to chyba nieco przestarzała konstrukcja już, aczkolwiek silniki hondy serwisowane i odpowiednio eksploatowane uchodzą za nie zawodne, ale do częstych wad tutaj zalicza się słabe tylne zawieszenie, którego wymiana zaczyna się od 1000 zł

 

- GS 500 - tego na rynku jest pełno,więc łatwy i w miarę tani dostęp do części i zamienników, typowy moto typu naked, produkowany już w latach 88 - 89, konstrukcja można powiedzieć, że już nieco przestarzała ale nadal niezawodna i łatwa w obsłudze. W Odróżnieniu od konkurencji, gs 500 nie posiada chłodnicy, więc koszty eksploatacji są na pewno tańsze.

 

W jeśli chodzi o spalanie, to wydaję mi się, że w pokroju motocykli klasy 500 nie ma wielkiej różnicy, a wahnięcia spalania między poszczególnymi modelami w skali od 0,5 litra w górą lub w dół na 100 km chyba naprawdę nie zrobią Ci różnicy jeśli chodzi o koszty eksploatacji.

 

vmax 200, 4,9 s do 100, pali 5-6,5 na 100 (zależy jak kręcisz)

GS 500 byłby najtańszy, ale ma gorsze osiągi od GPZ i CB

 

Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że GS 500 jest tańszy...

Wystarczy popatrzeć na allegro, że rynek akurat jeśli chodzi o GS 500 jest przepełniony stąd też motocykl ten trzyma cenę, i tak np za niektóre roczniki nawet z lat 92 wołają 4000 - 5000 zł,

GPZ-ty w szczególności modele po 95 roku, jak to z resztą widać w praktyce, są o wiele mniej spotykanym egzemplarzem a co za tym idzie rozpiętość cenowa nie jest wygórowana.

Edytowane przez Pawka87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jej dzieki za odp jakeij oczekiwalem ;] sam mam mamly dylemat, co prawda co kupna moto mam jeszcze 3-4 miesiace, moze nawet ciut wiecej i nie wiem co wybrac ;/ tyle piszecie o tych uzywkach a ja sie wogle nie znam na moto ze momentami zastanawiam sie nawet nad nowym scigaczem rometa 250 [8 tys kosztuje, ale 2 lata gwarancji i pakiet assistance, 2 tarczowki z przodu, 2 wydechy, tylko pojemnosc mala 250).

 

Na chwile obecna najbardziej podoba mi sie gpz - ma ciekawe owiewki itp, tylko nie wiem na co warto zwrocic uwage przy zakupie no i czy oplaca sie dac ok 10 tys za rocznik 2000+ czy moze kupic cos za 3/4 tej ceny z roku 95-97 ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj wcześniejsze strony tego tematu to na pewno dużo się dowiesz, ale jeśli to Twój miałby być Twój pierwszy kontakt z motocyklem, to może faktycznie coś słabszego. Są osoby, które zaczynały od yamahy r1 i żyją :biggrin:

 

Ale jeśli to Twój pierwszy moto po zdaniu prawka, to może na początku lepiej liczyć siły na zamiary, i zainwestować w coś tańszego (co nie musi oznaczać, że gorszego) i uczyć się i doszkalać na czymś tańszym, wtedy jakieś drobne niedociągnięcia podczas nauki w stylu: niegroźnych przewrotek czy zarysowań nie będą tak finansowo odczuwalne.

 

Jak poczytasz wcześniejsze posty to dowiesz się, że młodszy motocykl nie koniecznie musi być lepszy, czasami zadbane, serwisowane i utrzymane roczniki 95 - 96 na głowę biją niezadbane 2000 roczniki....

 

 

Jeśli chodzi o gpzt to warto, żebyś przeczytał:

 

http://chudzikj.republika.pl/GPZ500S.htm

Edytowane przez Pawka87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem, przeczytalem ja nie z tych co pisza posty w danym temacie nie czytajac poprzednich [no chyba ze ma np 50 stron ..), i o gpzcie i podobnych tez ostatnio sporo czytam. To nie bedzie 1sze moto, ale na pewno 1sze prawdziwe [tzn wczesniej 125 byla .. :biggrin:] Na chwile obecna bede sie decydowal rowniez na GPZ z tym ze jesli spotkam godna uwagi oferte innej 500ty np cb lub er5 to tez sie bede zastanawial ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi rożnicami w spalaniu u różnych osób to prawda - może ja jeżdżę jak jak stara pipa, ale nie spalił mi jeszcze więcej niż 5,5 litra na setkę :-). W pięciu mieszczę się bez problemu, nawet z pasażerem. Od GS-a jest nowocześniejszy i mocniejszy, od CB ładniejszy :-), a od ER ma lepsze hamulce. Wybór jest prosty :-).

 

 

Ciekawi mnie jedna rzecz, bo Twój GPZ jest z 1994 roku czyli już ten po odmłodzeniu ale te z '94 różnią sie jeszcze od tych z '95 , mianowicie w 1995 16 calowe tylne koło zastąpiono 17 calowym szerszym o wymiarach

130/70 , sprawdź czy masz tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...