Vector Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Dzwoniłem po kilku "GPZtach" i w każdym z nich słychać łańcuszek. Większość sprzedawców twierdzi, że to standard w tym modelu (chodzi o rocznik 91-94). Decydować się na taki brzęczący, że to niby standard?? W mojej ex GPZ też wyraźnie dało się słyszeć łańcuszek i wszystko było w porządku :) A jeźdźiłem tak ponad 10 tys. i żadnej awarii nie miałem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek1981 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Od kilku dni szukam tematu na FM ale znaleźć nie mogę. Czy ktoś przewiercał oryginalne tłumiki w GPZ500???Jaki był efekt i czy były później jakieś powikłania? Jeśli ktoś się w to bawił proszę o opinie i rady jak się do tego zabrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrzinformatyk Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 http://www.youtube.com/watch?v=dT5Uhx6p1pQ&feature=related Tu widać i słychać co dzieje się po modyfikacji tlumików w gpz 500s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 witamInteresuje mnie czym się różni GPZ 500S i GPZR.Domyślam się że R jest jakby bardziej sportowa niż S.Jednak GPZ trudno uznać za moto czysto sportowe raczej turystyczno-sportowe z naciskiem na turystyke.Trafiła mi się okazja za 5000zł GPZ 500R rocznik 1990.Jutro pojade ją obczaić dokładnie jak bym skołował kase to ją sprawdzę ze znajomym mechanikiem.Niech ktoś cos napisze jakieś info jak wie :icon_razz:Pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Pierwszy raz słyszę o GPZ500R :icon_mrgreen: To chyba jakaś pomyłka... Takiej wersji GPZ nigdy nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Właśnie sam się zdziwiłem, ale jednak była taka wersja bardzo żadko spotykana, z tego co sie nieoficjalnie od sprzedawcy dowiedziałem to jest to trochę "okrojony" silnik od GPZ 600R albo od GPX 600R.Inna rama inny silnik niż w GPZ 500S.Nieoficjalnie wiem, też że ten modyl mógł mieć oznaczenia Ninja ZX500E.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 zx500e: "Podana fraza - zx500e - nie została odnaleziona." bikez.com też twierdzi, że nie ma takiego modelu. jakoś mnie się to nie widzi. masz jakiegoś linka do ogłoszenia?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Właśnie, wrzuć link do ogłoszenia a poza tym nawet gdybyś się decydował na jakiś bardzo rzadko spotykany motocykl to się 100 razy zastanów czy na pewno tego chcesz... Części, naprawy itd. itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 No witamTo jest takie właśnie moto, kolega znalazł na necie bo ja też nie moglem znaleźć :bigrazz: http://www.motomaster.fi/GPZ500R.jpg Linku do ogłoszenia niestety nie mam ono stoi w komisie to moto nie jest na żadnym portalu wystawione.Udało mi się znaleźć na Allegro już wycofaną aukcję takiego sprzęta, co prawda jest on przerobiony na street, ale sprzedawca dosyć dużo info podał o tym modelu. Sprawdźcie to :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 http://www.motomaster.fi/GPZ500R.jpg bikez: przyglądnij się dobrze. jeśli to co chcą ci sprzedać faktycznie ma silnik 500, to znaczy najprawdopodobniej, że to przeszczepjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 (edytowane) No teraz widząc ten link to już trochę mi się pomyrdalo :notworthy:Jednak to chyba było to z mojego linka (przynajmniej "buda" na taką wygląda i dość prawdopodobne że jest to właśnie to moto GPZ 500R (ZX500) po przeszczepie silnika z GPZ 600R. Wiem że ta GPZ 500R co oglądałem ma dwa tłumiki, zwykłada GPZ 500S ile ma garów 2 czy 4, bo jeśli dwa to rozwiązanie 2 wydechów dla 2 garów wydaje mi się dziwne troche.Wiem też że moto jest z 1990r. Jeszua podal link do GPZ 600 z 1988r.Narazie postaram się skolować kasę, jestem w trakcie prawa jazdy, może i bym wziął GPZ mając już kase i jeśli przejdzie wstępne oględziny.A jak nie to na zime najpóźniej na wiosne bedzie lookał po ogłoszeniach za moto :notworthy:Dzięki wielkie wszystkim za info :notworthy:Pzdr i jeszcze więcej infr o GPZ 500R http://moto.allegro.pl/item443515365_gpz_5...na_allegro.html Edytowane 18 Października 2008 przez gizmucik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 GPZ500S ma dwa gary i dwa wydechy. A co do GPZ500S po przeszczepie silnika z R :biggrin: Ktoś przeszczepił silnik i stworzył własną nazwę :flesje: :wink: :icon_eek: A poza tym ten z aukcji wygląda jak taki składany z 3 i do tego jeszcze rejestracja załatwiania w jakiś dziwny sposób... :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profi Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Witam. Na jesień mam zamiar kupić Kawe Gpz 500 powiedzcie mi jaką trwałość mają silniki, czyli z jakim przebiegiem szukać, żebym mógł te 10-20 tys przejechać bezawaryjnie? Czy kawy z 93 można kupić za 3500? czy lepiej pozbierać kasę i kupić droższą? np. czy ta warta jest tej ceny? http://www.allegro.pl/item519198155_kawasaki_gpz_500s.html I jeszcze jedno, prawko będę mieć najwcześniej pod koniec września, czy opłaca się wtedy kupować moto, czy poczekać do następnej wiosny i dopiero wtedy kupić? aha do tego mam 2m wzrostu, czy gpz'tka nie będzie za mała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 bosz... chłopcze, a może poświęcisz trochę czasu na przeczytanie tego, co ludzie tu na te tematy napisali przed Twoim urodze... rejestracją na forum? :/ trochę samodzielności, plz jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profi Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 nie uważasz,ze przeczytałem, skoro się pytam. prawdopodobnie nie znalazłem odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.