WIETO Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 (edytowane) Witam. Przymierzam się do remontu skrzyni biegów w k-750. Przed wyjęciem i rozebraniem chciałbym zakupić nowe łożyska i simeringi, a nie pamiętam jakie tam idą. Czy może ktoś ma rozmiary łożysk i simeringów i mógłby poradzić jakie łożyska tam wsadzić byłbym wdzięczny za podpowiedz. Wiem najprościej jest rozrbrać pomierzyć i sprawa jasna, ale chcę je zakupić wcześniej, zamin się zabiorę za roboę, tak aby przy rozbieraniu już je mieć i od razu włożyć skręcić i po sprawie :cool: . Edytowane 14 Stycznia 2008 przez WIETO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Witam. Przymierzam się do remontu skrzyni biegów w k-750. Przed wyjęciem i rozebraniem chciałbym zakupić nowe łożyska i simeringi, a nie pamiętam jakie tam idą. Czy może ktoś ma rozmiary łożysk i simeringów i mógłby poradzić jakie łożyska tam wsadzić byłbym wdzięczny za podpowiedz. Wiem najprościej jest rozrbrać pomierzyć i sprawa jasna, ale chcę je zakupić wcześniej, zamin się zabiorę za roboę, tak aby przy rozbieraniu już je mieć i od razu włożyć skręcić i po sprawie :) .Sprecyzuj jaką masz założoną skrzynię biegów, oryginalną bez wstecznego, czy nową, Dnieprowską ze wstecznym. Łatwiej będzie ludziom sprawdzić w katalogach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIETO Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Skrzynię w K-750 mam oryginalną bez wstecznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Skrzynię w K-750 mam oryginalną bez wstecznego. Tu masz katalog części do skrzyni biegów: http://www.oldtimergarage.szn.pl/katalogi/K750MŁożyska to: http://www.oldtimergarage.szn.pl/katalogi/K750M/lozyska.htmlZ tego co widzę to w skrzyni biegów są następujące łożyska: N205 (polskie 6205-1 szt) + N2H 12204 (polskie NU2204 lub NJ2204, ale najlepiej sprawdzić w sklepie) to na wałku pośrednim, a na wałku głównym 2 szt N304 (polskie 6304). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 po co tak szukac..jeden wielki burdel. jak na tacy jest tu.. www.sowiet-moto.neostrada.pl (szczegol ze schematy sa z emki :) Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIETO Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Dzięki za szybkie odpowiedzi. Wczoraj wieczorem zakasałem rękawy wyjałem skrzynię i rozebrałem. Łożyska faktycznie nie są najlepsze i nie pochodziły by za wiele, choć jeszcze nie fatalne, ale jak już rozebrałem wiec je wymienię z simeringami jest tak samo. Pomierzyłem łożyska i mają następujące wymiary: na wałku pośrenim z przodu od strony sprzegła N205 wymiar 52x25x15, z tyłu 47x20x14 kulkowe (w katalogu występuje wałkowe 2H12204), na wałku głownym dwa takie same 304 wymiary 52x20x15. Ciekawe czy te łożysko na wałku pośrednim tylne to fabrycznie stosowali i wałkowe i kulkowe, czy już ktoś wsadził to co miał aby pod wymiar. Dzięki HD1940, że podałeś mi polskie zamienniki tak więc teraz sprawa z łożyskami jest już prosta. Tylko z simeringami jeszcze będę muszał dojść do ładu. U mnie wsadzone były takie: na wałku pośrednim od strony sprzęgła 45.1x31.4x8 na wałku głównym od strony kardana 48.1x35.4x8.5 A te wymiary simeringów, które są podane na stronie www.sowiet-moto.neostrada.pl są nieprawidłowe bo podane są inne średnice np. na wałku pośrednim średnice są 45x32 a tam podali 36x48 i na pewno on by nie pasował ani na wałek ani w otwór pokrywy.Ciekawe jak będzie z dostępnością simeringu na kopniaku jest tam taki jak w dyfrze z kołnierzem tylko oczywiście mniejszy. Jak nie dostanę to skrócę w nim trochę sprężynke i może jeszcze trochę potrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Weśśś się zlituj nad motocyklistami i uszczelnij ten kopnik . Roztocz podpore i załóż zwykły dwuwargowy. Wszystko rozumiem ze jak na złożonym motocyklu coś kapnie olejem a sezon jest to się nie chce ,ale masz wyjęte to nie odwalaj "maniany" . 20x35x7. A dorabiane naleśnikowe też są . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Tylne rolkowe to oryginał. Obecnie nie do dostania takie jak w skrzyni (z wyjmowaną bierznią zewnętrzną), choć ktoś ostatnio wystawial takie na allegro ze starych zapasów. Ja wstawilem zamiennik (chyba NJ204) z wyjmowaną bierznią wewnętrzną. Zajebioza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIETO Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Tylne rolkowe to oryginał. Obecnie nie do dostania takie jak w skrzyni (z wyjmowaną bierznią zewnętrzną), choć ktoś ostatnio wystawial takie na allegro ze starych zapasów. Ja wstawilem zamiennik (chyba NJ204) z wyjmowaną bierznią wewnętrzną. ZajebiozaSymbol same NJ204, czy NJ204 i coś tam jeszcze, to znaczy zwykłe czy jakieś wzmacniane. I czy pamietasz może ile ono kosztowało. Patrzyłem to N204, też ma takie same wymiary i też jest rolkowe, tylko chyba bez wyjmowanej bieżni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Symbol same NJ204, czy NJ204 i coś tam jeszcze, to znaczy zwykłe czy jakieś wzmacniane. I czy pamietasz może ile ono kosztowało. Patrzyłem to N204, też ma takie same wymiary i też jest rolkowe, tylko chyba bez wyjmowanej bieżni.Zdecydowanie kup typ NJ, konstrukcja ułatwia demontaż i montaż bebechów skrzyni. A co do wymiarów, to wszystkie łożyska tego typu z oznaczeniem 204 będą miały identyczne wymiary - w końcu to normalizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIETO Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Wczoraj zakupiłem łóżyska NJ204E FŁT z wyjmowaną bieżnią wewnętrzną, 6205DDU PPL powdójny RS i zastanawiam się czy od strony skrzyni nie zdjąć osłonki z łożyska tak aby olej ze skrzyni je dodatkowo smarował - (to te łożysko na wałku sprzegłowym od strony silnika), dwa 6304 PPL. W sobotę składam skrzynię i po sprawie. Kupię chyba jeszcze nasze simeringi bo te nowe które mam są ruskie ale chyba trochę za twarde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Wczoraj zakupiłem łóżyska NJ204E FŁT z wyjmowaną bieżnią wewnętrzną, 6205DDU PPL powdójny RS i zastanawiam się czy od strony skrzyni nie zdjąć osłonki z łożyska tak aby olej ze skrzyni je dodatkowo smarował - (to te łożysko na wałku sprzegłowym od strony silnika), dwa 6304 PPL. W sobotę składam skrzynię i po sprawie. Kupię chyba jeszcze nasze simeringi bo te nowe które mam są ruskie ale chyba trochę za twarde.Od strony skrzyni podziękuj Z,etkom za współpracę podobnie jak ruskim symerom . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.