duch21moto Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam wszystkich...Mam problem i dlatego postanowiłem zapytać .. Po moim wypadku (ślizgu) krzywo stoi kierownica ..Lagi nie są krzywe,kierownice już wymieniłem ale to jeszcze nie jest to.Czy możliwe jest że półka aluminiowa tzymająca kierownicę uległa skrzywieniu????????dziękuje za wszelką informację ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Wychodzi na to,że masz krzywa półkę.Rozbierz całe zawieszenie i wszystko dobrze posprawdzaj/pomierz.Nie ma żartów bo możesz sobie kuku zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 poluzuj wszystkie sruby na polkach i ustaw kiere prosto. jak to nie pomoze to masz pewnie krzywe wiezyczki. malo prwadopodobne ze sie polka zgiela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duch21moto Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Myślisz że to półka??? lagi są niby proste..Poleciałem pare metrów po asfalcie i w nic nie uderzyłem...miałem pozakładane końcówki w kierownicy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) Jesli w nic nie przyłożyłes to lagi magą być całe. Kierownicą zap.. w glebe to mogła pociągnąć wiezyczki a te dalej zdeformować półkę. Piszeszz NIBY proste... no to proste czy krzywe. Zdejmij całośc i pomierz. Jesli nie masz wiedzy w tym temaciee do odwiedź serwis.Fazer ma delikatną aluminiową ramę więc warto się mu dobrze przyjrzeć Edytowane 13 Stycznia 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 pewnie masz przestawione lagi na polkach , ablo poluzuj wszystkie sróby na lagach , ponaduszaj je aby sie ustawily , albo po endurowatemu - zapierasz sie kolem o murek i szarpiesz kierowncie w preciwna strone jak masz przestawiona kiere. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Prędzej sie skrzywią lagi niż zegna półki dlatego tez stawiam na nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 pewnie masz przestawione lagi na polkach , ablo poluzuj wszystkie sróby na lagach , ponaduszaj je aby sie ustawily , albo po endurowatemu - zapierasz sie kolem o murek i szarpiesz kierowncie w preciwna strone jak masz przestawiona kiere. ja tak miałem, więc bez paniki i najpierw spróbuj zrobić tak jak napisane... ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Określanie "na oko" czy lagi sa proste nie jest łatwe. Żeby mieć pewności trzeba zdemontowac lagi i pomierzyć na pryzmach czujnikiem zegarowym lub sprawdzić w kłach na tokarce. Wtedy będziesz miał 100% pewności. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.