Skocz do zawartości

DT 50 zarokwa i kontrolki


KUBAS007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

NO i jak zwykle mam pare pytan,wiec zancze od pocztaku.Moje przednie swaitlo slobo swiecilo i chcialem zmienic zarowke i jak juz sie dobralem do zarowki to sie okazlo ze ona jest na 12V i miala bodajze 15W wiec nie mailem pod 6 V i wkrecilem 21W myslac ze ebdize lepiej ale w kolloszu mam taki jakby klosz i w nim zaroka jest i ta I co ja maielm to gbyla jakas dziwna zrowka bo siwcila jakby do gory, znaczy ten druci byl rownolegly do ziemi a nie jak w normalnych zarowkach i wkrecilem normalna zarowke i sie pogorszylo no ale nie wiazne.Wiec tak moje ptania.

Bo wujo stwierdzil ze jak bede mial wkrecona 12 V to moge rozwalic pradnice czy cos takiego ja osobiscie mysalem ze ebdzie tylko slabiej swiecila no lae teraz to juz nie wiem.i pozniej po jakims czasie po to tym jak zalozylem ta wiksza zarowke to kontrolki od migaczy mi oslably znacyz saklbeije swieca i nie wiem czemu.Moze to akumulator ale watpie bo tak jak wlacze migacze to normalnie siweca i kontrolka od luzu tez normalnie sie pali.Co to moze byc??ni emam jednego migacza ale to chyba nie am nic wspolnego z tym i jak to jest z ta pradnica??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nic nie rozumie z twojej wypowiedzi...

po drugie ktory rok twojej DT??

jaką masz instalacje 6V czy 12V??

sprawdz w serwisówce jaką powinieneś mieć zarówke.

 

 

przeciez mowie ze 6 V jak bym mial 12 to by bylo ok.A mnie interesuje i powiedzcie mi czy to ze mam zarowke na 12V a akumulator mam 6 V to czy sa jskies zle skutki tego??i jezeli tak to jakie?rok 91 no a serwisowki nie mam

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle skutki? Gowniane swiecenie, obciaza pradnice, aku...Kup normalna zarowke, mozna ja bez problemu dostac w motoryzacyjnym, albo na allegro. Co do swiecenia, to nie wsadzaj do lampy zarowki od (no wlasnie od czego? Od STOP-u?), bo bedzie swiecic co najwyzej w niebo. Zarówka do Twojego sprzeta kosztuje bodajze 10zł, po co kombinowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czlowieku wsadziles mocna zarowke i do tego 12 v i sie dziwisz ze kierunki i lampki slabo dzialaja :P , kup jakas 6v/15/15 i tyle albo 6/20/20 :)

 

KIerunki dzialaja dobrze ale kontrolki slabo, zreszta niewazne no ale wlasnie TY mowisz o zarowce ktora ma "krotkie" i "dlugie" a ja wogole nie mam przelacznika na siwatla a powinienem miec??i potrzebny jest ta miseczka w ktorej jest zarowka? Zreszta wogole poprzedni wlascicel cos chyba pokrecil z tym Kto ma DT 50 z 91r niech mi pomoze i opisze jak powinno to wygladac i wogole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób zdjecie kierownicy(przełączniki) jak i lampy i ile kabli dochodzi do lampy.

 

No to Ci moge powiedziec ze na keirownicy mam dwa przeloczniki po prawo czerwony od iskry znaczy czy jest czy nie ma i po lewo od swiatel ale od wlaczania i wylaczania i nic wiecej a od lampy odchodza chyba dwa kalble i nie widze anwet zeby bylo cos jakis przelacznik w kloszu czy cois z podzialem na krotkie dluigie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak masz tylko 2 kable czyli pradowy i masa. to masz tylko krotkie swiatła...

mozesz pujsc do elektryka niech ni zrobi krotkie/długie.

 

ps.poszukaj przy lampie czy nigdzie nie pisze jaka powinna byc zarówka

Edytowane przez Boczi013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mniemam iż posiadasz DT w wersji Mx czyli powietrze... Masz tam 6v.

Pisze na lampie jaka zarowka ma byc. Fabrycznie nie ma dlugich krotkich tylko poprostu są, lub ich nie ma.

Masz aku ? Ta instalacja sobie poprostu nie radzi... zauwazylem to juz kiedys.

Co ciekawe. Momentami, gdy mierzylem napiecie voltomierzem pokazywalo nawet ponad 12V Bez aku. Z aku kolo 6v. Sam wywalilem kierunki poniewaz poprostu ledwo je widac. Problem rozwiazalby przerywacz 6V elektroniczny. Bimetalowy, taki jaki jest seryjnie pobiera zbyt duzo napiecia i to nie ma rąk ani nóg że tak powiem. Moj tata jest elektrykiem i razem przyznalismy, ze ta instalacja jest bardzo dziwna. Zarowki w kontrolkach zapewne masz 12V, poniewaz nie ma takich 6V, wiec dlatego tak slabo swieca.

Dopiero na wysokich obrotach z dobrze naladowanym aku w miare migaja te kieruneczki.

Ogolnie przednia lampa jest szczerze mowiac do dupy, poniewaz strumien swiatla jest beznadziejnie odbijany od odblysnika. Moim zdaniem najwieksza wada tego motorka jest wlasnie ta dziwna instalacja 6V.

Mozna by jakos zwiekszyc wydajnosc pradnicy. Tylko jak ?

Czekam na sugestie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mniemam iż posiadasz DT w wersji Mx czyli powietrze... Masz tam 6v.

Pisze na lampie jaka zarowka ma byc. Fabrycznie nie ma dlugich krotkich tylko poprostu są, lub ich nie ma.

Masz aku ? Ta instalacja sobie poprostu nie radzi... zauwazylem to juz kiedys.

Co ciekawe. Momentami, gdy mierzylem napiecie voltomierzem pokazywalo nawet ponad 12V Bez aku. Z aku kolo 6v. Sam wywalilem kierunki poniewaz poprostu ledwo je widac. Problem rozwiazalby przerywacz 6V elektroniczny. Bimetalowy, taki jaki jest seryjnie pobiera zbyt duzo napiecia i to nie ma rąk ani nóg że tak powiem. Moj tata jest elektrykiem i razem przyznalismy, ze ta instalacja jest bardzo dziwna. Zarowki w kontrolkach zapewne masz 12V, poniewaz nie ma takich 6V, wiec dlatego tak slabo swieca.

Dopiero na wysokich obrotach z dobrze naladowanym aku w miare migaja te kieruneczki.

Ogolnie przednia lampa jest szczerze mowiac do dupy, poniewaz strumien swiatla jest beznadziejnie odbijany od odblysnika. Moim zdaniem najwieksza wada tego motorka jest wlasnie ta dziwna instalacja 6V.

Mozna by jakos zwiekszyc wydajnosc pradnicy. Tylko jak ?

Czekam na sugestie.

Pozdrawiam

 

Tak ja mam akumulator i chlodzona powietrzem a co do przedniej lampy to wlasnie dlatego zaczalem kombinowac bo smiecilo do dupy praktycznie nic nie dawala a teraz w okresie zmimowym jeszcze jak mi troche kas zapruje to juz wogole nic nie widze i dlatego zalozylem mocniejasza zarowke no ale to tez nic nie dalo.Co proponujecie zrobic zeby swiatlo bylo takie w miare dobre i wszytko dzialalo a co do zarowki to musze zamowic juz anwet uopatrzylem 6 V 21W bedzie dobra??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup nowy klosz i zamontuj żarówke odpowidnią do twojej instalacji i do klosza. żarówka powinna mieć taki kształt i zarnik jaka jest do danego klosza nie mozna tego zmieniac ewentualnie tylko moc zarówki.

 

Jak nowy klosz??i jaki powinien byc ksztalt zarnika ??NOIe usmiecha mi sie to za brdzo bo to znow koszty a kasy nei mam za duzo bo planuje zrobic remont silnika i na to kasa pojdzie.Jaki kosz tego nowego kolsza i gdzie moglbym go kupic\??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...