WilQ_21 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam mój kolega ma problem taki jak w temacie, a stało to się tak że po przejażdżce przyjechał do domu na następny dzień chciał go odpalić i a tu kupa, okazało sie że nie ma iskry, i tutaj moje pytanie jak domowymi sposobami można sprawdzić poszczególne elementy elektryczne czy są dobre ?? w jednym z numerów ŚM był artykuł na temat elektryki w skuterach, po przeanalizowaniu i po sprawdzeniu niektórych elementów tak jak pisało okazało sie że prawdopodobnie spalona jest cewka wzbudzenia, i tutaj jeszcze jedno pytanie czy można ją jakoś podratować albo jeszcze upewnić się że to na 100% jest to powodem braku iskry, czekam na odpowiedzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Ostatnim elementem który może się zepsuć w tym skuterze jest cewka wzbudzenia.Brak iskry może oznaczać po kolei :Przebicie na świecy lub uszkodzenie świecyUszkodzona fajka świecyKabel wysokiego napięciaCewka zapłonowaModuł zapłonowyi w tej kolejności powinno się szukać iskry. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 no i sprawdzić czy dochodzi zasilanie ze stacyjki do inst.zapłonowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 no i sprawdzić czy dochodzi zasilanie ze stacyjki do inst.zapłonowej Drogi kolego - silnik Baotian nie potrzebuje zasilania układu zapłonowym ponieważ ma samowzbudny iskrownik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Heh mam podobny problem tylko że w Piaggio. Iskra raz jest a raz nie ma. Metodą prób i błędów doszedłem że to kabel łączący iskrownik z modułem (kabelek gdzieś jest przerwany w oplocie) Czeka mnie wymiana, póki co męczę się z dorobieniem ściągacza do magneta :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 ja bym postawil na skopany czujnik nuzki bocznej odłącz go i polącz kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 ja bym postawil na skopany czujnik nuzki bocznej odłącz go i polącz kable po odłączeniu czujnika nic się nie zmienia, jak można domowym sposobem sprawdzić cewkę wysokiego napiecia ?? o ile to możliwe a jeśli chodzi o prądy to rozrusznik normalnie kręci tylko że nie ma iskry pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 no tak jak odłaczysz czujnik to musisz kable polaczyc zeby zamknąc obwud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 no tak jak odłaczysz czujnik to musisz kable polaczyc zeby zamknąc obwud chodziło mi o to że pominąłem czujnik od stopki bocznej, a po za tym tutaj jest tak że jak stopka jest otwarta to rozrusznik nie kręci, a jak jest złożona to kręci, no ale iskry dalej nie ma więc pisze jeszcze raz czy jest jakas możliwość żeby sprawdzić cewkę wysokiego napięcia ??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.