MotoTroll Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Witam!!Mam "mały" problem a mianowicie szukam przyczyny braku mocy w niskim zakresie obrotów!Jak na 1150 cm3 to rusza sie nim jak 250. Powyżej 3500 obr jest nie najgorzej !Sprawdziłem wszystko do czego był dostęp : czujnik temperatury działa, TPS działa i jest dobrze ustawiony synchronizacja OK, bajpasy tez dobrze chyba ze ktoś wczesnej ze stopkami przepustnic namieszał ale zakładam ze jest dobrze! Filtr powietrza i świece nowe stare były czyste! Jedyne co pozostaje to sonda, czujnik temperatury silnika raczej odpada ze względu na ładne świece!Może macie jakieś sugestie lub przypuszczenia!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 hmm... przejechałeś się drugim takim egzemplarzem/ ktoś przejechał się twoim i ma takie same odczucia? może to tylko subiektywne wrażenia?rozumiem, że porady z forum boxer-motor nie pomogły...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Z jazda innym motocyklem BMW będzie mały kłopot :) Nie znam nikogo kto jeździ takim motocyklem!i zapewne do momentu kiedy kogoś poznam będę szukał tego dołu!! Forum Boxer-motor nie wiem dlaczego ale mam wrażenie ze jest dla wąskiego grona użytkowników! Kiedyś pisałem coś o GS-911 to temat został usunięty :banghead: :biggrin: :bigrazz: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 a próbowałeś tutaj?: http://bmwklub.triger.com.pl/forum/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Calkiem mozliwe ze sterownik ogranicza moc/moment obrotowy (jest w trybie awaryjnym) za sprawa jakiegos bledu spowodowanego ktoryms z czujnikow. (u mnie aby zresetowac sterownik wystarczy wyciagnac jeden bezpiecznik, w 11,5 nie wiem jak to jest).Proponuje na poczatek sprawdzic wszystkie zlacza i styki z czujnikow (popsikac jakims spray-kontaktem) Co prawda moj GS 11 nie ma katalizatora (na szczescie :icon_exclaim: ) i dol ma bardzo mocny.Co do stopek przepustnic to popatrz czy jest farba - ale raczej to nie bedzie mialo wplywu powyzej obrotow jalowych.Sprawdz czy masz wtyczke kodujaca przeznaczona do Twojego modelu z katalizatorem.A silnik dobrze zapala po dluzszym postoju ? PS. Zostal Ci jeszcze do sprawdzenia ten czujnik w filtrze powietrza. (nie pamietam dokladnie ale chyba u mnie rezystancja na jego wyprowadzeniach wynosila okolo 2,3 - 2, 7koma (cos kolo tego) podczas trzymania go w dloni). PS.2 Pompa paliwa normalnie pracuje ? Filtr paliwa kiedy byl wymieniany ? (podczas dluzszej jazdy z wiekszymi predkosciami moto nie slabnie ?) Sprawdz wyprzedzenie zaplonu za pomoca lampy stroboskopowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Stawiam na to ze chodzi w trybie awaryjnym i ze błąd pochodzi od sondy!Zapłon mi do głowy nie przyszedł!Jakie jest wyprzedzenie i przy jakich obrotach??Czujnik na filtrze jest OK!nie sprawdziłem tylko lambdy i temperatury silnika!Co do wtyczki kodującej to zapewne chodzi o coś co wygląda jak przekaźnik przy skrzynce bezpieczników!Tego u mnie nie ma ale mam schematy jakie piny połączyć żeby to zastąpić!W lutym zmienienie filtr paliwa, pomierzę sondę i czujnik temperatury silnika i jak to nie to chyba zainwestuje w GS-911!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) zaplon musisz sobie sprawdzic w manualu. W 11 jest 6 stopni ( na kole zamachowym sa wszystkie znaki) - jak bys mierzyl uzywajac tylko wypieta wtyczke Halla - czyli tzw wyprzedzenie statyczne (poszukaj troche po necie a znajdziesz jak sobie zrobic urzadzonko z diody led do testowania Halla - tak aby nie spalic go). Mierzac stroboskopem trzeba rozgrzac silnik - bo sterownik reguluje wyprzedzenie (np podczas zapalania ustawia na 0, a przy max mocy wyprzedzenie dochodzi do ponad 40st). Przy 1000 i rozgrzanym silniku powinno byc cos kolo "S" - na kole zamachowym. Brak wtyczki kodujacej (czyli zwartych odpowiednich pinow) to moze byc glowna przyczyna Twojego zmartwienia (po prostu ktos przerobil go na sporta w ktorym dol jest nie potrzebny :icon_exclaim: ). W ten sposob mozna uszkodzic katalizator (jazda w takich ustawieniach). Po zwarciu odpowiednich pinow trzeba zresetowac sterownik - bo dalej bedzie chodzil w takich ustawieniach (albo bezpiecznik, albo aku).Piszesz ze nie sprawdziles temp silnika - a na FIDzie co pokazuje ? Jak pochodzi z 5 min to powinny byc z 3 kreski.PS. W 12 juz bym sie bal wyciagac baterie bo moze zaowocowac tym ze trzeba bedzie na walete i do serwisu. :icon_mrgreen: Poczytaj sobie tu moze cos znajdziesz (glownie jest tam o 11): http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/R11Ma...nce_2-25-02.pdfhttp://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/index.shtmlhttp://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/R11in...ing-fixes.shtml Zycze szybkiego i niskobudzetowego uzdrowienia sprzeta :clap: Edytowane 13 Stycznia 2008 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 FID działa :clap: Wszystko dobrze tylko jeżeli silnik chodzi w trybie awaryjnym to zapłon będzie opóźniony i pomiar będzie przekłamany bo chyba nigdzie nie podają tych wartości!Najlepiej tak jak napisałeś sprawdzić w statyku i potem ewentualnie sprawdzenie na poszczególnych obrotach jeżeli będą duże różnice to może wskazywać na tryb awaryjny komputera .... pozostaje szukanie źródła błędu :P Następny myk, te zworki tez zmieniają wyprzedzenie zapłonu jak i dawkę wtrysku która nas akurat nie interesuje ale wartości pomiarowe najprawdopodobniej podane są właśnie bez tej "kości" bo bało motocykli ma to założone! Chyba ze mnie okłamali na box..... Fajnie sie sezon zaczyna! :( Dzięki za pomoc!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 moze i nie wiele motocykli ma te wtyczki, ale moj nalezy do tych ktore ja maja ;) Zreszta poczytaj sobie w tych linkach ktore Ci podalem - tam gosciu testowal chyba 11RS z roznymi wtykami, cos kombinowal z zaplonem (o ile dobrze pamietam) no i opisal jaki mialo to wplyw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.