danmacz Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 jak w tytulemam okazję kupić taką w bardzo ładnym stanie , mam tylko dylemat ponieważ niektórzy odradzają ten model wysokim a ja mam 187 cm. Dodam że szukam motocykla przede wszystkim do normalnej jazdy i nie musi to być od razu 120 konny gigant, - ten etap mam juz za sobą :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 (edytowane) No to i ja tez sie podlacze ..... :notworthy: NTV 650 Deauville 2003 rok.Z wielkoscia to sobie dam rade ( tez 187 cm )bo smigalem na PC 800, ale ............. kazda inna cenna uwaga bedzie przyjeta z :) Np. co na temat oryginalnej szyby ??? Podobno trzeba wymienic na turystyczna bo za bardzo dmucha w lepetyne :icon_rolleyes: Edytowane 10 Stycznia 2008 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Najlepiej jak zapytacie tutaj http://www.ntv.fora.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Dzieki :banghead: Zaraz wchodze na to forum Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witamdanmacz, sprecyzuj czy chodzi Ci o NTV 650 Revere, czy NT650V Deauville.Jeśli NTV 650, to pozycja jest bardzo podobna do tej na VFR, szczególnie w modelach z kierownicą alu (do 91, czasem 92 roku). Deauville radzę zobaczyć na żywo, zdjęcia sugerują jakiegoś potężnego turystyka, w rzeczywistości to małe moto. Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 11 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Witamdanmacz, sprecyzuj czy chodzi Ci o NTV 650 Revere, czy NT650V Deauville.Jeśli NTV 650, to pozycja jest bardzo podobna do tej na VFR, szczególnie w modelach z kierownicą alu (do 91, czasem 92 roku). Deauville radzę zobaczyć na żywo, zdjęcia sugerują jakiegoś potężnego turystyka, w rzeczywistości to małe moto. Pozdrawiam tak , chodzi o revere ale z kierownicą metalową ( wyższą ?), muszę podkreślić że rewere poprostu mi się podoba, bardziej od dewilki .Jeżeli chodzi o pozycję , to jeśli jest podobna do tej na vfr to dramatu nie ma , bo nogi są zgięte ale to norma w tego typu maszynach i jest to chyba kwestia raczej przyzwyczajenia.A co z dynamiką silnika, jaką ma charakterystykę - wiem że to tylko ok 55 KM ,ale może jest to wynagrodzone lepszym momentem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Jeśli masz teraz to, co w opisie, to oczywiście NTV-ka będzie słabiutka. Dużo NTV było zdławionych do 50KM, oddławienie jest proste, polega na wyjęciu metalowych kryz z króćców ssących. Są tez wersje chyba 37 KM jednak zdarzają się rzadko. Silnik ciągnie ładnie od dołu, jednak nie spodziewaj się po przekroczeniu określonej liczy obrotów zamiany w rakietę. Do 160km/h rozpędza się w miarę sprawnie, potem już trzeba się prosić. Z pasażerem i bagażem jest jeszcze gorzej. W moim przypadku potrzebowałem motocykla na który zawsze mogę liczyć i doturlam sie nim wszędzie, choć trochę to potrwa.Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) Miałem i mogę polecić w 100%. Bezawaryjny, bezobsługowy wszechstronny motocykl. Co do pozycji to po dłuższym czasie nogi sie odzywały. Nie jest to demon prędkości ale spokojnie można się utrzymać z dużo szybszymi sprzętami. Do przelotów turystycznych w zupełności wystarczy. Czasem we 2 osoby przydałoby się trochę więcej przy wyprzedzaniu :icon_mrgreen: Spalanie - u mnie po regulacjach nie było możliwości przekroczyć 6. Minimum 4,8 , ale są podobno artyści co spala im mniej w co szczerze wątpię. Zużycie oleju - brak. Elastyczność - kopa nie ma ale bez mieszania biegami przyspieszać można bezproblemowo. Łączy się z tym dobre hamowanie silnikiem. Łańcuch - brak :icon_mrgreen: (ciężko mi przestawić się teraz) Edytowane 11 Stycznia 2008 przez Rof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.