Skocz do zawartości

proszę o opinię na temat hondy ntv


Rekomendowane odpowiedzi

jak w tytule

mam okazję kupić taką w bardzo ładnym stanie , mam tylko dylemat ponieważ niektórzy odradzają ten model wysokim a ja mam 187 cm. Dodam że szukam motocykla przede wszystkim do normalnej jazdy i nie musi to być od razu 120 konny gigant, - ten etap mam juz za sobą :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja tez sie podlacze ..... :notworthy:

NTV 650 Deauville 2003 rok.

Z wielkoscia to sobie dam rade ( tez 187 cm )bo smigalem na PC 800, ale ............. kazda inna cenna uwaga bedzie przyjeta z :)

Np. co na temat oryginalnej szyby ??? Podobno trzeba wymienic na turystyczna bo za bardzo dmucha w lepetyne :icon_rolleyes:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

danmacz, sprecyzuj czy chodzi Ci o NTV 650 Revere, czy NT650V Deauville.

Jeśli NTV 650, to pozycja jest bardzo podobna do tej na VFR, szczególnie w modelach z kierownicą alu (do 91, czasem 92 roku). Deauville radzę zobaczyć na żywo, zdjęcia sugerują jakiegoś potężnego turystyka, w rzeczywistości to małe moto.

Pozdrawiam

SQ7NSQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

danmacz, sprecyzuj czy chodzi Ci o NTV 650 Revere, czy NT650V Deauville.

Jeśli NTV 650, to pozycja jest bardzo podobna do tej na VFR, szczególnie w modelach z kierownicą alu (do 91, czasem 92 roku). Deauville radzę zobaczyć na żywo, zdjęcia sugerują jakiegoś potężnego turystyka, w rzeczywistości to małe moto.

Pozdrawiam

 

tak , chodzi o revere ale z kierownicą metalową ( wyższą ?), muszę podkreślić że rewere poprostu mi się podoba, bardziej od dewilki .

Jeżeli chodzi o pozycję , to jeśli jest podobna do tej na vfr to dramatu nie ma , bo nogi są zgięte ale to norma w tego typu maszynach i jest to chyba kwestia raczej przyzwyczajenia.

A co z dynamiką silnika, jaką ma charakterystykę - wiem że to tylko ok 55 KM ,ale może jest to wynagrodzone lepszym momentem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz teraz to, co w opisie, to oczywiście NTV-ka będzie słabiutka. Dużo NTV było zdławionych do 50KM, oddławienie jest proste, polega na wyjęciu metalowych kryz z króćców ssących. Są tez wersje chyba 37 KM jednak zdarzają się rzadko. Silnik ciągnie ładnie od dołu, jednak nie spodziewaj się po przekroczeniu określonej liczy obrotów zamiany w rakietę. Do 160km/h rozpędza się w miarę sprawnie, potem już trzeba się prosić. Z pasażerem i bagażem jest jeszcze gorzej. W moim przypadku potrzebowałem motocykla na który zawsze mogę liczyć i doturlam sie nim wszędzie, choć trochę to potrwa.

Pozdrawiam

SQ7NSQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem i mogę polecić w 100%. Bezawaryjny, bezobsługowy wszechstronny motocykl.

Co do pozycji to po dłuższym czasie nogi sie odzywały. Nie jest to demon prędkości ale spokojnie można się utrzymać z dużo szybszymi sprzętami. Do przelotów turystycznych w zupełności wystarczy. Czasem we 2 osoby przydałoby się trochę więcej przy wyprzedzaniu :icon_mrgreen:

 

Spalanie - u mnie po regulacjach nie było możliwości przekroczyć 6. Minimum 4,8 , ale są podobno artyści co spala im mniej w co szczerze wątpię.

 

Zużycie oleju - brak.

 

Elastyczność - kopa nie ma ale bez mieszania biegami przyspieszać można bezproblemowo. Łączy się z tym dobre hamowanie silnikiem.

 

Łańcuch - brak :icon_mrgreen: (ciężko mi przestawić się teraz)

Edytowane przez Rof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...