WaGuS Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Witam !!!kupilem sobie wlasnie CBR F4 z 2000r przejechalem sie nia doslownie 500 m i zmartwil mnie "STUK" w momencie kiedy na niskich obrotach na zapietym biegu (2,3tyś) gwaltownie puscilem gaz sprubowalem to zrobic na wiekszych obrortach i wydaje mi sie ze juz sie tak nie dzialo ale niestety warunki niepozwalaly mi na dokladne sprawdzenie tego czy w waszych f4 tez sie tak dzieje lub czego to moze byc przyczyna wymienilem zebatki i lancuch na nowe z gory dzieki za pomoc:) PoZdRaWiAm :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 A nie dzieje ci się to przy hamowaniu? Może stuka rozwalone łożysko główki ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Wymieniłeś łańcuch z zębatkami a sprawdziłeś jaki jest stan absorbera na dużej zębatce ( to taka wkładka gumowa pomiędzy zabierakiem a felgą ) ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 dokladnie Pan Piotr ma racje/jedyne co moze walic to naped, albo za luzny jest albo wlasnie nie ma tej gumy chroniacej przed uderzeniem lancucha o wahacz:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 dokladnie Pan Piotr ma racje/jedyne co moze walic to naped, albo za luzny jest albo wlasnie nie ma tej gumy chroniacej przed uderzeniem lancucha o wahacz:P Szymon, nie o takiej gumie pisal Piotr. Tu chodzi o absorber czyli gume w wnetrzu piasty, na tej gumie opiera sie zebatka i przez te gume przekazuje naped na kolo... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Szymon, nie o takiej gumie pisal Piotr. Tu chodzi o absorber czyli gume w wnetrzu piasty, na tej gumie opiera sie zebatka i przez te gume przekazuje naped na kolo... pozdrawiam dokladne... sprawdz dobrze to co wyzej, nie wierze by to byl silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaGuS Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 witam! niedzieje sie to podczas hamowania tylko podczas jazdy to napewno nie glowka ramy bardzo mozliwe ze to jest to oczym mowicie oczywiscie wymienilem lancuch z oboma zebatkami wymienial mi to koles ktory pracuje w warsztacie ale wiecie jak to jest.. dzieki za cenne rady sprawdze to. to napewno nie od silnika tylko od napedu jeszcze raz dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Nawet zużyty napęd nie powinien stukać o ile jest dobrze naciągnięty, co najwyżesz troche postrzela jak zużyty przegub. U mnie też było podobnie ale wina była nienaciągniętego łańcucha. Co do tematu, to troche jak dla mnie mało opisany problem. Jak na niskich obrotach "puściłeś gaz", może bardziej sprzęgło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Wymieniłeś łańcuch z zębatkami a sprawdziłeś jaki jest stan absorbera na dużej zębatce ( to taka wkładka gumowa pomiędzy zabierakiem a felgą ) ? podwieszę się pod temat żeby nie zakładać nowego . jak sprawdzić stan właśnie tego absorbera ??? tzn czy ma mieć jakiś dopuszczalny luz czy zupełnie bez???? czy np guma musi mieć jakąś określoną twardość ???? i w ogóle na co zwrócić uwagę ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 (edytowane) w poniedziałek kupiłeś sprzeta? skąd go masz? sory za off top ale z ciekawości pytam bo kolega sprzedał f4 do katowic w poniedzialek:) jeśli to ten sprzet to bedzie coś z napędem bo silnik tam dobrze pracował bez stukania natomiast napęd był ekstremalnie wyeksploatowany. Edytowane 10 Stycznia 2008 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 podwieszę się pod temat żeby nie zakładać nowego . jak sprawdzić stan właśnie tego absorbera ??? tzn czy ma mieć jakiś dopuszczalny luz czy zupełnie bez???? czy np guma musi mieć jakąś określoną twardość ???? i w ogóle na co zwrócić uwagę ?????? wycagnij cale kolo, nastepnie zembatke i na oko widac jak to wyglada, mi w mz ta guma sparciala cala sie wybila i dzieki niej skrzynie 2 razy robilem :) ja sobie to nazwalem osobicie zabierakiem koła :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaGuS Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 (edytowane) moto kupilem dokladnie w niedziele od kolesia z miejscowości Zator to od ciebie koles?jak tak to w jakim stanie ten moto wiesz cos o nim? mial naped wyeksploatowany ale wymienilem na nowy zaobserwowalem ten 'stuk' kiedy puscilem gaz niewiem moze przy gwaltownym puszczeniu sprzegla tez sie tak dzieje ale tego nie zauwazylem slabo opisane bo jak wczesniej napisalem slabo zbadane bo niebylo warunkow pojezdzic i sie temu blizej przyjzec Edytowane 10 Stycznia 2008 przez WaGuS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 tak to ten chyba...no to bedzie coś z napedem, mozliwe ze amortyzator w kole tylnym jak koledzy spomnieli bo ten motorek nie mial zadnych innych problemów. silnik jak pszczółka pracował, nie miał dzwonów itp itd :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 tak to ten chyba... no to chyba czy nie :icon_mrgreen: przyznac sie co nie tak bylo :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaGuS Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 czy miedzy zebatka a kolem ma byc luz bo umnie jest tak okolo 5 mm czy ma to wchodzic bardzo ciasno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.