Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 500 S


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukam własnie swojego pierwszego moto i namierzyłem wg mnie bardzo ciekawą ofertę, tylko że nie mam wystarczającej wiedzy żeby mieć pewność ze to nie jest zbyt piękne żeby było prawdziwe, bo moto wyglada idealnie i własiciel również zapewnia że maszyna jest w świetnym stanie.

 

http://www.allegro.pl/item293931045_kawasa...zo_zadbany.html

 

Jesli ktos zna się na tych maszynach i jest w stanie juz na fotkach wyłapać czy cos jest nie tak to prosze o pomoc.

Żeby zobaczyc to moto mam 200 km w jedną strone i nie chce jechać na darmo :wink:

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze na zdjeciach jest ok. Jeśli chodzi o części, oryg. kierunki, lusterka, wszystkie plastiki z tyłu.. wygląda ślicznie i przynajmniej z tego ci widze po fotach nie widze żadnych części nie oryginalnych. Wersja europejska, więc znajdziesz więcej gratów niż jak ja miałem wersje z USA. Czacha też na fotach prosta. Musisz jechać i oglądać.

Przy zakupie zwróć uwage na amortyzator centralny, mój o dziwo poszedł po 200km :/ . dziwne, ale to już pomijam bo był chyba zrobiony tylko na sprzedaż.

 

Wdzięczny sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jako model moge polecic bo sam obecnie taki dojezdzam i nie narzekam. Tak jak juz zauwazyl kornol sprzet na zdjeciach wyglada interesujaco. Zastanawia mnie tylko przebieg 13000km to okolo 1300km rocznie-bardzo malo bo moj chociaz z '99 ma juz ok.42000. Przy ogladaniu bedziesz musial ocenic stan zuzycia takich rzeczy jak podnozki, manetki, siedzenie. Pozdrawiam.:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Przy przebiegu 13.000 nie powinno być zbyt dużych znaków użytkowania.

ja miałem potencjalnie 36k bodajże a siedzenie pekniete i wysłużone, no chyba że poprzedni właściciel był płci żeńskiej i codziennie sobie jeździł bo siedzeniu w przód i w tył ;)

Jedz, nie napalaj się. Oglądanij wszystko dokładnie. Gratów troche jest (nie tylo co do modelu sprzed94) ale jest coraz więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto wygląda całkiem ładnie . na zdjęciach nie widać żadnego kombinowania ale to tylko zdjęcia . nie wiem jakie masz doświadczenie z moto ale właśnie w poznaniu jest gość który chce sprzedać sprowadzone gpz z 98 roku po małej glebie za naprawdę dobre pieniądze (3000) . chyba że chcesz moje CBR :icon_mrgreen: w cenie podobnej do tego gpz z ogłoszenia a odnośnie CBR na pierwsze moto to ty masz trochę napisane

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=87233&st=0

 

ew tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...&hl=d%B3awienia

 

aa i zapomniałem dodać . jak byś kupił to zeskanuj tą serwisówkę Haynes’a bo do tego rocznika nigdzie w necie do niedawna nie było :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za opinie i podpowiedzi na co mam uważać. :icon_razz:

 

w poznaniu jest gość który chce sprzedać sprowadzone gpz z 98 roku po małej glebie za naprawdę dobre pieniądze (3000) . chyba że chcesz moje CBR :icon_mrgreen:

Jest gdzies w internecie oferta tej GPZ '98 za 3000zł ?

Za CBR dzieki, już prędzej bym kupił CB500.

 

 

Orientuje się ktoś jakie musi byc napiecie na akumulatorze podczas dzialania silnika ??

W GS500 przy 3000obrotow powinno byc miedzy 13,8 a 14,5, w GPZ tak samo ?

Edytowane przez serpente
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest gdzies w internecie oferta tej GPZ '98 za 3000zł ?

 

nie . jak będziesz coś więcej chciał wiedzieć to wal na pw albo na gg

Orientuje się ktoś jakie musi byc napiecie na akumulatorze podczas dzialania silnika ??

W GS500 przy 3000obrotow powinno byc miedzy 13,8 a 14,5, w GPZ tak samo ?

tak . tak samo . jeśli jest mniej to w starszym modelu (do 94 roku) najczęściej odpowiadało za to słabe koło magnesowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, koniec tematu. Dzisiaj się przejechałem do salonu w Poznaniu żeby sie przymierzyć do podobnego modelu i sie okazało, że mam za długie nogi i nie mieszcze się udami i kolanami w te miejsca po bokach baku... a ma to zasadniczy wpływ na wygode i wyczucie motocykla... jestem za duży na taka maszyne, chyba bede musiał sie zapoznać z jakimś Enduro...

Szkoda... wg mnie to piękny motocykl..

Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze z KLE 500 silnik prawie identyczny jak w GPZ , a mimo wszystko motocykl dosc wysoki

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj się przejechałem do salonu w Poznaniu żeby sie przymierzyć do podobnego modelu i sie okazało, że mam za długie nogi i nie mieszcze się udami i kolanami w te miejsca po bokach baku... a ma to zasadniczy wpływ na wygode i wyczucie motocykla... jestem za duży na taka maszyne,

 

To ile masz wzrostu?? :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190cm

 

Wiem że niektórym nie przeszkadza to że nogi nie pasują w miejsca po bokach baku, ale w GPZ te miejsca są dość wyraźnie wyprofilowane ;) jak zdjąłem nogi z podnóżków to pasowało idealnie, no ale mam za długie nogi o około 10cm na odcinku od kolana do stopy. Wiem czego oczekuje od maszyny i takie coś by mi nie dało spokoju :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...