Skocz do zawartości

Ranking testu dlugodystansowego tym razem K7


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 

tym razem GIXER 1000

 

Starzy znaja kryteria testu, mlodzi znajda je w wyszukiwarce pod " Ranking "

 

podczas 50 000 km w motocyklu wymieniono ;

 

5 098 - tylna opone BT 014

 

9 683 - gumy na Michelin Pilot Power

 

13 568 - lozysko przedniego kola i tylnego, sprzeglo ( wszystkie tarcze )

 

15 154 - gumy Metzeler M3

 

18 187 - lozysko glowki ramy / kierownicy :biggrin:

 

21 193 - gumy Dunlpo D 218

 

21 900 - ( Federbein ) tylny teleskop na WP

 

23 393 - przednie klocki hamulcowe

 

27 454 - gumy Michelin Pilot Power

 

30 942 - tylne klocki hamulcowe, zestaw napedowy( :eek: ), dekiel zaworow ( :bigrazz: )

 

32 001 - przelacznik kierunkowskazow,

 

32 887 - gumy Avon AV 59 AV 60

 

34 071 - lozysko glowki ramy / kierownicy ;) :D

 

36 254 - dekiel zaworow :lapad: :eek:

 

39 041 - gumy Pirelli Diablo Corsa 3

 

46 200 - opona tyl Pirelli Diadlo Corsa 3

 

 

Link do rankingu ogolnego

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...449ca1b731.html

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie co z nim ? ? ? :biggrin:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz,Gixxer,jak ktos chce miec niezawodnego litra to niech se kupi CBRe lub R1,, :icon_mrgreen:

 

Smoja droga to kolesie niezle musieli palowac skoro sprzeglo i lozysko glowki bylo wymienione.Powinni lepiej opanowac jazde na gumie,tzn,bez uzycie sprzegla i delikatniej stawiac moto na twie nogi,,,,,,,.

 

Takie problemy nie wystapia np. w BMW,,,,,,,za malo mocy. :biggrin:

 

Have a nice day.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie problemy nie wystapia np. w BMW,,,,,,,za malo mocy. :wink:

 

No z tego co wiem to ma o 15 KM wiecej od CBR 1100 XX :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzegło norma w gixxerach , przy normalnej eksploatacji( bez preclowania ) pada co 10-15 tys , ale szczerze zaskoczony jestem seryjnym łancuchem, że tyle wytrzymał :biggrin:

no i gdzie te 3generacje do tyłu sprawdzone cbr-yyy?? :buttrock: :icon_question:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bmw 1200 gs byl nizej w klasyfikacji.

 

Sprawdz jeszcze raz ten scan :crossy:

 

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz,Gixxer,jak ktos chce miec niezawodnego litra to niech se kupi CBRe lub R1,, :P

 

Po co kupować coś co jest gorsze? Skoro K7 i ZX-10R są wyżej w rankingu bezawaryjności od CBR i R1.

Swoją drogą to jak na moto typowo sportowe i przebieg 50,000km to moim zdaniem zaskakująco mało się popsuło. W zasadzie to tylko normalne zużycie eksploatacyjne, poza pokrywą zaworową.

Ks-rider czy masz może podobny test, ale dla ZX-10R?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...