J.A.C.E.K Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) Witam,Od dzisiaj jestem sierotą po sprzedanym Virago i rozpoczynam akcję pod kryptonimem TDM. Ze względu na zasoby finansowe szukam w przedziale 96 - 00. I tu mała zagadka, bo o ile przeszukałem forum w poszukiwaniu info o tym motocyklu, to niewiele jest info o różnicach w tych modelach. Lub inaczej, czy warto szukac od 99 w górę, czy skupić się w założonym przedziale rocznikowym i szukac dobrego egzemplarza...? Chodzi o wrażenia praktyczne, bo zmiany typowo techniczne znajdę pewnie w prasie.Z góry dziekuję za info i witam wyjadaczy z nowej dla mnie zakładki Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduropzdr,jacekk Edytowane 3 Stycznia 2008 przez jacek0707 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 nie ten dzial , daj go na sport, naked , turystyczne enduro. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 zagadaj do zbyha z forum on ma aktualnie na sprzedasz dobry rocznik w dobrej cenie motocykl pewny objechal anglie zaraz po tym borki, napewno bylbys zadowolony tak jak ja z sevenki po nim :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcio Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 jacek0707 - podeślij mi np. na pw swój e-mail to prześlę Ci spory artykuł o trzech pokoleniach TDM.W 1999r było kilka zmian, ale żadnych rewolucji. Jeśli trafiłby się zadbany rocznik 1998 to chyba nie byłoby się nad czym zastanawiać.Nie żebym był rzecznikiem prasowym Zbycha, ale On swoją TDM-kę już sprzedał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 jarcio, dzięki za ciekawą lekturę...generalnie zmiany sprowadzają się do kosmetyki, wskaźnik paliwa zamiast temperatury i... tyle.Chyba, że ktos wie coś więcej. Ważne o tyle, że trafiłem na ciekawą sztukę z 99.Gdyby nie było uwag, dzięki za podjęcie tematu.J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 A slyszeliscie cos o jednej ze srob mocujacych kierownice, ktora to potrafila sie wykrecic od wibracji i zadzaialac jak swoisty ogranicznik skretu, wlasciwie blokujac kierownice?Czy to tylko jakis mit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Tak się składa, że przez jakiś czas użytkowałem TDM-kę z 1998 roku :banghead: Co do śrub mocujących kierownicę- nie zdarzyło mi się to nigdy ;) Modyfikacje wprowadzone w 1999 r. sprowadzają się nie tylko do zmian kosmetycznych, takich jak nowe zegary z elektronicznym wyświetlaczem, ale także do mechaniki. Zastosowano nowe gaźniki, wprowadzono ulepszone sprzęgło, elektryczną pompę paliwa, skrócono 1-wszy i 2-gi bieg. Najbardziej ciekawiło mnie na ile poprawiła się praca skrzyni po ulepszeniu sprzęgła, bo te starsze roczniki pod tym względem wypadają tragiczne. Sądzę jednak, że nie wiele, bo właściciele TDM pow. 1999 r. też narzekają na jej głośną pracę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.