maxler Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 tam pracuja same cwoki nie wiedzące co i jak moze i nawet ja wiem więcej odnich. Ja chce zapytac kogos kto sie zna na tym i jest doswiadczony w tych sprawach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Prze chwilą odwiedziłem stronę ROMET i : Wymiary1840 mm x 690 mm x 1110 mmMasa pojazdu gotowego do jazdyok. 90 kgDopuszczalna ładowność150 kgSilnikczterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzemPojemność49,5 cm3Moc maksymalna1,6 KM (1,2 kW)/5000 obr/min 3,1 KM (2,3 kW)/6500 obr/min 2,5 Nm/4000 obr/minRozruchelektryczny, nożnyZapłonelektroniczny CDIPrzeniesienie napęduautomatyczne, bezstopniowePrędkośc maksymalna45 km/hPojemność zbiornika paliwa5 l.Hamulec przód/tyłtarczowy sportowy/tarczowyOpony tył/przód120/70-12Wyposażeniekufer ze światłem stopu, aluminiowe panele podłogowe, alarm z pilotemPrzeczytałem a teraz zastanawiam się dlaczego nie kupiłeś tej mocniejszej wersji 3,1kM która rozwija większe prędkości ?Blokada na tym silniku nie powinna być NIGDY zdejmowana ponieważ silnik czterosuwowy w tym pojeździe powinien się kręcić max 6500 obrotów/min. a po jej przekroczeniu eksploduje ( zawory uderzając o tłok lekko się deformują). Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxler Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 aha rozumiem!!A wymienienie rolek nie poprawiło by jego mocy??? a jaka to mocniejsza wersja 3,1kM ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Uprzedziles mnie Piotr tez juz tam bylem na tej stronce, ja tylko dodam, ze nic nie zrobiosz z tym co Ci dokucza mianowicie slaby na starcie, przy automatycznej bezstopniowej skrzyni biegow nie wystartujesz jak rakieta. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxler Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 rozumiem!! ale nie dało by sie jakos zeby chociaz troche?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 można założyć rolki 3,5 Gr lub nawet 3Gr ale trzeba uważać aby po starcie nie poszedł na koło. ps. nie zrozumiałeś mojej aluzji.Te dane przedrukowałem ze strony oficjalnej jako przykład nieprofesjonalizmu w reklamie.Ale to są skutki jak były sekretarz PZPR lub jakiś inny gazownik wchodzi w branżę motoryzacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxler Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 aha 3.5 gr !!! a wszystkie beda pasowac albo inaczej jaką firmę proponujesz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 O ja temat tuningowania Rometa :icon_razz: i to skutera, kurcze jak miałeś zamiar kupić cos takiego i teraz chcesz jeszcze z tego jakieś osiągi? W takim razie ja tez bym prosił o rady jak stuningować mój odkurzacz wodny Rainbow SE(modelu nie znam, ale czy to robi różnicę?).Tak szczerze to bym to sprzedał od razu i kupił coś uzywanego co można stuningowac jak tak bardzo chcesz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Tanie ATHENA Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxler Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 ale jak załoze rolki 3.5 gr to nie strace predkosci??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 http://www.skutery.net/artykuly.php?id=191 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 To czego w końcu chcesz przyspieszenia czy prędkości max ?Jeżeli prawdą jest że ten wynalazek rozwija 75kmh to i tak jesteś ryzykant.Albo po pewnym czasie pęknie rama i zrobisz sobie kuku albo namierzy Cię policja i tate najpierw będzie musiał zapłacić trochę więcej niż wart jest ten skuter a potem też Ci zrobi kuku albo powyrywa nogi z d***. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 O ja temat tuningowania Rometa :icon_razz: i to skutera, kurcze jak miałeś zamiar kupić cos takiego i teraz chcesz jeszcze z tego jakieś osiągi? W takim razie ja tez bym prosił o rady jak stuningować mój odkurzacz wodny Rainbow SE(modelu nie znam, ale czy to robi różnicę?).Tak szczerze to bym to sprzedał od razu i kupił coś uzywanego co można stuningowac jak tak bardzo chcesz :icon_mrgreen: "O ja :biggrin: " jezdzisz ns1 i juz myslisz ze jestes zajebisty i w ogole kozak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 weź pod uwage ze te silniki robia w chinach a z Rometem maja spolną tylko nazwe, wiec musisz sie z tym liczyc ze po takich modyfikachach silnik mzoe poprostu szlak trafic,to nie sa juz te same stare romety na ktorych robilo sie 40 tys km wymieniajac co jakis czas cylinder z glowica i tlok, ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 to nie sa juz te same stare romety na ktorych robilo sie 40 tys km wymieniajac co jakis czas cylinder z glowica i tlok, ..... Tak to napisales jakby te stare romety byly rzeczywiscie chluba polskiej motoryzacji:) co jakis czas czyli przynajmniej 5 razy do przebiegu 40 tys :banghead: Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.