Skocz do zawartości

JUNAK - PROBLEMY, PORADY,NAPRAWY!!!


bauer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No t omnie pocieszyles, nie jestem sam..8-)

A tak powaznie to sam do konca nie wiem co to jest bo jezdzilem do tej pory na batrrii ( ale tylko tymczasowo-musze mies sprawny iskrowmik!)

Podejrzewam jakies praebicie, zwarcie lub nieoryginalna cewka zaplonowa( np. z iskrownika o krzywce profilu,,zamknietego'')

Radze Ci dla pewnosci (w celu weliminowania przyczyn niesprawnosci) sprobowac jak chodzi na baterii [tylko sprobowac]. Jesli daje czadu to bedzie to napewno usterka w iskrowniku, jesli nie to moze cos z gaznikiem...?

Juz prawie skombinowalem sobie nowa(inna oryginalna) cewke iskrownika i jak ja zaloze to dam znac o efektach.

Apel:

Jesli ktos wie cokolwiek na ten temat prosze o kontakt.

 

Cały problem można wyeliminować montując zapłon elektroniczny w junaku. "Zakodowana" krzywa zapłonu, zapłon bezstykowy (fotoelektryczny). Montowany w oryginalnej obudowie z nowym łożyskowaniem. Info - [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Bauer!

Wiesz, tak sobie tylko mysle, a jak juz cos, to na pewno na drugim silniku. Tylko nie chodzi mi o wstawianie czesci od garbuska, tylko jakby sie udalo zwiekszyc skok tloka ( moze zastosowac inny wal? )i zostawic oryginalny cylinder, (od garbuska ma mniejsze zeberka chlodzace)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc!

 

No już tego Junaka ( ? ) widzialem, ale nie przypomina tego, którego znam...

Pewnie dla tego, ze ma on sluZyc do scigania sie, a nie do oglądania... ale i moim można niezle pośmigać 8)

JUNAK W AUSTRII ! i kto by sie spodziewał, Ze po tylu latach Junak ponownie pojawi sie na imprezie sportowej.

Polacy nie doceniacie tego co macie 8)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedałem swój jeżdżący sprzęt i został mi "tylko" Junak - do remontu jak wiecie, więc teraz będe nadrabiał zaległości i częściej dręczył Was pytaniami. Narazie idzie wszystko OK!!

P.S. a prędkościomierza jak nie było tak nie ma. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zobaczta no ludziska - jaki ten Junak jest super - w ogóle się nie psuje - może dlatego nikt już nie pisze do tego postu ???? Ja narazie nie wyrabiam się na zakrętach i dawno już nie siedziałem przy swoim JUNACZKU ale wy piszcie śmiało, bo jak już będe miał czas to skąd będe brał informacje - :lol: Piszta ludziska jak najwięcej na temat Junaczków. Ja aktualnie czekam na blache akumulatora od MIMO_CK - A :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: HEM JA TEŻ JUŻ WULKAN MAM BLASZKĘ :lol:

 

WIDZIELIŚCIE TEN ZESTAW NA ALLEGRO?? NOWY CYLINDER TŁOK I PIERŚCIONKI DO JUNAKA ZA 195 ZŁ ???? CYLINDER MA ALUMINIOWE KALORYFERY DLA LEPSZEGO CHŁODZENIA NIBY. CIEKAWA RZECZ - CIEKAWE JAK TRWAŁA - WIE KTOŚ COŚ O TYM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dobry jest ten zestaw i sprawdza się w upalne dni :) ale jak już mówiłem byłbym bardziej zadowolony gdyby tłok miał denko na 16-18 mm, był średnicy conajmniej 77,00 i posiadał górny pierścień o wysokości 1,5 mm. Dlatego ja jeżdżę na innym tłoku w tym cylindrze, a ten z tego zestawu stoi sobie na moim monitorze :D, ale zamontowałem ten zestaw w dwóch silnikach klientów, którym właśnie je remontuje. Zobaczymy na wiosnę jak się spiszą :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...