Skocz do zawartości

KTM LC4 640SC problem z odpaleniem


damek0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej:)

mam taki problem bo nie moge odpalic ktm;/ postał z 2 miesiace bez odpalania w garazu, dzis chcialem go odpalic i nic....z 50 raz go kopalem...da rady jakos sprobowac go odpalic na pych?? albo jak podleje mu troche benzyny pod świece to przy probie odpalenia kopniak nie odbije?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej:)

mam taki problem bo nie moge odpalic ktm;/ postał z 2 miesiace bez odpalania w garazu, dzis chcialem go odpalic i nic....z 50 raz go kopalem...da rady jakos sprobowac go odpalic na pych?? albo jak podleje mu troche benzyny pod świece to przy probie odpalenia kopniak nie odbije?

 

 

Witam

Nie lej pod swiece to nie dwusow. Paliwo scieknie do oleju... Sprawdz czy masz iskre, czy gaznik napelnia sie paliwem i czy ssanie dziala prawidlowo

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie masz tam rozrusznika w 640 ?? pozatym jaki masz gaznik delltroro czy mikuni ?? zawsze zostaje opcja na zapych - zalatw ze 2 chlopa i niech cie pchna , pamietaj o dobrym dociazeniu tylu.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie masz tam rozrusznika w 640 ?? pozatym jaki masz gaznik delltroro czy mikuni ?? zawsze zostaje opcja na zapych - zalatw ze 2 chlopa i niech cie pchna , pamietaj o dobrym dociazeniu tylu.

nie ma niestety rozrusznika:) gaźnik dellorto a co do pchania samego to dzis prowowalem i albo zablokuje albo kolo sie kreci a tlok sie nie rusza ;) jak by ciagną na sprzegle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz przyczyne - gaznik dela :crossy: nie ty pierwszy nie ostatni :icon_mrgreen: - zostaje regulacja albo wymiana dysz na nieco wieksze , no chyba ze zakupisz uzywke gaznik mikuni

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz przyczyne - gaznik dela :crossy: nie ty pierwszy nie ostatni :icon_mrgreen: - zostaje regulacja albo wymiana dysz na nieco wieksze , no chyba ze zakupisz uzywke gaznik mikuni

 

 

Możesz rozszerzyć? Chodzi o dysze wolnych tak? Jaki rozmiar, albo o ile wieksza gdzieś w% ma być od orginała? Wiesz coś na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak chodzi na bingu ? czujesza roznice w mocy i jej oddawaniu ? akurat na jebaju.de widzialewm taki gaznik , ale 1 spotykam sie z tym gaznikiem w LC4

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro jest typek ma i mikuni i keihina nie wiem ile wola ale za mikuni gdzies pewnie ok 500 zl za keihina ze 2 razy wiecej. Dzwon do typka - to opsis aukcji , zachowalem tak na zas, bo sam szykuje sie na kata:

 

Posiadam wszystkie czesci do KTM LC4 640:

 

Ramę z kompletną dokumentacją zarejstrowaną w polsce rocznik 1998 (karta pojazdu, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie OC, tablica rejestracyjna, wazny przeglad techniczny)

 

Silnik z 2001r widoczny na zdjeciu rozebrany na czesci:

-głowica z wałkiem, i zaworami kompletna w stanie perfekcyjnym

-cylinder - stan nicasilu idealny, zadnych odchylek wymiarowych czy złuszczen!,

-tlok (1 selekcja),

-wał korbowy

-Łozyska glówne wału korbowego,

- kartery,

-pokrywy

-skrzynia biegow stan BDB,

-sprzeglo kompletne

-pompy wody i oleju (2szt. Mikuni),

-rozrusznik, sprzegło rozrusznika (łozysko rolkowe pod magnetem i zebatka)

-alternator,czujnik polozenia walu korbowego

-gazniki (wyczynowy Keihin FCR 41, Mikuni podcisnieniowy 40, Dellorto 40 SD, Dellorto ND z modelu SXC 99' z pompką przyspieszenia)

-wszystkie srubki i drobiazgi jakich nie wymienilem

 

Oprocz tego:

-kierownica MAGURA SX gruba (28,6mm) prosta (chyba nie do skrzywienia)

-Zawieszenie przód White Power (WP 43 MA) USD kompletne z pólkami

(Six Days duzo lepsze od standardowego)

-amor tyl i wszystkie dzwignie i łozyska do niego

-waczacz

-hamulce

-plastiki

-tylny stelaz

-chłodnice, węze

-elektryka, regulator, kostki, cewka

-osprzet itp.

 

Mam inne motocykle porozbierane na czesci: KX 250 98' oraz inne crossy

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M596890

 

Prosze nie pisac maili, Kontakt TYLKO telefoniczny 792 808 123

na maile i zapytania przez otomoto NIE ODPOWIADAM!

 

Dzwonic od 10:00 rano az do 23:00 w nocy przez caly tydzien.

Jesli cos potrzebujesz dzwon i pytaj

Masz KTM'a? Zapisz nr, kto wie co w nim padnie.

Sprzedający:

Numer ogłoszenia: M604878

 

Gorzów Wlkp. (woj. lubuskie),

tel.: +48 792 808 123

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...