Skocz do zawartości

Słuchawki Bluetooth do Pocket GPS


Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne. Może problem jest w tym, że są wadliwe? Ja jakość dźwięku w nich oceniam bardzo wysoko.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może w takim wypadku pomoże laryngolog, taki lekarz od uszy ;)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie, jeżdżąc ze słuchawkami w uszach nie czujecie się dziwnie, przecież jak się zasadzi takie coś w uszy to nic nie słychać co się dzieje w około np. czy jedzie karetka itp.

Poza tym słyszałem taki przypadek od kolegi , który jechał rowerem i miał mp3 w uszach że panowie policaje tak się do niego za to przyczepili, za to że jedzie ulicą i nie słyszy co się wokół niego dzieje. Nawet chcieli mu dać mandacik 100 PLN ale jakoś ich wyprosił, no i mam pytanie czy za jazdę w słuchawkach na moto można dostać mandat? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłączę się do pytania kolegi wyżej. Dziś przetestowałem te douszne słuchawki Creative. Wyśmienicie słychac i ta barwa dźwieku mmm . Wkońcu udało mi się dobrze je włozyć do ucha i słyszeć coś.

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czuję się wywołany do odpowiedzi...

A więc sprawa wygląda tak: testowałem jazdę w słuchawkach i argument, że nie słychać niczego co się dzieję nie jest niczym potwierdzony - ja słyszę wszystko bardzo dobrze, nawet słuchając dość głośno słyszę wszystkie dźwięki, silnik itp więc i karetkę usłyszę.

Problem jest inny - na mnie muzyka mocno wpływa. Czasem potrafi rozkojarzyć, częściej jednak pobudza i napędza do dobrego zapie**alania. Dlatego rzadko jeżdżę słuchając muzyki, staram się ograniczać tylko do tych dni kiedy nie potrafię sobie odmówić tej ogromnej przyjemności... super muzyka, motocykl, zachód słońca i ogieeeeeeeń... Jak na jutjubie :crossy:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchawki douszne dobre są na krótką przejażdżkę ale nie na długą drogę. Ja osobiście nie znalazłem takich w których nie bolały by uszy. Najlepszym rozwiązaniem jest montaż słuchawek w kasku. Ja mam słuchawki z interkomu SCHUBERTA i kask Nolana przystosowany pod N-COM-a. Zjeździłem w tym duży kawałek europy i sprawdza się dobrze. Co prawda mój kask to szczękowiec i jest głośny ale pierwsze komunikaty dało się usłyszeć przy prędkościach nawet 180 km/h.

 

Jeszcze jedno - przy jeździe w słuchawkach lub zatyczkach uszy nie maja połączenia z ustami i po dłuższej jeździe (wzrasta ciśnienie w uszach) jazda robi się nie przyjemna - człowiek czuje się taki zamulony i otumaniony. Potwierdzili to wszyscy moi znajomi co jeździli w zatyczkach.

Edytowane przez marcincbr600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie:

 

Moje refleksje.

 

Po pierwsze szkoda wydawać tyle kasy na sluchawki, które mają "dawać" muzykę podczas jazdy. Przecież tu nie chodzi o doznania audiofilskie.

 

Po drugie - wszystko słychać co się dzieje dookoła. Oczywiście mam na myśli to, co mamy usłyszeć.

 

Po trzecie - najlepiej przetestować jak słuchawki leżą w uszach. Ale według mnie to kwestia ułożenia w małżowinie i prawidłowego założenia kasku.

 

Po czwarte - to nie jest zabawa na wiel godzin bez przerwy. Ale z przerwami - dlaczego nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhmmm a kto powiedział, że je kupiłem z myślą o moto? Akurat te mam, stestowałem na motocyklu, dlatego mogę polecać.

 

A jeśli chodzi o zatyczki to na trasach latam tylko w nich i nie czułem tych skutków ubocznych o których pisze MarcinCBR600. Za to jazda bez zatyczek na trasie przy dużych prędkościach i długich przebiegach równała się zawsze złym samopoczuciem, bólem głowy i zmęczeniem :icon_razz: Myślę, że to kwestia mocno indywidualna i każdy musi sam spróbować.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... przy jeździe w słuchawkach lub zatyczkach uszy nie maja połączenia z ustami ...

Sprostowanie - uszy mają połączenie z jamą dzięki trąbce Eustachiusza a ta znajduje się wewnątrz czerepu. Raczej trudno ją zatkać słuchawkami czy zatyczkami. Do tego trzeba by przebic bębenek. A więc przyczyna złego samopoczucia leży gdzie indziej.

pzdr

Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Ja będę słuchawki używał tylko do słuchania komend z nawigacji. Słuchanie muzyki odpada... Dziś test był i wyszło wyśmienicie. Tylko musze mieć dość długo przewód, z około 2 m conajmniej, zeby czuć się na luzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrym sposobem jest zakup niedrogich ale jak najbardziej płaskich słuchawek "nausznych" i wmontowanie ich do kasku. Mam nolana z wyjmowanym wnętrzem i bez problemu, wycinając troszkę styropianu dokładnie na wysokości uszu można wkleić owe słuchawki. Przylutować gniazdo żeńskie do kabelka słuchawek i wkleić je tak by można było się wpinać jackiem do kasku. Często używam gps'a w ten właśnie sposób i komendy słychać bardzo dobrze do 80km/h - a mam dość głośne wydechy;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pomysłowy Dobromir byłby zajarany i nawet jeden odcinek swojego serialu poświęciłby tym modyfikacjom ale moim zdaniem interwencje w skorupie kasku (szczególnie w części w okolicy skroni) to nie najlepszy pomysł ;/

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...