Heffi Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Witam serdecznie - mam mały problem - jeżdżę na jednośladach już jakieś 10 lat, ale cały ten czas spędziłem na różnego rodzaju chopperach - w tym roku z żoną (również jeżdzi na swoim chopperze) zrobiliśmy poważną trasę, w ciągu 4 tygodni, około 6000 km, (na moim WildStarze i żony H-D to naprawde niezły wyczyn, a tyłki nas bolą do dziś), po powrocie zaczęliśmy się zastanawiać nad zakupem dodatkowych dwuch sprzęcików które by były bardziej odpowiednie do takich "zadań"- i wybór padł na v-stromy (dla żonki dl 650 a dla mnie ......... I TU MAM WIELKĄ OGROMNĄ PROŚBĘ:na początku był tylko dl 1000 ale znajomy, który ma KLV 1000 użyczył mi go na ten weekend i muszę powiedzieć: teraz mam dylemat. Wiem że są to bliźniacze motocykle i wiem że różnią sie napisem (kawasaki, suzuki) oraz zegarami. ALE CZY MOŻECIE MI COŚ POWIEDZIEĆ O ICH JEDNOSTKACH NAPĘDOWYCH - który lepszy, trwalszy - a i jeszcze jedno co zauważyłem w motocyklu którym dane mi było poszaleć, stukało sprzęgło tzn jak wyciskałem sprzęgło to była cisza a jak sprzęgło było puszczone to delikatnie stukało-wiem że może to być kosz sprzęgłowy albo łożysko igiełkowe - ale nie o to chodzi - chodzi o to czy te sprzęty tak mają, czy dl ma tak samo. że po 16tyś km coś takiego może się dziać - i jeszcze jedno podczas jazdy na 3 lub 4 biegu czułem delikatną czkawkę tak koło 2,5 do 3 tyś obrotów - czy to normalne???????? Właściciel w/w klv mówił że tak ma każdy, że jeździł z nim przez tą czkawkę na jakieś sondy i inne maszyny - i nic się nie polepszyło - sprzęt ten jest u niego od nowości - miał lekkiego szlifa - ale naprawdę lekkiego - nawet plastiki sie nie porysowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 W obu motocyklach jest ten sam silnik, czyli w Kawasaki jest silnik Suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Dzięki uprzejmie - a może wiesz co mogłoby powodować to czkanie silnika - co sprawdzić itp??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtasik Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 ...stukało sprzęgło tzn jak wyciskałem sprzęgło to była cisza a jak sprzęgło było puszczone to delikatnie stukało-wiem że może to być kosz sprzęgłowy albo łożysko igiełkowe - ale nie o to chodzi - chodzi o to czy te sprzęty tak mają, czy dl ma tak samo. że po 16tyś km coś takiego może się dziać...ja w swoim mam nakrecone ponad 20 kkm... i zeby doswiadczyc opisanego przez Ciebie zjawiska... musze sie mocno wsluchac... ...i jeszcze jedno podczas jazdy na 3 lub 4 biegu czułem delikatną czkawkę tak koło 2,5 do 3 tyś obrotów - czy to normalne???????? Właściciel w/w klv mówił że tak ma każdy, że jeździł z nim przez tą czkawkę na jakieś sondy i inne maszyny - i nic się nie polepszyło ...'czkawki' co prawda nie odczulem... ale moze dlatego, ze ja to raczej ciezka lape mam i ciezko mi sobie przypomniec... abym kiedykolwiek mial tak niskie obroty na 3,4 biegu... :banghead:...u mnie natomiast wystepuje... tzw. 'kichanie' silnika... czyli... hamuje silnikiem... i podczas robienia przegazowki przed redukcja... nastepuje taki mini strzal z wydechow... czasami skutukuje to nawet zgasnieciem silnika... zdarza sie to... bardzo sporadycznie... przecietnie raz na kilka dni jazdy... servis twierdzi... iz ten typ tak ma... :banghead: ...a tak w ogole klv i dl to takie same motocykle... a do turystyki i na polskie drgi - miodzio... pozdr,w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Dzięki uprzejmie za nowe informację - z tego co zrozumiałem - te sprzęty tak mają - to samo zresztą mówił mi właściciel owego klv - ale wiadomo - lepiej dmuchać na zimne i zaciągnąć informacji u innych użytkowników, którzy na w/w sprzęcikach znają się lepiej. Jeszcze raz dzięki bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 i wybór padł na v-stromy (dla żonki dl 650 a dla mnie ......... A dla Ciebie 650 nie dobry? Poczytaj na forum, wszystko wskazuje na to że do normalnego używania lepszy mały sztormiak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 A dla Ciebie 650 nie dobry? Poczytaj na forum, wszystko wskazuje na to że do normalnego używania lepszy mały sztormiak. Cze wszystkim pozbywam sie mojego moto - po zakupie i posmiganiu nim pod koniec zeszlego sezonu stwierdzilem ze : jednak takie moto nie jest dla mnie (moze juz za stary jestem) hihihihi - i zgodnie z tym co czuje wracam na v-twiny - tak wiec sprzedaje KLV 1000 stan naprawde super - zreszta co tu ukrywac kazda osoba ktora mnie zna wie ze dbam o sprzeciki bardzo.krotki opis ponizej. KAWASAKI KLV 1000 rok produkcji 2004 przebieg 10112mil (16179km). DODATKOWE WYPOSAZENIE: Scottoiler (automatyczny system smarowania łańcucha) Podgrzewane manetki Podnozek centralny Gmole boczne Stelaż pod 3 kufry GIVI (jeden centralny i dwa boczne) Dodatkowy kufer centralny STAN MOTOCYKLA: Silnik – stan idealny Zawieszenie – stan idealny Hamulce – stan bardzo dobry (normalne zuzycie klockow) Zestaw napedowy – stan bardzo dobry Opona tylna NOWA Opona przednia przejedzie spokojnie jeszcze dwa sezony wszelkie pytania dotyczace KLV-ka prosze zadawac: - na e-mail: [email protected] - tel kom: 0-601-089-430 lub 0-512-010-141 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucek123123 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Siemka Tak jak w temacieCo sądziecie o tym motorze Opinie mogą dotyczyć pojemności 650 jak i 1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Dzięki uprzejmości warszawskiego Gadimeksu nawinąłem parę lat temu na koła testowego V-Stroma 650 ok. 120 km. Był grudzień, temperatura powietrza wynosiła ok. 3 st. na plusie, a moje wrażenia z jazdy były jak najbardziej pozytywne. Fabryczne opony tak dobrze trzymały, że mimo niskiej temperatury mogłem bardzo głęboko składać się w zakręty - na estakadach niemalże szorowałem uszami po asfalcie. :buttrock: Zawieszenie było dosyć komfortowo zestrojone, co jest nie bez znaczenia na naszych "drogach" usianych dziurami niczym ser szwajcarski.Nie bez znaczenia jest także wygodna, odprężona pozycja (wyprostowana), jaką zajmuje się za sterami V-Stroma. :) Na początku miałem obawy przed przeciskaniem się między samochodami ze względu na dosyć duże gabaryty motocykla (przynajmniej takie wrażenie sprawia przy pierwszym kontakcie wzrokowym: że jest kobylasty), ale jak się okazało, uliczne korki rozkminia się tym motocyklem całkiem sprawnie (oczywiście nie tak, jak małym skuterem). Jeżeli chodzi o silnik, to bardzo podobało mi się, że dobrze ciągnie od dołu.Hamulce (zwłaszcza przedni) były - z tego, co pamiętam - łatwo dozowalne.Natomiast do jednej rzeczy muszę się przyczepić. Otóż turbulencje za szybą owiewki były na tyle silne, że jazda z wizjerem uchylonym o jeden ząbek była dosyć uciążliwa. Na nic zdało się regulowanie wysokości szyby (w pełnym zakresie). :) Reasumując, uważam, że jest to całkiem fajny i w miarę uniwersalny motocykl.Gdybym dziś nosił się z zamiarem zakupu motocykla, który miałby mi służyć głównie do turystyki, niewykluczone, że wybór padłby właśnie na małego V-Stroma (kandydat nr 2 to Yamaha TDM). Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koyote Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Witam wszystkich posiadaczy i tych co mieli do czynienia z tym motocyklem , zakupiłem niedawno DL 1000 , i mam parę pytań , po 1 czy i gdzie w w tym v- stromie jest regulowana wysokość motocykla lub kanapy mam rocznik 2002 , po 2 motor ten ma bardzo nieprzyjemne wibracje ok. 3000 obr. na każdym biegu , czy moze ktoś wie czym to jest spowodowane i jak to usunąć . dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Witam wszystkich posiadaczy i tych co mieli do czynienia z tym motocyklem , zakupiłem niedawno DL 1000 , i mam parę pytań , po 1 czy i gdzie w w tym v- stromie jest regulowana wysokość motocykla lub kanapy mam rocznik 2002 , po 2 motor ten ma bardzo nieprzyjemne wibracje ok. 3000 obr. na każdym biegu , czy moze ktoś wie czym to jest spowodowane i jak to usunąć . dzięki za pomoc. posiadalem klv-la 1000 jest to identyczny sprzet jak dl-1000 ino lepiej trochu wykonane plastiki ma i ladniejsze zegary. i teraz: ad 1. nie masz jako takiej regulacji wysokosci siedzenia - kazdy klv i dl posiada natomiast regulacje twardosci zawieszenia tylnego (a co za tym idzie tez w jakis sposob wplywa to na odleglosc siedzenia od ziemi ale tylko i wylacznie przy obciazonym moto) - znajduje sie to pokretlo po prawej stronie moto (jak na nim siedzisz) mniej wiecej pomiedzy siedzeniem a rura wydechuad 2.w moim klv-le bylo to samo - pytalem sie znajomych ktorzy ujezdzaja takiego sprzeta - i odpowiedz brzmiala: TEN TYP TAK mA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Witam wszystkich posiadaczy i tych co mieli do czynienia z tym motocyklem , zakupiłem niedawno DL 1000 , i mam parę pytań , po 1 czy i gdzie w w tym v- stromie jest regulowana wysokość motocykla lub kanapy mam rocznik 2002 Hejka.Jako, ze jestem na etapie zakupu malego DL'a to znam ten temat (maly jestem :lalag:)Pełne kompendium wiedzy nt. obnizenia DL masz pod tym linkiem: http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...d=81&artlang=en pozdr,ladzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koyote Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Hejka.Jako, ze jestem na etapie zakupu malego DL'a to znam ten temat (maly jestem :banghead:)Pełne kompendium wiedzy nt. obnizenia DL masz pod tym linkiem: http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...d=81&artlang=en pozdr,ladzior Dzięki za chęci ale wybacz niewiele się dowiedziałem z tego linka niestety mója angielski nie jest zbyt dobry :icon_evil: , a coś może wiesz o tych wibracjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Dzięki za chęci ale wybacz niewiele się dowiedziałem z tego linka niestety mója angielski nie jest zbyt dobry :icon_evil: , a coś może wiesz o tych wibracjach? W przypadku DL1000 najprostsza metoda obnizenia motocykla jest wymiana kanapy na taka od DL650.Do zyskania okolo 2cm bez zadnych przerobek. Pisza tam tez o zmniejszeniu grubosci gumowych czesci, na ktorych lezy siedzenie. To tyle bez ingerencji w zawieszenie. O wibracjach niestety nie wiem nic. pozdr,l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Mój ojciec zakupił nowego V-stroma 650A K7 :banghead: Może w tych nowych modelach coś zlikwidowali, ale tam nie ma żadnych wibracji i silnik pracuje bardzo równiutko i ładnie No ale 650 to nie 1000 :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.