Dex Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 (edytowane) Szyba to podstawa :buttrock: Żal mi tych, co to bez niej latają. Wszelkie robactwo mają na kurtkach, a i prędkości autostradowe są dla nich męczące :) A wracając do tematu, masz kasę, to łykaj oryginał. Mnie osobiście szkoda by było PL-enów na taką. Wszak np. mgg robią super cruiserowe szyby, i nawet skroją" pod ciebie wymiar, fason etc. I to za połowę ceny :P Edytowane 21 Czerwca 2008 przez Dex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 mam problem:podczas intensywnych opadów jak jade to mocykl zaczyna mi sie dusić i gasnie;-( moze wiecie jak jest przyczyna ? co tam sie zalewa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 mam problem:podczas intensywnych opadów jak jade to mocykl zaczyna mi sie dusić i gasnie;-( moze wiecie jak jest przyczyna ? co tam sie zalewa ?? Hej, jak dla mnie to masz przebicie na mase z przewodu wysokiego napiecia miedzy cewka a świecą. Sprawdz jak wyglada połaczenie fajki i przewodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 hmmm przewody były wymienione, a gdzie jest umiejscowiony moduł zapłonowy???? moze gdzies nisko i dostaje wody???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 moduł na dole po lewej stronie , ale raczej to wyglada na cewki gdzieś mają przebiciesory ze nie w temacie ale oddam driftera w dobre ręce za jakąs opłatą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebawaw Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 witam ja amora mam na 3 pozycji i tak jest mi dobrze moja waga 90kg i jest tak jak pisze Klaus tylne koło musi sobie pływać a dupsko ma być na swoim miejscu heheh , masz racje Klaus z kierowcami aut, tez na swiatłach podszedł gostek i twierdził że tyl jakos dziwnie lata hehehehpozdro Tylko w Driferach jest ustawiany amor czy w Calssicu 800 też takie cos jest zamontowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 w classicach tez jest regulacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gineczka Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Mam jedno pytanko -na razie pyrkam sobie tak do 50-tki (mnie to odpowiada ) :crossy: ,jaki bieg jest najbardziej "przyjazny " maszynie?No i kurde co można wykombinować aby było więcej miejsca na nogi ? (dość szybko bolą) :icon_eek: pzdr."prawdziwy dawca" -tak mnie ostatnio nazwała "koleżanka"(po zdanym egz.) :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 na nogi spacerowki a na jazde 3 bieg chyba najbardziej odpowiedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Zanim dorobisz się spacerówek spróbuj opierać nogi na podnóżkach nie stopą ale ścięgnem Achillesa. To pozwala wyprostować kończyny. Przy okazji zmienia się punkt podparcia dupki na kanapie.pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gineczka Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 mam spacerówki... i zastanawiałam się nad ich zdjęciem :P -myślałam ,że podnóżki będą lepsze :icon_razz: bo ułożę stopę jak chcę a tymczasem spacerówki trochę"wymuszają"trzymanie całej stopy na nich (i bądź tu mądry) pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Czy na pewno odróżniasz spacerówki od podestów?pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gineczka Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Chyba mam złe info ;) -dzięki ,że oświeciłeś "świeżaka" :notworthy: Więc spacerówki to te montowane np. przy gmolach? -niewiem czy sprawdziłyby się u mnie :buttrock: , bo gmole są dość szerokie a w razie nagłego hamowania "wędrówka "nogi ze spacerówki na podest troszkę trwa :clap: pomyślę co zrobić ... w końcu zmienić moto też można :crossy: pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Jeżeli nie spacerówki i nie inne moto (po co zmieniać, chyba że przez to kółko rowerowe ;) ) to może przesunięcie podnóżków do przodu? Zestawy (tzn. wszystkie potrzebne blachy, dźwignie itp. żelastwo) do tego można bez problemu kupić. Po przesunięciu podnóżków masz więcej miejsca na nogi a hamulec i biegi zawsze "pod ręką" :buttrock: .pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gineczka Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 To kółko to najpiękniejszy element mojego moto :buttrock: Niestety dalej już przesunąć się nie da (gmole )pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.