Klaus_Drifter Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 rozmiar opon jest ten sampłatność przelew i przychodzi kurierem 20 euro 1-3 oponymożesz pisać po angielsku do kolesia z obsługi sklepu aby zmienić zawieszenie z tyłu musisz mieć klucz - powinien być w zestawie można tam jakąś przedłużkę użyć sprawa jest prostana tylnym amortyzatorze masz śrubę do przekręcaniadokładnie popatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 aby zmienić zawieszenie z tyłu musisz mieć klucz - powinien być w zestawie można tam jakąś przedłużkę użyć sprawa jest prostana tylnym amortyzatorze masz śrubę do przekręcaniadokładnie popatrz Czy ten klucz to coś w rodzaju rowerowego takiego półokrągłego pazurkiem, bo jeżeli tak to w moim zestawie go nie ma (wczoraj sprawdzałem), jutro tam zajżę i zobaczę jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Piotr potrzebujesz dokładnie takiego klucza jak opisałeś, ale.......... bez zdjęcia koła nie dasz rady wyregulować tylnego zawieszenia w vn : / Przerabiane. W v-enach położenie amorka z tyłu jest krótko mówiąc debilne i stad ten problem. Nie ma to jak w jamasze, gdzie amorek jest ustawiony poziomo i dostęp jest po zdjęciu siedzenia ok. W naszych kawasaki amorek jest ustawiony pionowo i nie ma dojścia bez owego wspomnianego demontażu.Musisz się namęczyć, Tak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) muszę się z tobą nie zgodzić dexi sekund pięć i był amortyzotor przestawionynawet rubokręt i młotek wystarczyłhttp://www.ipass.net/wb4iuy/bikeca.html - tutaj to widaćhttp://vn800.co.uk/rearshock.htm i tutaj takze Edytowane 24 Lutego 2008 przez Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Dzięki za przeszkolenie, klucza niestety nie mam może na motobazarze coś znajdę czytałem Dex Twój post na temat amortyzatora i dlatego pytałem jak to zrobić, Klaus, pomusł jest dobry i napewno będę próbował miałem dzisiaj szczere chęci ale jak słonko zaświeciło to tylko jedno mialem w glowie :P :notworthy: :icon_eek: Dzięki Koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Klaus, masz rację. To też jest sposób, ale mnie szybciej poszło ściągając koło, niż odkręcanie tych śrubek podtrzymujących boczek. Dwie dolne odkręcić to koszmar :lalag: , przynajmniej u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) a widzicie dlatego pamiętajcietylko drifter - tam amortyzator jest odwrotnie zamontowany i można z dołu dojść kluczemno nie zamontowany tylko wykonany tak że regulacja jest na dolepamiętam że na zlocie zmieniałem ustawienie amortyzatora jak zabierałem kumpla w miasto Edytowane 24 Lutego 2008 przez Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 WWaldi zastanawiam się jak z przeróbką napędu w Twoim VN, daj znać na jakim etapie jesteś, a może już pomykasz :) po wymianie i nie masz czasu napisać jak wyszło. Czekam na jakieś info. i myślę, że nie tylko ja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 no to nowy tipshttp://www.vulcan800.de/belt1/belt1.htmltak sobie pomyślałem że dla wszystkich 800 było by to nie zle a pas od el by chyba dało dopasować albo od innej japoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Wiemy wiemy - wwaldi juz testuje temat. zakupil kit a w zime mial wstawic. czekamy na jego opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Klaus.....ja w mym Drifie mam 7 stopni ustawienia amorka, mam pytanko ........ 1. na jaki zakres ustawić w jezdzie solo ok 80 kg żywej wagi jeżdzca :clap: 2. me 80 kg plus sympatyczny plecaczek ok 55 kg :clap: ......Just Riders........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 marr to wszystko zależy co lubisz - jak w 800 uwielbiałem bardzo miękkie zawieszeniedlatego jak sam jezdziłem to zawsze 3z plecaczkiem polecam jednak ustawić na najtrwalszy.Ja moźe ze 3 razy jechałem z placakiem - teraz takźe mam ustawione na 4 w moim Wodzu i powietrza bardzo mało - lubię miękko pod dupą i sprawia mi przyjemność jak zatrzymują cię katamarany i mówią że coś musiało się panu popsuć bo dziwnie chodzi całe tylne koło z błotnikiem jednak amortyzator z tyłu nie jest za twardy i nienajlepiej znosi jazdę w 2 osoby + bagaże znajomemu szlak trafił amortytzator (od tego sezonu ma 1500) - jednak nie jest tak źle władował twardszy – od suzuki pasował jakby był od Driftera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 (edytowane) witam ja amora mam na 3 pozycji i tak jest mi dobrze moja waga 90kg i jest tak jak pisze Klaus tylne koło musi sobie pływać a dupsko ma być na swoim miejscu heheh , masz racje Klaus z kierowcami aut, tez na swiatłach podszedł gostek i twierdził że tyl jakos dziwnie lata hehehehpozdro Edytowane 24 Marca 2008 przez nullek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Fakt tył pływa niby rybi ogon ja też jeżdżę na 3 i jest miekko ::icon_eek: a biorąc ze sobą squaw bedę kombinował z przestawianiem , zapewne wiecie z praktyki...na co jeszcze zwrócic uwagę przy użytkowaniu Drifa..? może dacie jakieś rady....Wodzowie........ :icon_mrgreen: .....mam prosbę ...może macie servisówkę do Driftera VN 800...mam orginalną instrukcje ale tam są tylko podstawy...w zamian oferuję nocleg, wikt i opierunek u wrót górzystego podkarpacia, oraz pomysły na ciekawe trasy i miejsca w mej okolicy.... ........Just Riders........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 www.chomikuj.pl\vn-ar2r tutaj mozesz pobrac do vn classic. 95% bedzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.