Skocz do zawartości

Tips & Tricks


ar2r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

rozmiar opon jest ten sam

płatność przelew i przychodzi kurierem 20 euro 1-3 opony

możesz pisać po angielsku do kolesia z obsługi sklepu

 

aby zmienić zawieszenie z tyłu musisz mieć klucz - powinien być w zestawie

można tam jakąś przedłużkę użyć sprawa jest prosta

na tylnym amortyzatorze masz śrubę do przekręcania

dokładnie popatrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby zmienić zawieszenie z tyłu musisz mieć klucz - powinien być w zestawie

można tam jakąś przedłużkę użyć sprawa jest prosta

na tylnym amortyzatorze masz śrubę do przekręcania

dokładnie popatrz

 

 

 

Czy ten klucz to coś w rodzaju rowerowego takiego półokrągłego pazurkiem, bo jeżeli tak to w moim zestawie go nie ma (wczoraj sprawdzałem), jutro tam zajżę i zobaczę jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr potrzebujesz dokładnie takiego klucza jak opisałeś, ale.......... bez zdjęcia koła nie dasz rady wyregulować tylnego zawieszenia w vn : / Przerabiane. W v-enach położenie amorka z tyłu jest krótko mówiąc debilne i stad ten problem. Nie ma to jak w jamasze, gdzie amorek jest ustawiony poziomo i dostęp jest po zdjęciu siedzenia ok. W naszych kawasaki amorek jest ustawiony pionowo i nie ma dojścia bez owego wspomnianego demontażu.Musisz się namęczyć, Tak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę się z tobą nie zgodzić dex

i sekund pięć i był amortyzotor przestawiony

nawet rubokręt i młotek wystarczył

http://www.ipass.net/wb4iuy/bikeca.html - tutaj to widać

http://vn800.co.uk/rearshock.htm i tutaj takze

Edytowane przez Klaus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za przeszkolenie, klucza niestety nie mam może na motobazarze coś znajdę czytałem Dex Twój post na temat amortyzatora i dlatego pytałem jak to zrobić, Klaus, pomusł jest dobry i napewno będę próbował miałem dzisiaj szczere chęci ale jak słonko zaświeciło to tylko jedno mialem w glowie :P :notworthy: :icon_eek:

 

Dzięki Koledzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaus, masz rację. To też jest sposób, ale mnie szybciej poszło ściągając koło, niż odkręcanie tych śrubek podtrzymujących boczek. Dwie dolne odkręcić to koszmar :lalag: , przynajmniej u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzicie dlatego pamiętajcie

tylko drifter - tam amortyzator jest odwrotnie zamontowany i można z dołu dojść kluczem

no nie zamontowany tylko wykonany tak że regulacja jest na dole

pamiętam że na zlocie zmieniałem ustawienie amortyzatora jak zabierałem kumpla w miasto

Edytowane przez Klaus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

WWaldi zastanawiam się jak z przeróbką napędu w Twoim VN, daj znać na jakim etapie jesteś, a może już pomykasz :) po wymianie i nie masz czasu napisać jak wyszło.

 

Czekam na jakieś info. i myślę, że nie tylko ja.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaus.....ja w mym Drifie mam 7 stopni ustawienia amorka, mam pytanko ........

 

1. na jaki zakres ustawić w jezdzie solo ok 80 kg żywej wagi jeżdzca :clap:

2. me 80 kg plus sympatyczny plecaczek ok 55 kg :clap:

 

 

......Just Riders........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marr to wszystko zależy co lubisz - jak w 800 uwielbiałem bardzo miękkie zawieszenie

dlatego jak sam jezdziłem to zawsze 3

z plecaczkiem polecam jednak ustawić na najtrwalszy.

Ja moźe ze 3 razy jechałem z placakiem - teraz takźe mam ustawione na 4 w moim Wodzu i powietrza bardzo mało - lubię miękko pod dupą i sprawia mi przyjemność jak zatrzymują cię katamarany i mówią że coś musiało się panu popsuć bo dziwnie chodzi całe tylne koło z błotnikiem

 

jednak amortyzator z tyłu nie jest za twardy i nienajlepiej znosi jazdę w 2 osoby + bagaże znajomemu szlak trafił amortytzator (od tego sezonu ma 1500) - jednak nie jest tak źle władował twardszy – od suzuki pasował jakby był od Driftera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ja amora mam na 3 pozycji i tak jest mi dobrze moja waga 90kg i jest tak jak pisze Klaus tylne koło musi sobie pływać a dupsko ma być na swoim miejscu heheh , masz racje Klaus z kierowcami aut, tez na swiatłach podszedł gostek i twierdził że tyl jakos dziwnie lata heheheh

pozdro

Edytowane przez nullek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt tył pływa niby rybi ogon ja też jeżdżę na 3 i jest miekko ::icon_eek: a biorąc ze sobą squaw bedę kombinował z przestawianiem , zapewne wiecie z praktyki...na co jeszcze zwrócic uwagę przy użytkowaniu Drifa..? może dacie jakieś rady....

Wodzowie........ :icon_mrgreen: .....mam prosbę ...może macie servisówkę do Driftera VN 800...mam orginalną instrukcje ale tam są tylko podstawy...w zamian oferuję nocleg, wikt i opierunek u wrót górzystego podkarpacia, oraz pomysły na ciekawe trasy i miejsca w mej okolicy....

 

........Just Riders........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...