ar2r Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Witam. W tym temacie mozna umieszczac pytania techniczne. Prosze nie otwierac nowych tematow typu klocki hamulcowe, olej do walu itp. itd. Jezeli beda zakladane nowe teamty bede je przenosil do mechaniki. I korzystajac z okzji - Wesołych Świąt dla wszystkich uzytkownikow VROC, Forum i ich najblizszych, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 no to ja mam pytanie a nawet dwa:1. gdzie jest śruba spustowa oleju w VN800 2. jakiej firmy kupujecie klocki hamulcowe pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 A masz serwisówke - bo jak nie to zaraz moge ci przeslac :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
---AL--- Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Czołem ar2r :D Jesli byś mógł to ja się chetnie usmiechnę o serwisówę do VN800 Classic.Serdeczne dzięiki.Pozdrowionka :icon_mrgreen: :bigrazz: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 qdlaty, wydaje się mi, że śruba spustowa oleju jest w vn 800 tak samo umieszczona jak i w vn 800 classic, a wiec pod spodem silnika :) Ciężko ją nie zlukać. Zaś co się tyczy serwisówki, to ja korzystam z obszernego wydania dla vn 800 i classic oficyny Climer pt." Kawaski vulcan 800 & vulcan 800 classic 1995 - 2004". POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 o tak tak poprosze serwisowe[email protected]dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witam. Instrukcja jest do pobrania na http://chomikuj.pl/vn-ar2r . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
---AL--- Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Czołem ar2r!!!!!!!!!!Wielkie dzięki :icon_rolleyes: :notworthy: :notworthy: Pozdrawiam :buttrock: :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 ... Panowie, poruszmy jeszcze raz temat pustych wydechów do moto. jest wiele opinii na ten temat, a szczególnie jeżeli chodzi o kawę. Jestem na etapie dorabiania wydechów do vn 1600 na oryginalnych kolankach. jest to wersja usa - tak więc tłumiki ściąga się w trzy min (nie ma centralnej puszki jak w europejskich moto). i teraz:co z ustawieniami wtrysku, czy wymieniać filtr na przelotowy (K&N itp.), co z wypalaniem gniazd zaworowych ? ... itd. dodam, że przejechałem dużo km na vn 800 z wyprutymi wydechami i nic się nie działo ... ale moto było z 95' na gaźnikach.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
---AL--- Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Czołem!!!!Ja juz zaliczyłem na wolnych wydechach VANS@HINES ale w VN800 ok.15 000 km i jest super. :clap: Ale polecam stopery na trasy powyzej 200 km. Mieszkam w Jaworze (dolnosląskie) ale pochodze z Warszawy, wiec jak walę do Rodziców i Brata to stopery obowiazkowo (500 km). :crossy: Pozdrawiam :bigrazz: :rolleyes: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Co do pytania o puste wydechy to od roku mam higway hawka i jestem strasznie zadowolny :biggrin: jest to model tzw. dwuściankowy wiec sie nie przebarwily a ten dzwiek.... jak powiedzial kolega z serwisu-prawie jak Hary... :crossy: Mam natomiast inny problem. Planujemy z dziewczyna po sesji egzaminacyjnej wypad na 10 dni najprawdop. do chorwacji i nijak nie wiem jak sie zapakowac... :lapad: Mam narazie 2 sakwy sredniej wielkości, natomiast nie mam chocby bagażnika czy oparcia z bagażnikiem z tylu a to podstawa. I tu jest problem bo moge kupic sam bagażniczek za siedzeniem np: http://www.motoakcesoria.riders.pl/kawa/vn800/vn-hh.htm albo cale oparcie ale to koszt najtaniej 650zl chyba ze uzywki. Ale moze taki bagażnik spełnil by role??Druga sprawa to tankbag-w innych motocyklach nie ma problemu ale tu- piekny budzik na zbiorniku ktory jednak przeszkadza w zamocowaniu tankbaga a to przeciez ze 20 litrow bagazu niewykorzystane.Widzialem gdzies takie rurki mocowane do kierownicy gdzie mozna np chocby namiot ulokowac... Jak Wy jezdzicie w dalsze podróże VNami? Moze macie jakies swoje patenty? Dodam ze jestesmy studentami i tak naprawde kazde 100 zl sie liczy... Dzieki i czekam na podpowiedzi :flesje: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
---AL--- Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Czołem Mateusz :) :( :lalag: Jezeli zamierzasz jeździć z Dziewczyną w dalekie podróże to oparcie+bagażnik jest nieodzowne.Na dobry bagażnik możesz załadować nawet ładunek przewyzszajacy 30l. Bez tego nie zaszalejesz.Pamietaj też ze VN800 bierze na grzbiet 200kg (łacznie z Tobą i Twoją Dziewczyna). Wtedy może wychlipać nawet 7,5 l/100km. Wiem coś na ten temat. Proponuję Ci w pierwszym rzucie oparcie+bagażnik. Torbę na bagaznik możesz przytroczyć jakąkolwiek. Popakujesz wszystko w torby foliowe i będzie OK. Tylko proszę uszanuj czerń bo jak widze fiolet na klasyku to mną trzęsie. Może wpadniesz do Częstochowy to o tym pogadamy. Tankbag bym sobie odpuścił. Zasłania kompletnie zegary. Ale to rzecz gustu. Zalezy jak wiele musisz zabrac. A....! Jeszcze jedno. Jak już wszystko załadujesz to pamietaj, ze jedziesz lokomotywą a nie super zwrotnym, dynamicznym i pieknym klassikiem. Jazda solo to inna bajka.Serdecznie Cię Pozdrawiam :wink: :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 W swojej Kawie milalem taki bagaznik http://www.duh.pl/pokaz_towar.php?id_kat=7...&kod=KAVN80C-OP tylko ze ja go kupilem na motobazarze z a450 pln. Oparcie i bagaznik w jednym sprawowalo sie calkiem niezle. I jeszcze jedno - pozwala na przeniesienie kierunkow lekko w gore i do tylu co zwieksza miejsce na sakwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 co do wymiany oleju dobra rada to sprawdzić wewnętrzny filtr przy wymianie jest po lewej stronie zaraz obok okienka poziomu oleum klucz 17 wykraca sie śrube następnie wyciąga się sprezyne potem filtr siatkowy uwaga na podkladke na filtrze aha nawet jesli oleum bedzie spuszczone dolnym korkiem to po odreceniu tego fitra jeszcze troche wypłynie wiec lepij cuś sobie podstawić , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 a jeszcze mi powiedzcie bo po stronie wydechow obok siedzenia jest taki korek i wlew do czego on jest czy do skrzyni biegów ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.