Kraka Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Witam Panowie powiedzcie jak wygląda sprawa homologacji i rejestracji takich motocykli (ktm 450 i honda crf 450) ? Ostatnimi czasy mocno zafascynowałem się jazdą hard enduro, ale martwi mnie właśnie powyższa sprawa. Żeby była jasność do lasu mam w miare daleko i chciał bym ten odcinek na legalu i bez stresu przejeżdżać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Panowie powiedzcie jak wygląda sprawa homologacji i rejestracji takich motocykli (ktm 450 i honda crf 450) Hard Enduro homologacje mają, tak więc nie ma żadnych problemów z ich zarejestrowaniem. Rejestracja wygląda tak samo jak innych sprzętów np. twojego ZX7R Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Hard Enduro homologacje mają, tak więc nie ma żadnych problemów z ich zarejestrowaniem. Rejestracja wygląda tak samo jak innych sprzętów np. twojego ZX7ROD kiedy crf 450 to hard enduro ;) :smile: ? Zapewne chodzi tez o SX 450 czyli te dwa motocykle sa bez prawa rejestracji. Chyba ze ten KTM co masz na mysli to EXC wiec wtedy da sie go zarejestrowac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraka Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 (edytowane) na to wychodzi ze ktm bym bez problemu zarejestrował a co w przypadku CRF ? michal_dh - nie za bardzo orientuję sie w nazewnictwie i oznaczeniach tego typu motocykli, wybaczcie ;) Przede wszystkim chciałbym zakupić taki sprzęt którym mógłbym sie wyżyć w lecie czy na polanach, a jednocześnie na legalu przejechać się kawałek po drogach publicznych. P.Swidzę że nie tylko jeździć będę musiał sie uczyć od początku :smile: Pozdrawiam (wesołych świąt) Edytowane 22 Grudnia 2007 przez Kraka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Chwila chwila nie tak szybko. Zalezy jaki to KTm jesli EXC 450 to owszem lecz jesli to SX 450 to nie ma prawa rejestracji ;) Co do CRF to jest tak samo jak w przypadku SX bo to motocykle typowo crossowe a nie endura :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Jeżeli chodzi Ci o CRFX i KTM EXC którę będą posiadały homologację. To z rejestracją nie ma problemu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraka Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 piasektt dzięki za szybka odpowiedz. Czyli będę szukał crfx albo exc. Panowie powiedzcie jeszcze tylko przy którym ze sprzętów jest mniej zabawy jeśli chodzi między innymi o sprawy serwisowe czy awaryjność. Oczywiście umiem co nieco zrobić przy motorach, ale chodzi bardziej o brak czasu i kłopotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 CRFX jest to crossowka z dodanym osprzetem potrzebnym do rejestracji natomiast EXC jest to enduro czyli mniej wysilone od typowego crossa dlatego mniej roboty bedziesz mial w EXC :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Tylko ktm ma droższe części zgadza się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraka Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 (edytowane) Myślę ze w tych czasach dostępność do części hondy i ktma jest na podonym poziomie, nie wiem jak z cena części.Na dzień dzisiejszy pozostanę przy ktmie. Może ma ktoś jeszcze argumenty za lub przeciw , odnośnie tych sprzętów bądź ewentualnie zaproponować innego konia ? Dzięki serdecznie za szybką fachową pomoc :icon_rolleyes:, to teraz zostało parę groszy do zbierać i szukać wymarzonego sprzęta:) Do zobaczenia w lesie :icon_rolleyes: Edytowane 22 Grudnia 2007 przez Kraka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Dobra powiedzmy ze KTM ma drozsze czesci ale przeciez nikt nie kupuje oryginalnych tlokow tylko zamienniki takie jak Wiseco, Wossner itd. Mysle ze ze ceny tych zamiennikow mocno sie nie roznia od siebie ale zato w CRF trzeba troche czesciej wymieniac tloczek i daltego mamy wieksze koszty uzytkowania :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironh Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Ja również szukałem zarej, moto więc w grę wchodził EXC i WR,jednak kupiłem...CRF 450 R.Moto posiadał homologacje,dołożone oświeltnie i nie ma problemu:) Wybierz moto które będzie w lepszym stanie,z każdego wymienionych przeze mnie będziesz zadowolonyps znajomi mechanicy kategorycznie odradzali KTM...Wesołych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 CRFX jest to crossowka z dodanym osprzetem potrzebnym do rejestracji natomiast EXC jest to enduro czyli mniej wysilone od typowego crossa dlatego mniej roboty bedziesz mial w EXC :icon_rolleyes: Nie zgodziłbym się z tobą! Widać, że X widziałeś tylko w katalogu! Bo CRFX jest zbudowany na bazie CRF, ale zupełnie inaczej jedzie, inaczej oddaje moc (jest słabszy od R i łagodniejszy), inaczej zestopniowana została skrzynia.. Zawieszenie ma inne sprężyny inaczej jest zestrojone. Nie wspominam tu nawet o: rozruszniku, innym układzie chłodzenia, lampach, zegarach, nóżce, innym airboxie, innym wydechu. Z tego co pamiętam X został okrzykniętym w USA najlepszym enduro 05 więc coś w tym musi być ! A co do eksploatacji to ciężko mi porównać oba motocykle bo za dużego do czynienia z nowym KTM EXCR nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Nie zgodziłbym się z tobą! Widać, że X widziałeś tylko w katalogu! Bo CRFX jest zbudowany na bazie CRF, ale zupełnie inaczej jedzie, inaczej oddaje moc (jest słabszy od R i łagodniejszy), inaczej zestopniowana została skrzynia.. Zawieszenie ma inne sprężyny inaczej jest zestrojone. Nie wspominam tu nawet o: rozruszniku, innym układzie chłodzenia, lampach, zegarach, nóżce, innym airboxie, innym wydechu. Z tego co pamiętam X został okrzykniętym w USA najlepszym enduro 05 więc coś w tym musi być ! A co do eksploatacji to ciężko mi porównać oba motocykle bo za dużego do czynienia z nowym KTM EXCR nie miałemDodam tylko, że crosówką z dodanymi lampami jest HM CRF 450 gdzie nawet rozrusznika nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Dodam tylko, że crosówką z dodanymi lampami jest HM CRF 450 gdzie nawet rozrusznika nie ma. HM to coś w stylu SXS u KTM ! Tuningowa CRF z lamapmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.