Skocz do zawartości

ktm 450 lub honda crf 450


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Panowie powiedzcie jak wygląda sprawa homologacji i rejestracji takich motocykli (ktm 450 i honda crf 450) ?

Ostatnimi czasy mocno zafascynowałem się jazdą hard enduro, ale martwi mnie właśnie powyższa sprawa. Żeby była jasność do lasu mam w miare daleko i chciał bym ten odcinek na legalu i bez stresu przejeżdżać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie jak wygląda sprawa homologacji i rejestracji takich motocykli (ktm 450 i honda crf 450)

Hard Enduro homologacje mają, tak więc nie ma żadnych problemów z ich zarejestrowaniem. Rejestracja wygląda tak samo jak innych sprzętów np. twojego ZX7R

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hard Enduro homologacje mają, tak więc nie ma żadnych problemów z ich zarejestrowaniem. Rejestracja wygląda tak samo jak innych sprzętów np. twojego ZX7R

OD kiedy crf 450 to hard enduro ;) :smile: ? Zapewne chodzi tez o SX 450 czyli te dwa motocykle sa bez prawa rejestracji. Chyba ze ten KTM co masz na mysli to EXC wiec wtedy da sie go zarejestrowac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na to wychodzi ze ktm bym bez problemu zarejestrował a co w przypadku CRF ?

 

michal_dh - nie za bardzo orientuję sie w nazewnictwie i oznaczeniach tego typu motocykli, wybaczcie ;)

 

Przede wszystkim chciałbym zakupić taki sprzęt którym mógłbym sie wyżyć w lecie czy na polanach, a jednocześnie na legalu przejechać się kawałek po drogach publicznych.

 

P.S

widzę że nie tylko jeździć będę musiał sie uczyć od początku :smile:

 

Pozdrawiam (wesołych świąt)

Edytowane przez Kraka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piasektt dzięki za szybka odpowiedz.

 

Czyli będę szukał crfx albo exc. Panowie powiedzcie jeszcze tylko przy którym ze sprzętów jest mniej zabawy jeśli chodzi między innymi o sprawy serwisowe czy awaryjność.

Oczywiście umiem co nieco zrobić przy motorach, ale chodzi bardziej o brak czasu i kłopotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę ze w tych czasach dostępność do części hondy i ktma jest na podonym poziomie, nie wiem jak z cena części.

Na dzień dzisiejszy pozostanę przy ktmie.

 

Może ma ktoś jeszcze argumenty za lub przeciw , odnośnie tych sprzętów bądź ewentualnie zaproponować innego konia ?

 

Dzięki serdecznie za szybką fachową pomoc :icon_rolleyes:, to teraz zostało parę groszy do zbierać i szukać wymarzonego sprzęta:)

 

Do zobaczenia w lesie :icon_rolleyes:

Edytowane przez Kraka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra powiedzmy ze KTM ma drozsze czesci ale przeciez nikt nie kupuje oryginalnych tlokow tylko zamienniki takie jak Wiseco, Wossner itd. Mysle ze ze ceny tych zamiennikow mocno sie nie roznia od siebie ale zato w CRF trzeba troche czesciej wymieniac tloczek i daltego mamy wieksze koszty uzytkowania :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również szukałem zarej, moto więc w grę wchodził EXC i WR,jednak kupiłem...CRF 450 R.Moto posiadał homologacje,dołożone oświeltnie i nie ma problemu:) Wybierz moto które będzie w lepszym stanie,z każdego wymienionych przeze mnie będziesz zadowolony

ps znajomi mechanicy kategorycznie odradzali KTM...

Wesołych..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CRFX jest to crossowka z dodanym osprzetem potrzebnym do rejestracji natomiast EXC jest to enduro czyli mniej wysilone od typowego crossa dlatego mniej roboty bedziesz mial w EXC :icon_rolleyes:

 

Nie zgodziłbym się z tobą! Widać, że X widziałeś tylko w katalogu! Bo CRFX jest zbudowany na bazie CRF, ale zupełnie inaczej jedzie, inaczej oddaje moc (jest słabszy od R i łagodniejszy), inaczej zestopniowana została skrzynia.. Zawieszenie ma inne sprężyny inaczej jest zestrojone. Nie wspominam tu nawet o: rozruszniku, innym układzie chłodzenia, lampach, zegarach, nóżce, innym airboxie, innym wydechu. Z tego co pamiętam X został okrzykniętym w USA najlepszym enduro 05 więc coś w tym musi być ! A co do eksploatacji to ciężko mi porównać oba motocykle bo za dużego do czynienia z nowym KTM EXCR nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodziłbym się z tobą! Widać, że X widziałeś tylko w katalogu! Bo CRFX jest zbudowany na bazie CRF, ale zupełnie inaczej jedzie, inaczej oddaje moc (jest słabszy od R i łagodniejszy), inaczej zestopniowana została skrzynia.. Zawieszenie ma inne sprężyny inaczej jest zestrojone. Nie wspominam tu nawet o: rozruszniku, innym układzie chłodzenia, lampach, zegarach, nóżce, innym airboxie, innym wydechu. Z tego co pamiętam X został okrzykniętym w USA najlepszym enduro 05 więc coś w tym musi być ! A co do eksploatacji to ciężko mi porównać oba motocykle bo za dużego do czynienia z nowym KTM EXCR nie miałem

Dodam tylko, że crosówką z dodanymi lampami jest HM CRF 450 gdzie nawet rozrusznika nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...