mrowka Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Co jest z tymi KTM-mi czy naprawdę są takie kłopotliwe w serwisie i utrzymaniu?Mam 520 z 2000 roku oczywiście kupiłem ja od uczciwego sprzedawcy gdzie wszystko mialo być zrobione - przejeździłem 3 miesiące i musiałem włożyć 4000 tys w serwis!!!! sprawy z nowym nikasylem, wałkiem rozrządu itd. zastanawiam się czy dalej posiadać KTM - ??? co radzicie ???? czy naprawdę wymieniacie w nim częsci jak karze książka serwisowa - czy poprostu jak coś zacznie hałasować? i jak już tyle w niego włożyłem kaski to może nie warto mi się go pozbywać - ale naprawdę mam go serdecznie dosyć - pozdro -może ktoś chce KTM 520 exc z 2000 roku na kołach supermoto - naprawdę na chwile obecną w bardzo dobrym stanie :icon_rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Na temat KTM bylo ze 100 postów tak ciężko ci jest w wyszukiwarce wpisać KTM 520? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 w każdym wyczynowym sprzęcie trzeba się trzymać zaleceń producenta , można terminy troszkę nagiąć bo nie każdy jeździ jak zawodnik ale bez przesady. brak serwisu skutkuje właśnie takimi niespodziewanymi remontami transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 jak trafisz na uczciwy sprzęt,jeżdzisz.Jeśli dbasz.Zle trafisz,masz problem.Sam trafiłem na minę kupując KLX 650 ale nie zraziło to mnie.Nikt nie mówił że to tani sport,a zdoświadczenia wiem że cholernie trudno trafić na uczciwe moto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 polecam przesiasc sie na LC4, praktycznie bezobslugowy sprzet :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 i o 30 kilo ciezszy KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 (edytowane) i o 30 kilo ciezszy cos za cos :buttrock: zalezy jak sie trafi, znajomy latal i latal(ponad 3 sezony) exc 520 i nic mu sie nie dzialo.nie bral oleju, nie kopcil, wszystko bylo OK. Chodzil jak sieczkarnia to fakt ale to prawie kazdy tak ma. Nawet jak bys teraz go sprzedal i kupil cos w stylu drz to nie uchroni Cie przed wpadnieciem na mine Edytowane 20 Grudnia 2007 przez peter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 (edytowane) tak sie trafia, mialo byc zrobione ale pewnie nie bylo , ty przekonany ze jest zrobione jezdziles dalej bez serwisu , a ze to motocykl wyczynowy nie lubi jak sie go zaniedbuje....i tak sie skonczylo jak sie skonczylo.... zakaldam sie ze przed toba nikt nie zagladal do silnika, nie ocenial stanu tloka i korby a po 7 latach w takim moto to pewnie duzo za duzo motogodzin przelatal :buttrock: Edytowane 20 Grudnia 2007 przez Nitomen KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Pacian ma rację o tym moto już było sporo na forum i eksploatacji również. Proponuję tam kontynuować! http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...4831&hl=EXC+520http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...1365&hl=EXC+520http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...9950&hl=EXC+520http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...0017&hl=EXC+520http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=27070&hl= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi