Skocz do zawartości

Ogólnie o eksploatacji i stuncie na supermoto 4T


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zamiaruję się przerzucić na Supermoto po moich przygodach z motocyklami :icon_arrow:

Chciałbym wiedzieć czy te 2 modele które są w opisie nadają się do stuntu?

Jakie są orientacyjne koszty eksploatacji oraz jaka jest wytrzymałość takiego silnika??

Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie??

Czy te silniki mają wały na panewkach czy zwykłych łożyskach??

To na razie na tyle :icon_arrow:

Czekam na odpowiedzi :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zamiaruję się przerzucić na Supermoto po moich przygodach z motocyklami :P

Chciałbym wiedzieć czy te 2 modele które są w opisie nadają się do stuntu?

Jakie są orientacyjne koszty eksploatacji oraz jaka jest wytrzymałość takiego silnika??

Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie??

Czy te silniki mają wały na panewkach czy zwykłych łożyskach??

To na razie na tyle :)

Czekam na odpowiedzi :D

 

 

Czesc zarówno ktm jak i husqy mają wał na łożyskach. Na korbowodzie również łożysko panewka jedynie na sworzniu. Husqvarny mają opinie silników mocno obsługowych i wyczynowych jak juz szwedkowłoszka to po 95 roku. Rozejżyj sie moze jeszcze za ktm 625sxc 620sc zrobionymi na sm -są nieco lżejsze od 640.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy uzywa LC4 do stuntu. wiadomo, czesta wymiana napedu opon itp. on juz ma w nim 3 silnik wiec daje do myslenia... koszty eksploatacji? Pomysl sobie ze dosc spore sa przy normalnej jezdzie, przy katowaniu silnik i inne podzespoly dostaja pare razy mocniej w kosc wiec trzeba sie pilnowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal nikt nie podał konkretnej odpowiedzi.

Może mieć 3 silnik ale równie dobrze mógł 3 wkładać po przebiegu 20tys lub przy 220tys a to jest róznica.

Nie mam pojęcia co ile wymienia się tłok,korbę,łożyska, itp. sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej co 1000km, wraz z dwoma filtrami

Sprawdzić świece po 10000tyś km

Czyścić filtr powietrza co 1000km

Olej w zawieszeniu co rok

Do tłoka by wypadało zajrzeć raz na dwa lata i pomierzyć

 

Te dane są z serwisówki KTM więc....

 

W moim manualu dane sa troszke inne.

 

Dla modeli 400,540 SXC,620SX i 400,620 SC wymiana oleju co 2500 km

Dla modeli 400/620/640, Adventure, Duke wymiana oleju co 5000 km

 

Zreszta tu mam manuala ktorego wrzucilem na rapidshare:

http://rapidshare.com/files/78522011/KTM_-...engali.pdf.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...