Kojot Rider Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 WitamZamiaruję się przerzucić na Supermoto po moich przygodach z motocyklami :icon_arrow:Chciałbym wiedzieć czy te 2 modele które są w opisie nadają się do stuntu?Jakie są orientacyjne koszty eksploatacji oraz jaka jest wytrzymałość takiego silnika??Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie??Czy te silniki mają wały na panewkach czy zwykłych łożyskach??To na razie na tyle :icon_arrow:Czekam na odpowiedzi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 WitamZamiaruję się przerzucić na Supermoto po moich przygodach z motocyklami :PChciałbym wiedzieć czy te 2 modele które są w opisie nadają się do stuntu?Jakie są orientacyjne koszty eksploatacji oraz jaka jest wytrzymałość takiego silnika??Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie??Czy te silniki mają wały na panewkach czy zwykłych łożyskach??To na razie na tyle :)Czekam na odpowiedzi :D Czesc zarówno ktm jak i husqy mają wał na łożyskach. Na korbowodzie również łożysko panewka jedynie na sworzniu. Husqvarny mają opinie silników mocno obsługowych i wyczynowych jak juz szwedkowłoszka to po 95 roku. Rozejżyj sie moze jeszcze za ktm 625sxc 620sc zrobionymi na sm -są nieco lżejsze od 640. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 a orientacyjne koszta eksploatacji mógłbyś podać ?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 znajomy uzywa LC4 do stuntu. wiadomo, czesta wymiana napedu opon itp. on juz ma w nim 3 silnik wiec daje do myslenia... koszty eksploatacji? Pomysl sobie ze dosc spore sa przy normalnej jezdzie, przy katowaniu silnik i inne podzespoly dostaja pare razy mocniej w kosc wiec trzeba sie pilnowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 nadal nikt nie podał konkretnej odpowiedzi.Może mieć 3 silnik ale równie dobrze mógł 3 wkładać po przebiegu 20tys lub przy 220tys a to jest róznica.Nie mam pojęcia co ile wymienia się tłok,korbę,łożyska, itp. sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 nikt nic nie wie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 nikt nic nie wie?? Hello ja posiadam LC4, podaj mi konkretnie rocznik i jaką wersja. A ja ci powiem co kiedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 mam na oku jeden model 96r i jeden 99r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Olej co 1000km, wraz z dwoma filtramiSprawdzić świece po 10000tyś kmCzyścić filtr powietrza co 1000kmOlej w zawieszeniu co rokDo tłoka by wypadało zajrzeć raz na dwa lata i pomierzyć Te dane są z serwisówki KTM więc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 A korbowód i łożyska na wale?? .. wydłużyć czas razy 2 :lol:Twoja mała inteligencja mnie powala :( Skoro dane są z serwisówki to tylko przy takiej obsłudze motocykl posłuży najdłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Olej co 1000km, wraz z dwoma filtramiSprawdzić świece po 10000tyś kmCzyścić filtr powietrza co 1000kmOlej w zawieszeniu co rokDo tłoka by wypadało zajrzeć raz na dwa lata i pomierzyć Te dane są z serwisówki KTM więc.... W moim manualu dane sa troszke inne. Dla modeli 400,540 SXC,620SX i 400,620 SC wymiana oleju co 2500 kmDla modeli 400/620/640, Adventure, Duke wymiana oleju co 5000 km Zreszta tu mam manuala ktorego wrzucilem na rapidshare: http://rapidshare.com/files/78522011/KTM_-...engali.pdf.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 ja podałem dla rocznika 99 sportowa wersja. Jeżeli moto będzie używane do stuntu to lepiej żeby olej był wymieniany jak najszczęściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Po raz kolejny :) Ile wytrzymuje korba i łożyska na wale?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 odświeżam :P :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 odświeżam :icon_razz: :icon_evil: Dostałeś linka do manula ściągnij i przejrzyj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.