Skocz do zawartości

Cbr 1000f ! Ciężko pali jak jest ciepła


Białycbr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To znaczy że podłączyłem aku w ten sposób: - do silnika masa , a + do rozrusznika ale bez przekażnika i dalej tak wolno kręci na ciepłm piecu... Wiec co mam zrobić ?

 

Jeszcze jedno ci pozostaje, mianowicie sprawdzic sam rozrusznik u elektryka zajmujacego sie rozrusznikami od strony elektrycznej, jezeli mechanicznie wszystko wyglada dobrze.

Mozliwe ze masz jakies przebicie miedzy zwojami, wykruszenie izolacji czy cos takiego i rozrusznik nie ma pelnej mocy.

Podlaczajac zgodnie z twoim opisem ominales instalacje.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że mam bo chciałem ja sprzedawać ale sie rozmyśliłem... Jasne że ci wyśle nie ma problemu... Pzdr :wink:

 

Panie Adamie, no tak jak pan mówi ominołem instalacje ale "wsadziłem" drugi rozrusznik który mój kumpel wykręcił z jego cbr która pali na tym rozruszniku bez najmniejszego problemu, a u mnie po wkreceniu jego rozrusznika dalej to samo, czy jest możliwe, że to wina sprzegiełka ? :wink:

 

Motor już taki trafił w moje ręce, no i juz sam nie wiem co to może byc....

Edytowane przez Białycbr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Adamie, no tak jak pan mówi ominołem instalacje ale "wsadziłem" drugi rozrusznik który mój kumpel wykręcił z jego cbr która pali na tym rozruszniku bez najmniejszego problemu, a u mnie po wkreceniu jego rozrusznika dalej to samo, czy jest możliwe, że to wina sprzegiełka ? :banghead:

 

To bardziej pytanie do Piotrka niz do mnie, bo on zna to sprzeglo i moze wymyslec czy mozliwe jest np jego przycieranie sie. Mnie nie wydaje sie to mozliwe.

A`propos czy sprawdziles jak wyglada ladowanie twego moto i stan aku ?

To tez koniecznie zrob, bo np gdy podlaczysz aku samochodowe a masz problemy z instalacja to proba rowniez nic nie pokaze. Rowniez przewody, ktorymi podlaczasz dodatkowy akumulator powinny byc sprawdzone - zwykla powierzchniowa rdza miedzy przewodem a zaciskiem robi je nieuzyteczne ( malo pradu przewodza ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, ale on podlaczyl przewody na "krotko", zatem pominal ewentualne problemy zwiazane z jego instalacja. Gdyby nie zamiana rozrusznika bylbym przekonany ze to rozrusznik. A tu ewidentnie powstaja jakies opory tarcia w rozgrzanym silniku, bo nie sadze aby kompresja rosla do takiego poziomu ze rozrusznik nie moze jej pokonac... i rowniez jak Ty wskazuje na Piotra aby pomogl rozwiazac ten problem.

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę trudno powiedzieć co może być przyczyną opisywanych objawów.

Osobiście to wyjąłbym silnik na stół do sekcji zwłok.

Są w tym silniku dwa miejsca gdzie zatarcia łożysk mogą dać taki efekt. Pierwsze to wałek wyważający a drugie to przeniesienie napędu na alternator.

Na dobrą sprawę aby tam zajrzeć wypada zdjąć miskę olejową.

Ale to tylko moje przypuszczenia.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...