Białycbr Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 To znaczy że podłączyłem aku w ten sposób: - do silnika masa , a + do rozrusznika ale bez przekażnika i dalej tak wolno kręci na ciepłm piecu... Wiec co mam zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 ja troche z innej beczki-co masz za moto w awatarze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Moją cbr , a dlaczego pytasz ? :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Witam Czy to sie stalo nagle, z czasem sie nasilalo, czy taki trafil w Twoje rece?Czy wszystko w silniku jest oryginalne, czy moze robiles jakies przerobki? pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Moją cbr , a dlaczego pytasz ? :D tez mialem cbr 1000 i zawsze myslalem o streeciez niej,a twoj wyglada nie zle,jak masz jakies jej fotki to mozesz podrzucic na [email protected] dzeki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 To znaczy że podłączyłem aku w ten sposób: - do silnika masa , a + do rozrusznika ale bez przekażnika i dalej tak wolno kręci na ciepłm piecu... Wiec co mam zrobić ? Jeszcze jedno ci pozostaje, mianowicie sprawdzic sam rozrusznik u elektryka zajmujacego sie rozrusznikami od strony elektrycznej, jezeli mechanicznie wszystko wyglada dobrze.Mozliwe ze masz jakies przebicie miedzy zwojami, wykruszenie izolacji czy cos takiego i rozrusznik nie ma pelnej mocy.Podlaczajac zgodnie z twoim opisem ominales instalacje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 (edytowane) Jasne że mam bo chciałem ja sprzedawać ale sie rozmyśliłem... Jasne że ci wyśle nie ma problemu... Pzdr :wink: Panie Adamie, no tak jak pan mówi ominołem instalacje ale "wsadziłem" drugi rozrusznik który mój kumpel wykręcił z jego cbr która pali na tym rozruszniku bez najmniejszego problemu, a u mnie po wkreceniu jego rozrusznika dalej to samo, czy jest możliwe, że to wina sprzegiełka ? :wink: Motor już taki trafił w moje ręce, no i juz sam nie wiem co to może byc.... Edytowane 22 Grudnia 2007 przez Białycbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 dzieki za foto,fajnie zrobiony,pozdro wesolych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Panie Adamie, no tak jak pan mówi ominołem instalacje ale "wsadziłem" drugi rozrusznik który mój kumpel wykręcił z jego cbr która pali na tym rozruszniku bez najmniejszego problemu, a u mnie po wkreceniu jego rozrusznika dalej to samo, czy jest możliwe, że to wina sprzegiełka ? :banghead: To bardziej pytanie do Piotrka niz do mnie, bo on zna to sprzeglo i moze wymyslec czy mozliwe jest np jego przycieranie sie. Mnie nie wydaje sie to mozliwe.A`propos czy sprawdziles jak wyglada ladowanie twego moto i stan aku ?To tez koniecznie zrob, bo np gdy podlaczysz aku samochodowe a masz problemy z instalacja to proba rowniez nic nie pokaze. Rowniez przewody, ktorymi podlaczasz dodatkowy akumulator powinny byc sprawdzone - zwykla powierzchniowa rdza miedzy przewodem a zaciskiem robi je nieuzyteczne ( malo pradu przewodza ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Adam, ale on podlaczyl przewody na "krotko", zatem pominal ewentualne problemy zwiazane z jego instalacja. Gdyby nie zamiana rozrusznika bylbym przekonany ze to rozrusznik. A tu ewidentnie powstaja jakies opory tarcia w rozgrzanym silniku, bo nie sadze aby kompresja rosla do takiego poziomu ze rozrusznik nie moze jej pokonac... i rowniez jak Ty wskazuje na Piotra aby pomogl rozwiazac ten problem. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Naprawdę trudno powiedzieć co może być przyczyną opisywanych objawów.Osobiście to wyjąłbym silnik na stół do sekcji zwłok.Są w tym silniku dwa miejsca gdzie zatarcia łożysk mogą dać taki efekt. Pierwsze to wałek wyważający a drugie to przeniesienie napędu na alternator.Na dobrą sprawę aby tam zajrzeć wypada zdjąć miskę olejową.Ale to tylko moje przypuszczenia. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białycbr Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Ok ! Wielkie dzieki za odpowiedż... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.